XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad kunt het schepje gebruiken weeg het anders voor de zekerheid even af ;)

Pakketje is vrijdagmiddag rond 4 uur verzonden en wordt op maandag verwacht tussen 11-16 uur. Normaal gesproken wordt het toch altijd op de volgende zaterdag bezorgd?

Beste Body & Fit,

Ik heb zoals altijd gisteren weer een bestelling bij jullie geplaatst. Nu is er helaas een klein dingetje mis gegaan!
Ik had onder andere Marinol Omega3 (360 capsules) besteld. Maar heb 180 capsules binnen gekregen. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen.

Referentienummer: C957234

Met vriendelijke groet,

Oke top, dan zal ik het binnenkort eens gebruiken. Dat de kleur van de klonten wat is verandert maakt ook niet uit dus? Zag er wat vreemd uit allemaal maar als het gewoon oplost in water zal het ook wel geen probleem zijn.

Is prima kijk maar even hoe het bevalt! Inderdaad, wanneer het goed oplost in water dan moet dat geen probleem zijn;)

Tim

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 13:34 ----------

bestelling geplaatst: C958874

Bedankt voor je bestelling! Alvast succes met je producten!

Tim

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 13:35 ----------

In mijn bcaa pure zit een hele grote maatschep. Er word aangeraden tussen 5-10gram te nemen rondom trainingen.
Kan ik niet beter mijn creapure schepje gebruiken? (deze is 5gram meen ik??)

Inderdaad kunt het schepje gebruiken weeg het anders voor de zekerheid even af ;)

Dat klopt inderdaad!:D

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 13:36 ----------

Pakketje is vrijdagmiddag rond 4 uur verzonden en wordt op maandag verwacht tussen 11-16 uur. Normaal gesproken wordt het toch altijd op de volgende zaterdag bezorgd?

Dat is niet de bedoeling! Stuur mij even een Pm met je referentienummer dan ga ik dat gelijk voor je uitzoeken;)

Tim

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 13:39 ----------

Beste Body & Fit,

Ik heb zoals altijd gisteren weer een bestelling bij jullie geplaatst. Nu is er helaas een klein dingetje mis gegaan!
Ik had onder andere Marinol Omega3 (360 capsules) besteld. Maar heb 180 capsules binnen gekregen. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen.

Referentienummer: C957234

Met vriendelijke groet,

Ik ga het even voor je nakijken! Laat het je zo spoedig mogelijk weten!

Tim

In mijn bcaa pure zit een hele grote maatschep. Er word aangeraden tussen 5-10gram te nemen rondom trainingen.
Kan ik niet beter mijn creapure schepje gebruiken? (deze is 5gram meen ik??)

Verschil in dichtheid.
Vandaar dat de schepjes in grootte verschillen

Body en fitshop,

Voor mij geld het zelfde op vrijdag 24-05-13 een bestelling geplaatst C957802.
Normaal ontvang ik het dan op zaterdag de volgende dag maar helaas dat is niet het geval.

Ik had op de zelfde tijd een bestelling geplaatst op bodylab en die heb ik wel ontvangen.

Grts Robin

Wanneer komen de walnoten?? :D

@ mensen die zeiken omdat het pakket 1 dag te laat is, man man wat een luxeproblemen weer.

Wat is een beetje het beste pre-workout supp op dit moment? zie nu weer Conquer maar vertrouw die blends niet echt.

Wat is een beetje het beste pre-workout supp op dit moment? zie nu weer Conquer maar vertrouw die blends niet echt.
Wilde hem net nog gaan kopen vanwege aanbieding. Maar vertel waarom je hem niet vertrouwt? Weet alleen wat de ingredienten doen niet hoe ze op elkaar reageren dus.

Wilde hem net nog gaan kopen vanwege aanbieding. Maar vertel waarom je hem niet vertrouwt? Weet alleen wat de ingredienten doen niet hoe ze op elkaar reageren dus.

De ingrediënten staan onder ""blend"" betekent dus dat je niet weet van wat hoeveel erin zit. en aangezien er maar 3400mg inzit en zoveel verschillende ingrediënten heb je van alles veels te weinig.

Zou ik eerder voor strong gaan of misschien assault

Vind mijn penis niet zo fijn

When Optimum Nutrition Whey will be available again in Rocky Road flavour and Extreme Milk Choccolate?

Laatst bewerkt:
De ingrediënten staan onder ""blend"" betekent dus dat je niet weet van wat hoeveel erin zit. en aangezien er maar 3400mg inzit en zoveel verschillende ingrediënten heb je van alles veels te weinig.

Zou ik eerder voor strong gaan of misschien assault

Vind mijn penis niet zo fijn

Assault

Wat zijn de verschillen tussen Purple Wraath en Muscle Protect?:)

Laatst bewerkt:
bij swollen zitten 12 ingredienten geblend... en maar 2924 mg.. van het eerste ingredient gebruik ik meestal al 2-3 gram.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven