- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling vandaag in zeer geode orde ontvangen !!! top service !!

Oke dat is vreemd en zeker niet de bedoeling. Ik ga het gelijk voor je uit laten zoeken! We zullen hier zo spoedig mogelijk op terug gaan komen door middel van een PM!
Tim
Bedankt voor je bestelling. Morgenochtend word je pakket voor je voorbereid en gaan we het voor je in orde maken!Weer bestelling geplaatst. Mn moeder en zus vitamines aangesmeerd. Hoop dat jullie kijken naar de opmerkingen
Uw referentienummer is: C977642

Gaan we doen!
B&F,
Ik vroeg me af wat het verschil
Is tussen whey perfection en die whey protein exclusive stevia
En heeft het ook andere effecten ofzo?
Alvast bedankt!
B&F
Ik heb ''Gecheleerd Magnesium'' nodig, verkopen jullie deze niet?
Ik heb GEEN Magnesium citraat of magnesium oxide nodig.

Wat zit er in de huidige Dexaprine wat te 'gevaarlijk' of illegaal is waardoor hij eruit gaat en er een nieuwe komt? Er is hier iets gezegd over strengere regels, maar ik vind het vaag allemaal.
Bij de meeste pre-workouts heb ik echt het dubbel aantal scoops nodig per aanbevolen dosering om wat te voelen, bij dexaprine heb ik aan 1 pil echt voldoende om m'n hart als een gek te laten gaan en ik space best hard er van. Echt net een lichtere variant van Clenbuterol (nooit gebruikt overigens) zou je haast zeggen, ook al snap ik heus wel dat dát niet verkocht zou worden maar ben toch benieuwd naar de reactie.
Het is echt goede shit, maar ik merk wel dat ik me er niet helemaal zeker bij voel wat er precies in m'n lichaam gebeurd omdat de ingredienten heel vaag zijn aangegeven en er geen echte label op zit zoals bij een echt pre workout
B&F,
Ik vroeg me af wat het verschil
Is tussen whey perfection en die whey protein exclusive stevia
En heeft het ook andere effecten ofzo?
Alvast bedankt!

Misschien een domme vraag maar jullie hebben het over ongebrande noten (in de verwachte notenmix), hoe hebben jullie dit met cashews gedaan (i.v.m. cardol)?
We kopen deze bij de grootste EU leverancier van biologische/ongebrande noten. Zal ik even navragen (aankomende week)
.Aankomende week gaan we er voor je achteraanDe reden dat ik dit vraag is omdat cashewnoten ongebrand niet te vreten zijn (en potentieel gevaarlijk ivm cardol). Ik neem aan dat ze dan geroosterd zijn, maar navraag is toch wel handig.

Ja hoor, dat is geen enkel probleem.Vraagje, kan je Afslank eiwit samen met de Smart multi vitaminen nemen? Of krijg je dan een te hoge dosis vitaminen binnen?

Hey!
Ik zie op de site dat als je meer dan 59,95 euro besteld je 3 cadeaus mag kiezen (wat ik echt heel goed vind) maar nu vroeg ik me af: wat krijg je als je bijvoorbeeld voor meer dan 100 euro besteld?![]()
.Nee, op dit moment helaas niet. Als we samples hebben van pre-workouts, vind je deze altijd als cadeauoptie op onze site.Hey Ralf,
vraagje hebben jullie ook samples van preworkout shakes?
Ik heb wel eens no-xplode geprobeerd maar daar ging in heeel slecht op....
Felix

Nee, op dit moment helaas niet. Als we samples hebben van pre-workouts, vind je deze altijd als cadeauoptie op onze site.
Ralf