MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is Muscle Protect weer leverbaar (en wat kan ik eventueel als vervanger nemen)?

Hemorage -> op =op?

Ik heb een vraagje over jullie powder box van €6,90: in de kleine beschrijving op de zoekpagina staat dat die als cadeau gekozen kan worden bij bestellingen boven €99, maar op de eigen pagina staat iets in de trant van 'tijdelijk bij bestellingen boven €29,90'. Welke daarvan klopt?

Die kan je al vanaf 30 euro bestelling erbij krijgen de powder box

Wanneer komt de grote verpakking van apple daarvan (xtend) weer verkrijgbaar?
Deze verwachten we helaas op korte termijn de Xtend geen extra smaken van de grootverpakking. Zodra ze weer beschikbaar zijn bij onze importeur, kun je ze weer verwachten.
De Hemo Rage Black Ultra staat inderdaad in de OP=OP. We hebben deze zo groot ingekocht, dat we het tegen een stuntprijs willen blijven aanbieden. Zodra de voorraad op is, is het onbekend of deze opnieuw terug komt. Dat bekijken we tegen die tijd weer:)
Ik heb een vraagje over jullie powder box van €6,90: in de kleine beschrijving op de zoekpagina staat dat die als cadeau gekozen kan worden bij bestellingen boven €99, maar op de eigen pagina staat iets in de trant van 'tijdelijk bij bestellingen boven €29,90'. Welke daarvan klopt?
Bij elke bestelling van 29,95 euro kun je al kiezen voor een gratis powderbox. Mocht het nog onduidelijk zijn, kun je hier meer informatie vinden. Ik gebruik de Powder Box zelf ook, handig ding! :)

Ralf

Wat is het verschil tussen No-explode en conquer ??? moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over/met No-explode ( ik doe het er vele malen beter op dan Vaso grow )

Wat is het verschil tussen No-explode en conquer ??? moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over/met No-explode ( ik doe het er vele malen beter op dan Vaso grow )

Buiten de standaard ingredienten (Creatine, Cafeinne) een geheel andere samenstelling natuurlijk.
Maar als no explode goed bij je aanslaat zie ik geen reden om naar iets anders over te stappen.
Don't fix things that ain't broken.
Kan natuurlijk wel leuk zijn om voor een kleine 25 euro eens uit te proberen, vind conquer zelf werken als een trein.

Buiten de standaard ingredienten (Creatine, Cafeinne) een geheel andere samenstelling natuurlijk.
Maar als no explode goed bij je aanslaat zie ik geen reden om naar iets anders over te stappen.
Kan natuurlijk wel leuk zijn om voor een kleine 25 euro eens uit te proberen, vind conquer zelf werken als een trein.

Ik ga zeker niet over op een andere maar men zegt wel dat je na een tijdje eens wat anders moet nemen omdat je anders aan de stoffen uit je pre workout went dus vandaar mijn vraag misschien dat ik als ik een tijdje no-explode heb gehad Conquer eens een tijdje kan nemen voor afwisseling

Word inderdaad vaak gesuggereerd maar ik weet niet of er wel wetenschappelijke conclusies over getrokken zijn.
Als je lichaam er aan went merk je vanzelf wel dat de PWO minder aanslaat natuurlijk :')
Zo kwam ik er ook laatst achter dat Creatine Tijd on=Tijd off al lang achterhaald is en je het het gehele jaar kan gebruiken.

Natuurlijk zal er ongetwijfeld enige gewenning optreden.
Als ik zo naar de labels kijk zit er veel verschil tussen No Xplode en Conquer, dus je zou het wel een maandje kunnen gebruiken om eventuele gewenning tegen te gaan ;')

Heb toevallig net nog een review van conquer gedumpt;
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-conquer-iforce-nutrition-340258/#post7752134

Laatst bewerkt:
Mooi uitgelegd. Het verschil zit hem tussen pre-workouts altijd in dosering, samenstelling etc. Wat je er standaard van kan verwachten is een toename van energie, uithoudingsvermogen, pomp en vaak ook extra kracht. Vaak persoonlijk dus. Conquer hebben we net nieuw en krijgen we veel goede reacties op!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Mooi uitgelegd. Het verschil zit hem tussen pre-workouts altijd in dosering, samenstelling etc. Wat je er standaard van kan verwachten is een toename van energie, uithoudingsvermogen, pomp en vaak ook extra kracht. Vaak persoonlijk dus. Conquer hebben we net nieuw en krijgen we veel goede reacties op!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Deze is dan ook te gebruiken naast Nitrix 2.0 ??

Net weer een bestelling geplaats! C979921
Maak er maar wat moois van! :D

Voor mij is de whey perfection nog steeds eerste keus. Vind het alleen nog steeds jammer dat niet van iedere smaak een sample te krijgen is. Er zitten beste wat smaken bij, waarvan ik denk dat ze lekker kunnen zijn. Maar om nou een pot van 2+ kilo te nemen en het blijkt erg tegen te vallen is ook zo wat.
Het zou fijn zijn om losse samples te kunnen bestellen, voor 0,50 tot 0,75 per stuk ofzo.

En B&F hebben jullie al kunnen vergaderen of er sample uitbreiding komt van de whey? :D
(zie reactie van Tim 25 mei 10:48)

Grt,
Bram

B&F

De werking van de b&f protein repen, is daarbij de opneemtijd hetzelfde als bij
Whey perfection? (45 min/ 1 uur) ?

Alvast bedankt

Hoeveel mg agmatine zit er in de monster caps? Ik merk pas wat vanaf 400-500mg namelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven