XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kortingscode dat je krijgt als je een email ontvangt van jullie om een review over een product te schrijven van 2,5% wil ik gebruiken en eerst werkt die en ik wil afrekenen met mister cash(België), enkele malen geprobeerd maar kan niet afrekenen, kaartnr, codes alles correct maar kan Niet geïdentificeerd worden?? Ik betaal altijd op die manier.
Dus wilde ik opnieuw beginnen, bestellen .... Kortingscode toevoegen maar die werkt nu niet meer ....
Wat zou het probleem zijn? Is de eerste keer NIET dat een kortingscode NIET werkt. Maar nu zou ik toch wel een oplossing willen. Er worden kortingscodes mij toegekend en merendeel werkt niet ...

Welke smaak van Hemorage kunnen jullie aanraden mannen? Zit nu eigenlijk te twijfelen tussen Sucker Punch, Bruisin Berry en Malicious Melon.

pOipYc5.png

hoe kan ik 2 van die potten kopen voor 19.90?

kan je nr1 mengen met je isolaat shake als post?

ik zie ook geen mogelijkheid een isolaat variety pack te bestellen terwijl die wel staat aangegeven:
2000 Gram / 71 shakes voor 39,90
4000 Gram/142 shakes voor 64,90
Variety Sachets voor 9,90

Ik heb om 20u30 een bestelling gedaan en het is WEERAL hetzelfde. Mijn bestelling komt pas de tweede werkdag. Ik vind dat jullie hier niet mee mogen adverteren ( voor 22u besteld, morgen in huis ). Bij mij gebeurd het nauwelijks dat de bestelling op de eerstvolgende werkdag wordt geleverd ...

Boehoe ....

crying-baby-300x300.jpeg

Bedankt voor het aanbod! En kunnen jullie geen verdere stappen ondernemen? Er moet toch wel iets contractueel vastgelegd zijn met PostNL? Of zijn ze zo groot dat ze naar dit soort dingen niet luisteren?

Ik snap dat jullie het niet helemaal in de hand hebben, maar het is voor de consument ook niet altijd even leuk. Ik bestelde speciaal gisteren omdat ik vandaag thuis ben en ik het dan aan kan nemen. Maarja, niets aan te doen.
Dat gebeurt ook hoor. :) Enkel ben je wel afhankelijk van het feit dat de pakketjes die al vertraagd zijn, nogsteeds vertraagd zijn. Wat je aangeeft begrijp ik helemaal, het is iets waarop je rekent en naar uit ziet.:cool:
Die kortingscode dat je krijgt als je een email ontvangt van jullie om een review over een product te schrijven van 2,5% wil ik gebruiken en eerst werkt die en ik wil afrekenen met mister cash(België), enkele malen geprobeerd maar kan niet afrekenen, kaartnr, codes alles correct maar kan Niet geïdentificeerd worden?? Ik betaal altijd op die manier.
Dus wilde ik opnieuw beginnen, bestellen .... Kortingscode toevoegen maar die werkt nu niet meer ....
Wat zou het probleem zijn? Is de eerste keer NIET dat een kortingscode NIET werkt. Maar nu zou ik toch wel een oplossing willen. Er worden kortingscodes mij toegekend en merendeel werkt niet ...
Stuur me even je de kortingscode toe, dan activeer ik deze. Het is namelijk zo, als je een bestelling plaatst en deze mislukt. Dan is de kortingscode gebruikt en we moeten deze dan weer handmatig activeren. Stuur me dus je kortingscode even, activeer ik hem weer.
Welke smaak van Hemorage kunnen jullie aanraden mannen? Zit nu eigenlijk te twijfelen tussen Sucker Punch, Bruisin Berry en Malicious Melon.
Ik heb Malicious Lemon geprobeerd van Hemo Rage. Deze kon er zeker mee door :zuip:
hoe kan ik 2 van die potten kopen voor 19.90?
Niet, helaas is het zo dat we 100, 180 en 360 capsule verpakkingen hebben. Helaas zijn de 100 & 360 verpakkingen op, vandaar je enkel nog 180 capsules hebt.
kan je nr1 mengen met je isolaat shake als post?
Ja hoor, kan gerust. Enkel zou ik het afraden. Aangezien de de aminozuren in de Nr1 daarmee langzaam maakt. Direct na de training wil je zo snel mogelijk opneembare stoffen hebben natuurlijk.
ik zie ook geen mogelijkheid een isolaat variety pack te bestellen terwijl die wel staat aangegeven:
2000 Gram / 71 shakes voor 39,90
4000 Gram/142 shakes voor 64,90
Variety Sachets voor 9,90
Klopt, deze is ook uitverkocht. Overal waar een bestelknop bij staat, dat kun je op onze site bestellen.

Ralf

Bedankt Ralf, het is Sucker Punch geworden. Bestelling is inmiddels geplaatst en ook al verzonden, nu hopen dat Postnl morgen een beetje op tijd aan de deur staat ;)

het is altijd weer geregeld! :) Graag gedaan :thumbs:
Bedankt Ralf, het is Sucker Punch geworden. Bestelling is inmiddels geplaatst en ook al verzonden, nu hopen dat Postnl morgen een beetje op tijd aan de deur staat ;)
Super, wij gaan deze zo snel mogelijk in pakken en verzenden!:cool:

Ralf

Bedankt he! Ga ik voor je regelen. Morgen in huis :thumbs:

Komt inderdaad morgen. Mijn excuus!

Ik zou deze twee uur van te voren nemen met je pre-workout meal. Dan weet je zeker dat je er het maximale uit haalt.

Ralf

Weer uitgesteld naar de volgende dag? Wat is hier aan de hand... Ik begin het nu wel beu te worden. Zit nu al dagen zonder.:(

Laatst bewerkt:
Mijn bestelling was in ieder geval weer snel binnen, goed hoor!

Weer uitgesteld naar de volgende dag? Wat is hier aan de hand... Ik begin het nu wel beu te worden. Zit nu al dagen zonder.:(
Zoals hierboven aangegeven, het is op dit moment erg vervelend. Er zijn vannacht door een storing zo'n 48 rolcontainers blijven staan bij de postNL. Deze zijn niet gesorteerd en worden vandaag verwerkt en morgen geleverd.
Mijn bestelling was in ieder geval weer snel binnen, goed hoor!
Graag gedaan! :) Jij ook bedankt he :thumbs:

Ralf

Weten jullie wanneer de Humapro 450 tabs terug binnen komt? Bedankt

Waarom zit iedereen hier nou te zeiken over dat de bestelling te laat is?
Wanneer je het mailtje "Uw bestelling is verzonden" hebt binnen gekregen ligt het niet meer bij B&F in handen, maar bij PostNL.

Wil je zeuren ga dan boos naar PostNL bellen.

Ik had gister m'n Conquer besteld, vandaag binnen. :trollface:

Bestelling verzonden! Ben erg benieuwd naar o.a. de conquer :cool:

Bedankt om die kortingscode terug te activeren!
Bij het opnieuw proberen met mister cash was er weeral een foutmelding.
Ik heb de bank opgebeld en blijkbaar een storing in het online bankingsysteem.
Het zou nu moeten opgelost zijn ...
Bijdeze is mijn kortingscode nog maar eens vervallen :(
Kunt u ze nog een keer activeren?
Ik heb u een PM gezonden.
Alvast bedankt!

Beste, heb zonet mijn bestelling opgevolgd (van 26/05) via jullie track and trace link die jullie mij verzonden ...
Daar staat bij :voorgemeld nog niet aangenomen ...
Is de bestelling dan nog bij jullie?

Ik vertrek nu vrijdag op reis hopelijk komt het nog op tijd aankomt :o

ref nr C960405

mvg :)

Zoals hierboven aangegeven, het is op dit moment erg vervelend. Er zijn vannacht door een storing zo'n 48 rolcontainers blijven staan bij de postNL. Deze zijn niet gesorteerd en worden vandaag verwerkt en morgen geleverd.
Die dingen kunnen gebeuren he da's overmacht. Voor mensen die geen dag zonder kunnen is het misschien verstandig om een paar dagen eerder te bestellen.

Weten jullie wanneer de Humapro 450 tabs terug binnen komt? Bedankt
Ik hoop met 1-2 weken deze weer voorradig te houden! :)
Waarom zit iedereen hier nou te zeiken over dat de bestelling te laat is?
Wanneer je het mailtje "Uw bestelling is verzonden" hebt binnen gekregen ligt het niet meer bij B&F in handen, maar bij PostNL.

Wil je zeuren ga dan boos naar PostNL bellen.

Ik had gister m'n Conquer besteld, vandaag binnen. :trollface:
Graag gedaan! :)
Bestelling verzonden! Ben erg benieuwd naar o.a. de conquer :cool:
Conquer gaat je erg goed bevallen! houd me op de hoogte.
Bedankt om die kortingscode terug te activeren!
Bij het opnieuw proberen met mister cash was er weeral een foutmelding.
Ik heb de bank opgebeld en blijkbaar een storing in het online bankingsysteem.
Het zou nu moeten opgelost zijn ...
Bijdeze is mijn kortingscode nog maar eens vervallen :(
Kunt u ze nog een keer activeren?
Ik heb u een PM gezonden.
Alvast bedankt!
Je hebt een PM terug!
Beste, heb zonet mijn bestelling opgevolgd (van 26/05) via jullie track and trace link die jullie mij verzonden ...
Daar staat bij :voorgemeld nog niet aangenomen ...
Is de bestelling dan nog bij jullie?

Ik vertrek nu vrijdag op reis hopelijk komt het nog op tijd aankomt :o

ref nr C960405

mvg :)
Nee, deze is reeds verzonden. Helaas is deze zending een dag vertraagd, deze komt morgen bij je aan.
Hij is heerlijk!
Ik zou hem niet al te laat op de avond nemen (ik had hem half 9 genomen), want dan wordt slapen beetje lastig! :P
Maarja, dat is natuurlijk met alle pre workouts !
Haha ja, hij is erg heftig:cool: Ik ga het morgen proberen.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven