MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling vandaag in zeer geode orde ontvangen !!! top service !!

Weer bestelling geplaatst. Mn moeder en zus vitamines aangesmeerd. Hoop dat jullie kijken naar de opmerkingen

Uw referentienummer is: C977642

B&F,

Ik vroeg me af wat het verschil
Is tussen whey perfection en die whey protein exclusive stevia
En heeft het ook andere effecten ofzo?

Alvast bedankt!

Wat zit er in de huidige Dexaprine wat te 'gevaarlijk' of illegaal is waardoor hij eruit gaat en er een nieuwe komt? Er is hier iets gezegd over strengere regels, maar ik vind het vaag allemaal.

Bij de meeste pre-workouts heb ik echt het dubbel aantal scoops nodig per aanbevolen dosering om wat te voelen, bij dexaprine heb ik aan 1 pil echt voldoende om m'n hart als een gek te laten gaan en ik space best hard er van. Echt net een lichtere variant van Clenbuterol (nooit gebruikt overigens) zou je haast zeggen, ook al snap ik heus wel dat dát niet verkocht zou worden maar ben toch benieuwd naar de reactie.

Het is echt goede shit, maar ik merk wel dat ik me er niet helemaal zeker bij voel wat er precies in m'n lichaam gebeurd omdat de ingredienten heel vaag zijn aangegeven en er geen echte label op zit zoals bij een echt pre workout

B&F

Ik heb ''Gecheleerd Magnesium'' nodig, verkopen jullie deze niet?

Ik heb GEEN Magnesium citraat of magnesium oxide nodig.

B&F

Ik heb ''Gecheleerd Magnesium'' nodig, verkopen jullie deze niet?

Ik heb GEEN Magnesium citraat of magnesium oxide nodig.

Jazeker: klik Hebben we altijd:)

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 10:08 ----------

Wat zit er in de huidige Dexaprine wat te 'gevaarlijk' of illegaal is waardoor hij eruit gaat en er een nieuwe komt? Er is hier iets gezegd over strengere regels, maar ik vind het vaag allemaal.

Bij de meeste pre-workouts heb ik echt het dubbel aantal scoops nodig per aanbevolen dosering om wat te voelen, bij dexaprine heb ik aan 1 pil echt voldoende om m'n hart als een gek te laten gaan en ik space best hard er van. Echt net een lichtere variant van Clenbuterol (nooit gebruikt overigens) zou je haast zeggen, ook al snap ik heus wel dat dát niet verkocht zou worden maar ben toch benieuwd naar de reactie.

Het is echt goede shit, maar ik merk wel dat ik me er niet helemaal zeker bij voel wat er precies in m'n lichaam gebeurd omdat de ingredienten heel vaag zijn aangegeven en er geen echte label op zit zoals bij een echt pre workout

Nee, het is puur het afstemmen / vernieuwen van de formule. Steeds ietsje beter. Label is Amerikaans, zo doen alle Amerikanen het, heeft meer te maken met het voorkomen van kopieren.

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 10:09 ----------

B&F,

Ik vroeg me af wat het verschil
Is tussen whey perfection en die whey protein exclusive stevia
En heeft het ook andere effecten ofzo?

Alvast bedankt!

Geen verschil verder inderdaad zoals hierboven aangegeven. Puur de Stevia.:)

We kopen deze bij de grootste EU leverancier van biologische/ongebrande noten. Zal ik even navragen (aankomende week)

De reden dat ik dit vraag is omdat cashewnoten ongebrand niet te vreten zijn (en potentieel gevaarlijk ivm cardol). Ik neem aan dat ze dan geroosterd zijn, maar navraag is toch wel handig :).

Vraagje, kan je Afslank eiwit samen met de Smart multi vitaminen nemen? Of krijg je dan een te hoge dosis vitaminen binnen?

De reden dat ik dit vraag is omdat cashewnoten ongebrand niet te vreten zijn (en potentieel gevaarlijk ivm cardol). Ik neem aan dat ze dan geroosterd zijn, maar navraag is toch wel handig :).
Aankomende week gaan we er voor je achteraan :)
Vraagje, kan je Afslank eiwit samen met de Smart multi vitaminen nemen? Of krijg je dan een te hoge dosis vitaminen binnen?
Ja hoor, dat is geen enkel probleem. :)

Ralf

Hey!
Ik zie op de site dat als je meer dan 59,95 euro besteld je 3 cadeaus mag kiezen (wat ik echt heel goed vind) maar nu vroeg ik me af: wat krijg je als je bijvoorbeeld voor meer dan 100 euro besteld? :p

Hey!
Ik zie op de site dat als je meer dan 59,95 euro besteld je 3 cadeaus mag kiezen (wat ik echt heel goed vind) maar nu vroeg ik me af: wat krijg je als je bijvoorbeeld voor meer dan 100 euro besteld? :p

We hebben juist de kado grens voor de " leuke / duurdere " kado's naar beneden bijgesteld van 100 naar 59 euro. Wat je voorheen vanaf 100 kon selecteren kun je nu al vanaf 59:).

Hey Ralf,

vraagje hebben jullie ook samples van preworkout shakes?
Ik heb wel eens no-xplode geprobeerd maar daar ging in heeel slecht op....

Felix

Hey Ralf,

vraagje hebben jullie ook samples van preworkout shakes?
Ik heb wel eens no-xplode geprobeerd maar daar ging in heeel slecht op....

Felix
Nee, op dit moment helaas niet. Als we samples hebben van pre-workouts, vind je deze altijd als cadeauoptie op onze site. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven