jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke top, dan zal ik het binnenkort eens gebruiken. Dat de kleur van de klonten wat is verandert maakt ook niet uit dus? Zag er wat vreemd uit allemaal maar als het gewoon oplost in water zal het ook wel geen probleem zijn.

In mijn bcaa pure zit een hele grote maatschep. Er word aangeraden tussen 5-10gram te nemen rondom trainingen.
Kan ik niet beter mijn creapure schepje gebruiken? (deze is 5gram meen ik??)
Inderdaad kunt het schepje gebruiken weeg het anders voor de zekerheid even af![]()

Pakketje is vrijdagmiddag rond 4 uur verzonden en wordt op maandag verwacht tussen 11-16 uur. Normaal gesproken wordt het toch altijd op de volgende zaterdag bezorgd?

Beste Body & Fit,
Ik heb zoals altijd gisteren weer een bestelling bij jullie geplaatst. Nu is er helaas een klein dingetje mis gegaan!
Ik had onder andere Marinol Omega3 (360 capsules) besteld. Maar heb 180 capsules binnen gekregen. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen.
Referentienummer: C957234
Met vriendelijke groet,
In mijn bcaa pure zit een hele grote maatschep. Er word aangeraden tussen 5-10gram te nemen rondom trainingen.
Kan ik niet beter mijn creapure schepje gebruiken? (deze is 5gram meen ik??)
@ mensen die zeiken omdat het pakket 1 dag te laat is, man man wat een luxeproblemen weer.
Wat is een beetje het beste pre-workout supp op dit moment? zie nu weer Conquer maar vertrouw die blends niet echt.
Wilde hem net nog gaan kopen vanwege aanbieding. Maar vertel waarom je hem niet vertrouwt? Weet alleen wat de ingredienten doen niet hoe ze op elkaar reageren dus.Wat is een beetje het beste pre-workout supp op dit moment? zie nu weer Conquer maar vertrouw die blends niet echt.
Wilde hem net nog gaan kopen vanwege aanbieding. Maar vertel waarom je hem niet vertrouwt? Weet alleen wat de ingredienten doen niet hoe ze op elkaar reageren dus.
De ingrediënten staan onder ""blend"" betekent dus dat je niet weet van wat hoeveel erin zit. en aangezien er maar 3400mg inzit en zoveel verschillende ingrediënten heb je van alles veels te weinig.
Zou ik eerder voor strong gaan of misschien assault
Vind mijn penis niet zo fijn
Wat is een beetje het beste pre-workout supp op dit moment? zie nu weer Conquer maar vertrouw die blends niet echt.
edit;Ben over deze zeer tevreden: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/nutrabolics/swollen/
Nu bijna aan het eind van me 3de potje, had er gelijk wat van ingeslagen nadat de 1ste goed beviel.
bij swollen zitten 12 ingredienten geblend... en maar 2924 mg.. van het eerste ingredient gebruik ik meestal al 2-3 gram.