- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
owkay, na beetje rond te neuzen in de post workout topics kan ik besluiten dat Anabolic WMS + Peptopro + pure dextrose een supercombinatie is.
De peptopro alleen zou een slechte smaak hebben, als je alles bij elkaar knalt hoe is de smaak dan? Iemand al eens getest?
Of is er iemand die beter voorstel heeft om met deze 3 producten te doen. bvb het ene voor training en andere na training
WMS én dextrose is nogal dubbelop. WMS en dextrose zijn beide snel opneembare koolhydraten. Ik zou dan persoonlijk voor dextrose gaan omdat wms toch aan de prijzige kant is, dit in tegenstelling tot dextrose dat bijna gratis is
Ik zie dat peptopro vooral bestaat uit casseine, ik zou dan eerder voor whey perfection gaan, zeker voor/na de training heb je daar imo meer aan. Als je dan nog iets van traag opneembare eiwitten voor 's avonds wil zou ik ipv peptopro lekker magere kwark gaan eten.

Dat is heel wat anders, het is ook ontzettend fijn en zuiver. Peptopro is super voor rondom de training! Reus kan dit beamen 
Verder zijn er bij de cocktail nog geen reacties, omdat het een vrij nieuw product is ons assortiment. Waar we overigens super blij mee zijn.