MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs BCAA's gekocht bij jullie en ik heb nog een vraag met betrekking tot het mengen van jullie huismerk BCAA poeder met o.a. jullie whey isolaat en maltodextrine.

Ik meng mijn shakes namelijk voordat ik ga trainen, thuis al:
water + whey isolaat + maltodextrine + BCAA.

Nu vraag ik mij af of dat kan, of dat ik beter die BCAA apart kan innemen ivm mogelijke binding met andere eiwitten waardoor het geen BCAA's meer zijn of zoiets dergelijks? Wat kan ik het beste doen?

Ik heb onlangs BCAA's gekocht bij jullie en ik heb nog een vraag met betrekking tot het mengen van jullie huismerk BCAA poeder met o.a. jullie whey isolaat en maltodextrine.

Ik meng mijn shakes namelijk voordat ik ga trainen, thuis al:
water + whey isolaat + maltodextrine + BCAA.

Nu vraag ik mij af of dat kan, of dat ik beter die BCAA apart kan innemen ivm mogelijke binding met andere eiwitten waardoor het geen BCAA's meer zijn of zoiets dergelijks? Wat kan ik het beste doen?

Persoonlijk zou ik het niet in 1 shake doen. Ik zou de whey isolaat voor de training nemen en de maltodextrine en bcaa na je training. ;)

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik het niet in 1 shake doen. Ik zou de whey isolaat voor de training nemen en de maltodextrine en bcaa na je training. ;)

Makes sense. Dat roept bij mij nog 3 vragen op.
De timing van whey pre workout is +- 30 minuten toch? Dus kan dat dan samen icm met jullie Strong!?

Zou je die BCAA wel kunnen mengen met maltodextrine of ook dat liever niet? Ik heb namelijk geen idee hoe makkelijk die BCAA een reactie aangaat met koolhydraten. Dat zal vast niet veel uitmaken, aangezien op de verpakking staat dat BCAA in te nemen is met sap (ook suikers).

Super bedankt voor je snelle respons.

Laatst bewerkt:
Makes sense. Dat roept bij mij nog 3 vragen op.
De timing van whey pre workout is +- 30 minuten toch? Dus kan dat dan samen icm met jullie Strong!?

Zou je die BCAA wel kunnen mengen met maltodextrine of ook dat liever niet? Ik heb namelijk geen idee hoe makkelijk die BCAA een reactie aangaat met koolhydraten. Dat zal vast niet veel uitmaken, aangezien op de verpakking staat dat BCAA in te nemen is met sap (ook suikers).

Super bedankt voor je snelle respons.

strong adviseren wij inderdaad 30-45 min van te voren. Verder is het geen enkel probleem om de bcaa's met de maltodextrine te combineren. :)

Laatst bewerkt:
Hallo b&f
zou ik strong kunnen nemen icm anti depressiva vanwege de phenylethylamine
die er in zit ? Want had ergens gelezen dat dit wel eens een risico zou kunnen zijn.
Nu is het zo dat bij alle pre workouts die ik tot nu toe heb genomen (noxipro, jacked, hard, no xplode, crack v3, maximize intense, etc..) ik tot nu toe nooit problemen heb gehad icm die medicatie, maar door hetgene ik gelezen had twijfel ik toch wel. Zou ik strong dan toch kunnen gebruiken ?
alvast bedankt voor jullie antwoord want ben best gefrustreerd hierdoor :p

Hallo b&f
zou ik strong kunnen nemen icm anti depressiva vanwege de phenylethylamine
die er in zit ? Want had ergens gelezen dat dit wel eens een risico zou kunnen zijn.
Nu is het zo dat bij alle pre workouts die ik tot nu toe heb genomen (noxipro, jacked, hard, no xplode, crack v3, maximize intense, etc..) ik tot nu toe nooit problemen heb gehad icm die medicatie, maar door hetgene ik gelezen had twijfel ik toch wel. Zou ik strong dan toch kunnen gebruiken ?
alvast bedankt voor jullie antwoord want ben best gefrustreerd hierdoor :p

Snap je frustratie helemaal!:pPersoonlijk zou ik het niet doen, omdat dit het gevoel vaak alleen maar versterkt. Maar als je er nooit last van heb gehad met alle andere pre work outs. Kan je het proberen, misschien eventueel in overleg met je huisarts ;).

Weten jullie wanneer de S van Lederen bodybuildingriem Chiba binnen komt?
Ze vallen nl groot uit. De M is te groot voor mij en het is niet dat ik een epic smalle taille heb

Bestaat de mogelijkheid dat jullie [Link niet meer beschikbaar] van Driven weer in het assortiment opnemen? In de UK gewoon weer leverbaar en bevat voor zover ik weet niets dat in NL niet mag.

Zal je verzoekje doorsturen. Mocht het product besteld worden zal het plusminus 2-3 weken duren voordat we deze in ons assortiment opnemen. Ik kan helaas niet beloven dat deze komt.
Nog nieuws hierover?

Weten jullie wanneer de S van Lederen bodybuildingriem Chiba binnen komt?
Ze vallen nl groot uit. De M is te groot voor mij en het is niet dat ik een epic smalle taille heb

Durf geen exacte datum te noemen maar dat zal +- 2 weken zijn.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 19:38 ----------

Nog niet helaas. :) We komen hier zo snel mogelijk op terug!

Snap je frustratie helemaal!:pPersoonlijk zou ik het niet doen, omdat dit het gevoel vaak alleen maar versterkt. Maar als je er nooit last van heb gehad met alle andere pre work outs. Kan je het proberen, misschien eventueel in overleg met je huisarts ;).
gonna give it a try en hou jullie op de hoogte hoe de training was :p
bedankt voor het advies ;)

Zijn Conquer en Craze goed met elkaar te vergelijken? bevatten allebei PEA als soort 'nieuw' voor DMAA, right? Waarom verkiezen jullie Conquer boven Craze?

Bestelling geplaatst :cool: thanks , nieuwe heeft Crenitrate en ook Magnapower net als Creature .. ben benieuwd!

Zou ook even de product pagina aanpassen, er zit geen creapure meer in volgensmij.

Thanks bedankt voor je bestelling:D. Laat maar weten hoe het bevalt.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 21:45 ----------

Zijn Conquer en Craze goed met elkaar te vergelijken? bevatten allebei PEA als soort 'nieuw' voor DMAA, right? Waarom verkiezen jullie Conquer boven Craze?

Beide producten zijn inderdaad goede pre work outs, maar de conquer gaat momenteel echt weg voor een stunt prijs!:D

hebben jullie weer verzendkosten?

Net voor het eerst besteld bij jullie. Whey perfection chocolade milkshake 2.2 kg. Benieuwd of het er morgen is als ik thuiskom. Als de smaak er niet is, mag je vervangen door nutella.

EDIT: ondertussen verzonden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven