XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F

De werking van de b&f protein repen, is daarbij de opneemtijd hetzelfde als bij
Whey perfection? (45 min/ 1 uur) ?

Alvast bedankt

De [Link niet meer beschikbaar] bevat zowel snelle als langzame eiwitten, dit kan je inderdaad dus vergelijken met de opnamen van whey perfection en bijvoorbeeld micellar casein. :)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:28 ----------

Hoeveel mg agmatine zit er in de monster caps? Ik merk pas wat vanaf 400-500mg namelijk

We mogen helaas de formule niet vrijgeven. Maar als je pas na 400 mg wat voelt zul je dit zeker merken ;)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:29 ----------

Zullen jullie ooit nog stealth van vpx sports binnen hebben ?

Verwacht dit persoonlijk niet op korte termijn, ga dit wel direct als tip doorgeven bij onze afdeling inkoop.:DWellicht dat ze iets kunnen beteken voor je.

Laatst bewerkt:
De [Link niet meer beschikbaar] bevat zowel snelle als langzame eiwitten, dit kan je inderdaad dus vergelijken met de opnamen van whey perfection en bijvoorbeeld micellar casein. :)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:28 ----------

We mogen helaas de formule niet vrijgeven. Maar als je pas na 400 mg wat voelt zul je dit zeker merken ;)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 18:29 ----------

Verwacht dit persoonlijk niet op korte termijn, ga dit wel direct als tip doorgeven bij onze afdeling inkoop.:DWellicht dat ze iets kunnen beteken voor je.

zou graag een paar stuks kopen van stealth ( vpx sports )

de chocolade versie

super product !!!

heb het vroeger nog gekocht

Alé, dan toch besloten om TRANSFORM te bestellen :) samen met afslank eiwit voor de tante die ook met shakes gaat beginnen, haha :)
heb er weer een opmerking bijgezet.. 3de keer goede keer (hopelijk) :D

Hahaha CLASSIC dat arnold filmpje!

Hey B&F

Ik heb bij jullie ongeveer 2 weken geleden Musclepharm Creatine besteld, ik ben hier 2dagen geleden mee begonnen maar het valt me op dat hier en daar kleine zwarte/donkere spikkeltjes tussen zitten, is dit normaal vanwege de blend? ik heb alleen creapure gehad en die was volledig wit naar mijn weten, de creatine zelf ruikt best zoet.

Wanneer krijgen jullie dit product binnen?
Lijkt me beter dan cocktail en sowieso sterker wetenschappelijk onderbouwd.

http://www.youtube.com/watch?v=lq7qxcDr2nY

Denk dat deze wiskey in de kroeg met liters te krijgen is :p.

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 20:15 ----------

Alé, dan toch besloten om TRANSFORM te bestellen :) samen met afslank eiwit voor de tante die ook met shakes gaat beginnen, haha :)
heb er weer een opmerking bijgezet.. 3de keer goede keer (hopelijk) :D

Bedankt voor je bestelling, we doen altijd 110% ons best :D.

Hahaha CLASSIC dat arnold filmpje!

Hey B&F

Ik heb bij jullie ongeveer 2 weken geleden Musclepharm Creatine besteld, ik ben hier 2dagen geleden mee begonnen maar het valt me op dat hier en daar kleine zwarte/donkere spikkeltjes tussen zitten, is dit normaal vanwege de blend? ik heb alleen creapure gehad en die was volledig wit naar mijn weten, de creatine zelf ruikt best zoet.

Ga het direct voor je nakijken en uitzoeken, ik pm je even. :)

Zeker man! Heb deze nu naast me Hemo Rage als 2de pre en wow echt heerlijke trainingen :D
Nu is dit me nr1 haha.
En wat ik heerlijk vind is dat ik nu bijvoorbeeld geen last heb van een crash oid!

Ik heb nu No-explode als pre-workout maar wil dalijk afwisselen en zat aan Conquer te denken maar hoe is die Hemo Rage ?? is dat wat ? misschien dat ik die dan als vervanger neem ik twijfel nog wil wel als vervanger nog een stapje hoger/verder gaan wat raad je me dan aan ??

Ik heb nu No-explode als pre-workout maar wil dalijk afwisselen en zat aan Conquer te denken maar hoe is die Hemo Rage ?? is dat wat ? misschien dat ik die dan als vervanger neem ik twijfel nog wil wel als vervanger nog een stapje hoger/verder gaan wat raad je me dan aan ??

Ja lastig.. Ik wissel nu tussen deze 2 af en vind ze eigenlijk beide erg goed! Ze doen beide hun ding, denk dat je niet kan missen welke je ook kiest :)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 21:53 ----------

Wanneer krijgen jullie dit product binnen?
Lijkt me beter dan cocktail en sowieso sterker wetenschappelijk onderbouwd.

http://www.youtube.com/watch?v=lq7qxcDr2nY

Nog nooit gezien!, thanks ;)

Komt die perfect protein ook in 4kg emmers?? Zoals de isolaat en de whey ...
Of zoals de casein perfection korting bij aankoop van 2 of 3 potten van 2kg.

Laatst bewerkt:
Komt die perfect protein ook in 4kg emmers?? Zoals de isolaat en de whey ...
Of zoals de casein perfection korting bij aankoop van 2 of 3 potten van 2kg.
Nee, we hebben op dit moment geen bulk voordeel bij de Perfect Protein. We verwachten op korte termijn ook geen grotere verpakking van bijv. 4kg.

Ralf

Doe ik een bestelling bij B&F tegen een paar minuten voor 22:00 en krijg een paar minuten al bericht dat het verzonden wordt. :) Dat is wel heel snel reageren!!! Maar ik hoef het morgen niet binnen hebben, een dagje later of twee mag ook wel hoor. Was er ook niet van uitgegaan dat ik zo snel bericht zou hebben.

Maar als je een beetje rond shopt dan is de impuls aankoopneiging wel groot hoor! Maar heb de verleiding kunnen weerstaan omdat ik nog maar net begin en weet dat niet alles zin heeft voor mij op dit moment.

Heb wel bewust gekozen voor het huismerk, daar is echt niks op aan te merken. Ben al dagen aan het rekenen en vergelijken ivm ingrediënten en de verhoudingen van prijs/inhoud zijn echt netjes! Klasse, jullie verslaan menig concurrent daarmee.

Ja lastig.. Ik wissel nu tussen deze 2 af en vind ze eigenlijk beide erg goed! Ze doen beide hun ding, denk dat je niet kan missen welke je ook kiest :)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 21:53 ----------

Nog nooit gezien!, thanks ;)

Goede reclame voor jim beam !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven