DiGiO
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Die kortingscode dat je krijgt als je een email ontvangt van jullie om een review over een product te schrijven van 2,5% wil ik gebruiken en eerst werkt die en ik wil afrekenen met mister cash(België), enkele malen geprobeerd maar kan niet afrekenen, kaartnr, codes alles correct maar kan Niet geïdentificeerd worden?? Ik betaal altijd op die manier.
Dus wilde ik opnieuw beginnen, bestellen .... Kortingscode toevoegen maar die werkt nu niet meer ....
Wat zou het probleem zijn? Is de eerste keer NIET dat een kortingscode NIET werkt. Maar nu zou ik toch wel een oplossing willen. Er worden kortingscodes mij toegekend en merendeel werkt niet ...
Dus wilde ik opnieuw beginnen, bestellen .... Kortingscode toevoegen maar die werkt nu niet meer ....
Wat zou het probleem zijn? Is de eerste keer NIET dat een kortingscode NIET werkt. Maar nu zou ik toch wel een oplossing willen. Er worden kortingscodes mij toegekend en merendeel werkt niet ...

Enkel ben je wel afhankelijk van het feit dat de pakketjes die al vertraagd zijn, nogsteeds vertraagd zijn. Wat je aangeeft begrijp ik helemaal, het is iets waarop je rekent en naar uit ziet.