MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van de website geplukt:
Naast de supersnelle levering berekent Bodyenfitshop.nl vanaf € 20,- géén verzend- en of handlingskosten (bij bestellingen tot € 20,- wordt € 3,50 bijdrage in de verzendkosten berekend).
Bron: http://www.bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties/

Hoi,
Ik had een bestelling geplaatst bij body en fit,
Kan ik hier er een vraag over stellen zoals bij de klantendienst???

Casein Coconut Ice Milkshake besteld! Ben benieuwd naar de smaak hmmm

Hey,
Had 2 bestellingen geplaatst op 24/5
C955769 en C955797
Heb mails gekregen dat ze beide verzonden waren, de dag zelf nog!

Toen gisteren telefoon gekregen van jullie voor waarschijnlijk de C955797 waarvan jullie iets in backorder gezet hebben, en voor op die bestelling te wachten vind ik het helemaal niet erg.
Maar de bestelling C955769 heb ik besteld omdat ik die dringend nodig heb.
Kunnen jullie daar iets aan doen.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt.

Vorige bestelling was trouwens netjes aangekomen.

hebben jullie weer verzendkosten?
Van de website geplukt:
Naast de supersnelle levering berekent Bodyenfitshop.nl vanaf € 20,- géén verzend- en of handlingskosten (bij bestellingen tot € 20,- wordt € 3,50 bijdrage in de verzendkosten berekend).
Bron: http://www.bodyenfitshop.nl/verzend-betaal-opties/
Bedankt Preestigio! Ja, we hebben al zeker een jaar verzendkosten. We hebben de laatste tijd zoveel kleine producten rond 10 euro of eronder. Dat als heel veel klanten deze enkel los bestellen, dan kunnen de verzendkosten helaas niet uit. Vandaar we een grens van 20 euro aanhouden.
Hoi,
Ik had een bestelling geplaatst bij body en fit,
Kan ik hier er een vraag over stellen zoals bij de klantendienst???
Ja hoor, roept u maar!:)
Casein Coconut Ice Milkshake besteld! Ben benieuwd naar de smaak hmmm
Bedankt voor je bestelling. Ik weet zeker dat je deze gaat bevallen :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 07:38 ----------

Hey,
Had 2 bestellingen geplaatst op 24/5
C955769 en C955797
Heb mails gekregen dat ze beide verzonden waren, de dag zelf nog!

Toen gisteren telefoon gekregen van jullie voor waarschijnlijk de C955797 waarvan jullie iets in backorder gezet hebben, en voor op die bestelling te wachten vind ik het helemaal niet erg.
Maar de bestelling C955769 heb ik besteld omdat ik die dringend nodig heb.
Kunnen jullie daar iets aan doen.

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt.

Vorige bestelling was trouwens netjes aangekomen.
Stuu rik je direct even een PM! :)

Ralf

Kan ik Dexaprine en Conquer combineren?
Sochtonds 9u Dexa
S'middags 2-3-4u Conquer.

Zit er in Epic van Dedicated nutrition caffeïne? Ik zoek een crea zonder caffeïne omdat ik geen zin heb na de training nog tot 2.30 wakker in mijn bed naar het plafond te moeten staren...

Of heb je een andere suggestie?

Zit er in Epic van Dedicated nutrition caffeïne? Ik zoek een crea zonder caffeïne omdat ik geen zin heb na de training nog tot 2.30 wakker in mijn bed naar het plafond te moeten staren...

waarom niet gewoon creapure dan? goedkoop en 100% crea

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:40 ----------

Sochtonds 9u Dexa

denk het wel aangezien op het potje dexaprine staat dat je 6 tot 8 uur na je eerste er nog 1 kan nemen (mits je lichaam eraan gewent is) dus zou niet inzien waarom conquer dan niet zou kunnen

Sochtonds 9u Dexa
Ja hoor, geen enkel probleem. Ik raad wel even aan om te kijken hoe het aanslaat. Beide zijn extreme producten en je wil geen overdosis stimulanten hebben. Vaak heeft dat ook een averechtse werking. Eerste keer raad ik ook aan om op te passen met de dosering van Conquer.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja hoor, kan gerust. Epic of Nr1 zijn prima opties :)

Ralf

waarom zou je total muscle solution kopen? is magnificent niet de opvolger?

Marinol Omega 3 - 360 caps voor 19,90. Waarom kan ik die nu niet bestellen?

lekker bezig body&fitshop, bezorgen van de bestelling ALWEER (3e keer!) een werkdag uitgesteld!

Al eens aan PostNL gedacht ?

Ik heb om 20u30 een bestelling gedaan en het is WEERAL hetzelfde. Mijn bestelling komt pas de tweede werkdag. Ik vind dat jullie hier niet mee mogen adverteren ( voor 22u besteld, morgen in huis ). Bij mij gebeurd het nauwelijks dat de bestelling op de eerstvolgende werkdag wordt geleverd ...

lekker bezig body&fitshop, bezorgen van de bestelling ALWEER (3e keer!) een werkdag uitgesteld!
Ik heb om 20u30 een bestelling gedaan en het is WEERAL hetzelfde. Mijn bestelling komt pas de tweede werkdag. Ik vind dat jullie hier niet mee mogen adverteren ( voor 22u besteld, morgen in huis ). Bij mij gebeurd het nauwelijks dat de bestelling op de eerstvolgende werkdag wordt geleverd ...
Het is inderdaad erg vervelend dat jullie zendingen vertraagd zijn en is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuus hiervoor. Het is enorm druk bij postNL, veel mensen hebben vakantiegeld ontvangen en daardoor heeft postNL veel meer zendingen. Ze werken nu druk met uitzendkrachten om alle achterstand te verwerken en zorgen dat alles morgen geleverd gaat worden. Helaas zit daaraan wel een vertraging gekoppeld. PM me bij je volgende bestelling even, dan geef ik je een leuke korting of echt leuke goodies :)

Ralf

Het is inderdaad erg vervelend dat jullie zendingen vertraagd zijn en is inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuus hiervoor. Het is enorm druk bij postNL, veel mensen hebben vakantiegeld ontvangen en daardoor heeft postNL veel meer zendingen. Ze werken nu druk met uitzendkrachten om alle achterstand te verwerken en zorgen dat alles morgen geleverd gaat worden. Helaas zit daaraan wel een vertraging gekoppeld. PM me bij je volgende bestelling even, dan geef ik je een leuke korting of echt leuke goodies :)

Ralf

Bedankt voor het aanbod! En kunnen jullie geen verdere stappen ondernemen? Er moet toch wel iets contractueel vastgelegd zijn met PostNL? Of zijn ze zo groot dat ze naar dit soort dingen niet luisteren?

Ik snap dat jullie het niet helemaal in de hand hebben, maar het is voor de consument ook niet altijd even leuk. Ik bestelde speciaal gisteren omdat ik vandaag thuis ben en ik het dan aan kan nemen. Maarja, niets aan te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven