AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste bodyenfitshop,

Ik wilden net een bestelling plaatsen maar ik ben er nog niet helemaal uit.
kunnen jullie mij vertellen als het verstandig is om een pre & post workout shake samen te gebruiken met kre alkalyn?
ik twijfel daar over omdat ik me af vraag of de creatine van de kre alkalyn niet tegenwerkt tegenover de creatine in de pre workout shake

Hé bodyenfitshop,

ik was benieuwd of jullie toevallig binnenkort het product Optimum Platinum PRE gaan verkopen.

Ben er namelijk zeer benieuwd naar, alleen is het in Nederland (voor zover ik weet) niet verkrijgbaar..
Nee, op dit moment nog niet verkrijgbaar voor de Europese markt. Zodra de leverancier van ON voor Europa deze beschikbaar is zullen we deze direct opnemen in ons assortiment.
Beste B&F shop,

wat is er met de volgende bestelling gebeurd? Ik heb nog geen bevestiging van verzending ontvangen.

Referentienummer C973488

alvast bedankt & fijn weekend,

Dave
Ik ga hem direct nogmaals voor je opsturen. Het andere pakket kan ik niet aangeven waar dit op dat moment zich bevind. Mocht het pakket 2x aangeboden zijn, weiger gerust één. Dan komt deze vanzzelf reotur.
Weet je al meer? (C974131) Vrachtwagen van PostNL zat al vol ofzo? ;) Postbode is niet langsgeweest in het oorspronkelijke tijdsvak, dus zal wel morgen worden.
Ik zie dat jouw bestelling bij ons na 22u binnen gekomen is (zit vaak een kleine delay van enkele minuten op) en daardoor vandaag gaat deze mee. Morgen in huis :)
Ref: C975823

Zo net bestelt! ben echt blij weer, wou vorige week al super duo en creapure bestellen, maar door wat zaken dan maar uitgesteld...
en zie ik deze morgen toch niet gewoon: SuperDuo -10€ :meal::lifter:
Nu krijg ik deze toch nog morgen geleverd of niet? denk dat ik vorige keer ook op vrijdag had bestelt en volgende MORGEN al gewoon hier in Belgie! dacht toch dat het op een zaterdag was.

Alleen jammer dat er nog 2u geleden nog Orange was, maar moest even wachten op ma wat geld op rekening moest zetten even :D Jammer hoop dat Fruit Sensation maar te drinken valt, reviews waren positiever voor Orange.

Dus morgen al geleverd of moetk langer wachten?
Jazeker, voor 22u besteld is de volgende dag in huis! :) Super Duo is giga populair en leuk om eens in de aanbieding te doen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die Cocktail is dat een vervanger van je whey of van je pre-workout ??
Deze kun je er extra bijnemen en is zeker geen vervanger van pre-workout. De Cocktail is een luxe blend van eiwitten met allemaal toevoegingen. De alles in 1 shake :)
Ik heb nu 2,5 week die Nitrix 2.0 en No Explode ik ga erop als een malle !! TOP SPUL vele malen beter dan vaso grow !!!!!

Bestelling geplaatst!

C975959
Dankje, morgen in huis!!:)
Deze link zag ik gister ook langs komen. Ik heb het doorgegeven. Mocht deze komen, zet ik het hier neer.

Ralf

Hey!
Bestelling geplaatst vanmiddag. C974895
Mailtje gekregen dat verzonden was. En ook track code. Maar als ik kijk staat erdat het nog steeds word voorbereid bij de zender. Wat is hier de bedoeling van?

Hey!
Bestelling geplaatst vanmiddag. C974895
Mailtje gekregen dat verzonden was. En ook track code. Maar als ik kijk staat erdat het nog steeds word voorbereid bij de zender. Wat is hier de bedoeling van?
Je hebt een reactie opje PM met dezelfde vraag! :) Kort gezegd: Morgen in huis! :thumbs:

Ralf

Zijn de amino super tabs in opnametijd vergelijkbaar met de whey hydrolisaat?

Ik zie dat jouw bestelling bij ons na 22u binnen gekomen is (zit vaak een kleine delay van enkele minuten op) en daardoor vandaag gaat deze mee. Morgen in huis :)

Ralf
Aha op die manier, pech gehad haha. Ik was gister pas 21.55 uur thuis, dus ik dacht toch maar ff het systeem testen :D Besteld en betaald voor 22:00 uur, maar goed om te weten voor de toekomst dat er een delay in zit. Gelukkig had het geen haast. Achteraf had ik natuurlijk net zo goed vandaag in alle rust kunnen bestellen. Wilde eigenlijk nog de Perfection Bars bestellen, maar dacht vanmiddag ''dat doe ik vanavond wel na het trainen''. Wat denk je, weer precies 21:59 uur thuis. Dit keer maar niet geprobeerd. Kijk in de loop van volgende week wel ff :D

Zou echt leuk en handig zijn als er een mobiele versie vam bodyenfitshop.nl komt! :-)

Aha op die manier, pech gehad haha. Ik was gister pas 21.55 uur thuis, dus ik dacht toch maar ff het systeem testen :D Besteld en betaald voor 22:00 uur, maar goed om te weten voor de toekomst dat er een delay in zit. Gelukkig had het geen haast. Achteraf had ik natuurlijk net zo goed vandaag in alle rust kunnen bestellen. Wilde eigenlijk nog de Perfection Bars bestellen, maar dacht vanmiddag ''dat doe ik vanavond wel na het trainen''. Wat denk je, weer precies 21:59 uur thuis. Dit keer maar niet geprobeerd. Kijk in de loop van volgende week wel ff :D
Snap ik. We zijn aan het optimaliseren, over enkele weken gaan we naar een nieuw systeem en moet het goed komen.!
Zou echt leuk en handig zijn als er een mobiele versie vam bodyenfitshop.nl komt! :-)
Deze gaat komen. Er word aan gewerkt! :)

Ralf

Iets te vroeg gejuicht, t&t staat nog steeds op ''Zending wordt voorbereid door de verzender'' en bezorgdatum is opeens gewijzigd van vandaag naar morgen :( Achja ik zie het wel, heeft geen haast..

dit heb ik zo vaak gehad rond 21:00 besteld ga ik slapen denk ik hij komt morgen kijk ik de ochtend erna en hebben die smeerlappen bij post nl hem ineens verzet xD

Beste Body&Fit Shop,

ik wil -whey perfection- gaan bestellen en had als pre workout de introductieaanbieding Conquer (euro 24.90 voor 60 doseringen) in gedachten. Is dit een goede combinatie of kun je dan beter voor (bijv.) Nr.1 gaan als pre workout? Mijn keuze is hierop gevallen omdat ik graag wat langer doen met de eiwitten en dit middel (80 shakes en 60 doseringen)..

Klopt het ook dat je whey perfection prima 5 dagen per week kunt innemen als je 3 keer traint (op trainingsdagen 1 shake begin middag en 1 na de training + conquer voor de training en alleen op trainingsdagen).

Daarnaast vroeg ik mij af of het mogelijk is om 1-2 samples te ontvangen van Magnificent omdat ik hier goede verhalen over hoor als post workout middel (en je dit niet als sample kunt aanvinken als cadeau maar wel 10 stuks los kunt bestellen).

groet,

Niels

B&F,
Twee weken geleden gebeld, vroeg ik of jullie de smaak karamel van syntha 6 binnenkort weer kregen.
Waarop werd geantwoord dat die besteld was en volgende week weer binnen zou komen en als keuze optie
op de site zou verschijnen, we zijn nu 2/3 weken verder en nog niet gezien.
(is het daarnaast mogelijk om die in 2.2 kilo potten te krijgen ipv de 1.2 kilo?)

dit heb ik zo vaak gehad rond 21:00 besteld ga ik slapen denk ik hij komt morgen kijk ik de ochtend erna en hebben die smeerlappen bij post nl hem ineens verzet xD

Dit gebeurt meestal rond een uur of 11 in de avond. ;)

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 11:32 ----------

Beste Body&Fit Shop,

ik wil -whey perfection- gaan bestellen en had als pre workout de introductieaanbieding Conquer (euro 24.90 voor 60 doseringen) in gedachten. Is dit een goede combinatie of kun je dan beter voor (bijv.) Nr.1 gaan als pre workout? Mijn keuze is hierop gevallen omdat ik graag wat langer doen met de eiwitten en dit middel (80 shakes en 60 doseringen)..

Klopt het ook dat je whey perfection prima 5 dagen per week kunt innemen als je 3 keer traint (op trainingsdagen 1 shake begin middag en 1 na de training + conquer voor de training en alleen op trainingsdagen).

Daarnaast vroeg ik mij af of het mogelijk is om 1-2 samples te ontvangen van Magnificent omdat ik hier goede verhalen over hoor als post workout middel (en je dit niet als sample kunt aanvinken als cadeau maar wel 10 stuks los kunt bestellen).

groet,

Niels

De Whey perfection in combinatie met de Conquer kan prima.

Verder zou ik elke ochtend whey perfection aanraden en direct na het trainen en zou ik persoonlijk de Conquer 20 - 30 min voor je training nemen.

Magnificent is helaas niet als cadeau te selecteren maar wel als box. Als je naar de magnificent gaat vind je de sachets helemaal onderaan de webiste terug. :)

B&F,
Twee weken geleden gebeld, vroeg ik of jullie de smaak karamel van syntha 6 binnenkort weer kregen.
Waarop werd geantwoord dat die besteld was en volgende week weer binnen zou komen en als keuze optie
(is het daarnaast mogelijk om die in 2.2 kilo potten te krijgen ipv de 1.2 kilo?)

Heb de vraag even bij me collega inkoop neergelegd, kom hier vandaag nog op terug. :cool:

Yesss! Vandaag weer een pakketje van b&f, nieuwe preworkout proberen van iForce.. Hopen dat de smaak iig beter is dan maximize, want die was echt niet te drinken! Ben benieuwd! Wederom weer top service!!

Laatst bewerkt:

Yesss! Vandaag weer een pakketje van b&f, nieuwe preworkout proberen van iForce.. Hopen dat de smaak iig beter is dan maximize, want die was echt niet te drinken! Ben benieuwd! Wederom weer top service!!

Bedankt voor je bestelling, we hebben al veel positieve reacties gehad over de conquer. Succes met je nieuwe supps!:D

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 12:37 ----------

B&F,

Heb de vraag even bij me collega inkoop neergelegd, kom hier vandaag nog op terug. :cool:

Het product is inderdaad weer besteld, dus het komt terug!:) Enkel durft ook de afdeling inkoop ook nog geen exacte datum te noemen.

komt de isolaat perfection ook met een stevia variant net als XXL?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven