Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
owkay, na beetje rond te neuzen in de post workout topics kan ik besluiten dat Anabolic WMS + Peptopro + pure dextrose een supercombinatie is.

De peptopro alleen zou een slechte smaak hebben, als je alles bij elkaar knalt hoe is de smaak dan? Iemand al eens getest?

Of is er iemand die beter voorstel heeft om met deze 3 producten te doen. bvb het ene voor training en andere na training

WMS én dextrose is nogal dubbelop. WMS en dextrose zijn beide snel opneembare koolhydraten. Ik zou dan persoonlijk voor dextrose gaan omdat wms toch aan de prijzige kant is, dit in tegenstelling tot dextrose dat bijna gratis is :p Ik zie dat peptopro vooral bestaat uit casseine, ik zou dan eerder voor whey perfection gaan, zeker voor/na de training heb je daar imo meer aan. Als je dan nog iets van traag opneembare eiwitten voor 's avonds wil zou ik ipv peptopro lekker magere kwark gaan eten.

Kunnen jullie aub even checken bij kiala waar pakket C966674 is?
Laatste update was op 1/6 waarbij het op het verkeerde kiala punt geleverd is en terug verzonden ging worden naar het juiste punt. Sindsdien niets meer gehoord.

Alvast bedankt
Pm me gerust

Pm is onderweg! :D

WMS én dextrose is nogal dubbelop. WMS en dextrose zijn beide snel opneembare koolhydraten. Ik zou dan persoonlijk voor dextrose gaan omdat wms toch aan de prijzige kant is, dit in tegenstelling tot dextrose dat bijna gratis is :p Ik zie dat peptopro vooral bestaat uit casseine, ik zou dan eerder voor whey perfection gaan, zeker voor/na de training heb je daar imo meer aan. Als je dan nog iets van traag opneembare eiwitten voor 's avonds wil zou ik ipv peptopro lekker magere kwark gaan eten.

Pepto bestaat uit Caseine Hydrolisate ;) Dat is heel wat anders, het is ook ontzettend fijn en zuiver. Peptopro is super voor rondom de training! Reus kan dit beamen :)

Tevens is dextrose prijziger dan wms he... :p

Pepto bestaat uit Caseine Hydrolisate ;) Dat is heel wat anders, het is ook ontzettend fijn en zuiver. Peptopro is super voor rondom de training! Reus kan dit beamen :)

Tevens is dextrose prijziger dan wms he... :p

Ik dacht inderdaad dat peptopro aminozuren waren maar op de site stond casseine (hydrolisate) dus vandaar dat ik aannam dat het casseine was :p Aminozuren zijn idd prima

Oh en die wms anabolic kost 20 euro voor 33 doseringen a 60gr. Dextrose pure kost 3 euro voor 1kg, een dosering ligt tussen de 20-50gr dus dan is dextrose veel goedkoper ;) Als geld hem niet uitmaakt zou ik lekker het duurste pakken, maar als ie het prijzig vind niet dus :p
oh en de gewone wms 1kg pot kost 5 euro, dus nog steeds duurder :)

owkay, na beetje rond te neuzen in de post workout topics kan ik besluiten dat Anabolic WMS + Peptopro + pure dextrose een supercombinatie is.

De peptopro alleen zou een slechte smaak hebben, als je alles bij elkaar knalt hoe is de smaak dan? Iemand al eens getest?

Of is er iemand die beter voorstel heeft om met deze 3 producten te doen. bvb het ene voor training en andere na training

Ja peptopro is niet te drinken. Daarom of de dextrose, of de WMS vervangen door creatine ultra, deze heeft een smaak en zoetstoffen en zo kan je eigenlijk kiezen welke smaak je post workout shake heeft. en de peptopro smaak proef je dan niet meer.

Heb zelf refreshing watermelon :)

Laatst bewerkt:
Magnificent + Peptopro smaakt heerlijk naar mijn mening :D

Moet binnenkort nieuwe whey hebben die ik neem voor de training.
Nou zag ik paar nieuwe producten staan en Cocktail viel me vooral op.
Alleen zijn geen reviews over, is het een goeie vervanging voor Whey Perfection ?.

Gaat puur om de shake uur voor trainen en Cocktail lijkt een completer en uitgebreider product.

Laatst bewerkt:
Vul de shake maar iets aan voor betere waarde.

Ik dacht inderdaad dat peptopro aminozuren waren maar op de site stond casseine (hydrolisate) dus vandaar dat ik aannam dat het casseine was :p Aminozuren zijn idd prima

Oh en die wms anabolic kost 20 euro voor 33 doseringen a 60gr. Dextrose pure kost 3 euro voor 1kg, een dosering ligt tussen de 20-50gr dus dan is dextrose veel goedkoper ;) Als geld hem niet uitmaakt zou ik lekker het duurste pakken, maar als ie het prijzig vind niet dus :p
oh en de gewone wms 1kg pot kost 5 euro, dus nog steeds duurder :)
Inderdaad. Je kan ook Waxy Maize Starch aanschaffen. Daar pak je een goedkopere variant mee. Dextrose kan ook prima. Zelf vind ik dat fijner, terwijl veel klanten ook tevreden zijn met Dextrose Pure. Je kan ze eventueel ook combineren.

Alleen zijn geen reviews over, is het een goeie vervanging voor Whey Perfection ?.

Gaat puur om de shake uur voor trainen en Cocktail lijkt een completer en uitgebreider product.
Cocktail is zeker een vervanger voor Whey Perfection. Echter moet je er rekening mee houden dat Cocktail meer dan alleen eiwitten is. Dit is een luxe blend van eiwitten, creatine en nog enkele toevoeging. Voor veel klanten ideaal als ze niet zoveel verschillende producten willen slikken en alles in 1 pot hebben. Zoek je pure Whey als aanvulling, dan zou ik bij Whey Perfection blijven. Dat blijft dé beste eiwit op de markt! :1e: Verder zijn er bij de cocktail nog geen reacties, omdat het een vrij nieuw product is ons assortiment. Waar we overigens super blij mee zijn.

Ralf

Laatst bewerkt:
Voilà de bestelling gedaan. C996829. Heb de wms extra gevraagd als cadeau. Onnodig om 2 keer te bestellen. Zijn er pwo samples? Je mag er altijd mooi pakketje van maken met samples erbij :) always fun to try out new products

Voilà de bestelling gedaan. C996829. Heb de wms extra gevraagd als cadeau. Onnodig om 2 keer te bestellen. Zijn er pwo samples? Je mag er altijd mooi pakketje van maken met samples erbij :) always fun to try out new products
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat je deze morgen hebt! :thumbs: WMS is altijd een goede keus om er extra bij te nemen. Ik ben blij dat onze cadeaus zo goed bevallen. Helaas zijn er op dit moment geen PWO samples, als we deze hebben, vind je deze altijd bij de cadeaus staan.:) Verder kun je wensen het beste als opmerking aangeven, dan regelen we dat altijd direct!

Ralf

Het gaat me dus puur om 1 shake voor de training.
Juist vanwege de aanvullende ingredienten leek mij dit wel een goeie voor dat moment.
Dus vraag het even na wegens het gebrek van reviews.

De furious melons smaak van craze is die goed? Beter dan berry lemonade? Die was nog te drinken. De Candy grape is niet te harden :p. Maar ooo zo goeie pwo.

Van alle producten waarvan er een watermelon smaak bestaat, met name pre-wo, vind ik deze tot nu toe het beste smaken. Licht zoet, geen rare nasmaak. Zelfs bij 2-2.5 scoops op 450ml nog prima qua smaak.

musclepharm.png

Vanaf nu zijn wij de Premium reseller voor het Amerikaanse topmerk Musclepharm in de Benelux. Dit mogen wij vieren met onze klanten middels een wel heel exclusieve aanbieding. Je krijgt nu bij de #1 Pre-Workout Assault een verpakking Premium Creatine ter waarde van €19,90 van Musclepharm cadeau!

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Perfect Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thermogenic Powder

Opti Women

CreaKong

Humanabol

Amino Direct

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 21:19 ----------

Het gaat me dus puur om 1 shake voor de training.
Juist vanwege de aanvullende ingredienten leek mij dit wel een goeie voor dat moment.
Dus vraag het even na wegens het gebrek van reviews.
Dan is dat zeker een goede shake om te proberen. Ik ben benieuwd naar je review zodra je het geprobeerd hebt! :)

Ralf

Op wat lijkt die melons van smaak?

Die furious melons is echt super lekker, zonder grap de best smakende pwo die ik heb gehad, buiten noxipro of jack3d. Die waren ook nog lekker.
Heb het net op en ik durf bijna te zeggen dat ik het gewoon overdag zou willen drinken zoals ik water drink.

Smaakt naar watermeloen, wel nog redelijk zoet, maar vind het beter iets te zoet dan te zuur zoals de berry lemonade. Heb 2 schepjes met 250ml water gedaan en de smaak was redelijk zoet, dus misschien kan je iets meer water nemen als je het liever niet zo zoet hebt, maar bij mij werkt het pas na een 20-30 minuten en als ik het met meer water drink dan moet ik al 2 keer naar de wc nog voor ik begin met trainen en dan vind ik dat de werking er niet meer is.

En tja de candy grape, dat ze die maar snel uit de rekken halen, wat een k*t smaak.

De Wrist Protect kun je inderdaad prima als vervanging nemen. De Wrist Guard is net iets meer gericht op de polsen en daarook iets steviger in. Persoonlijk vind ik dat de proect dit ook prima kan opvangen.

Ralf

Het ging mij inderdaad ook om de pols versteviging. Hij komt voorlopig dus niet op voorraad begrijp ik hieruit.

Het ging mij inderdaad ook om de pols versteviging. Hij komt voorlopig dus niet op voorraad begrijp ik hieruit.
Nee, we hebben net Chiba binnen gehad en daarbij zat deze helaas niet. Zo uit mijn hoofd duurt het dan plusminus weer 2-3 weken voordat deze komen. Houd onze site in de gaten, ik ga er vanuit dat deze er dan vanzelf weer bij staat!

Ralf

Aangezien mijn pot whey perfection bijna is op en ik graag wou beginnen aan creatine.
Is Cocktail dan een goeie optie?

of whey perfection + creapure creatine

alvast bedankt

Cocktail is prima voor de mensen die geen zin hebben om een hoop verschillende dingen te nemen, maar de meeste ingredienten die erin zitten zijn ondergedoseerd, of je moet meer dan 1 dosering per keer doen en dat wordt weer wat duur. Aangezien het niet uitmaakt op welk tijdstip je creatine mono inneemt kan je die gewoon door je whey shake doen. Dus je hebt dan wel 2 potten maar maar 1 shake ;)

Aangezien mijn pot whey perfection bijna is op en ik graag wou beginnen aan creatine.
Is Cocktail dan een goeie optie?

of whey perfection + creapure creatine

alvast bedankt

whey perfection met creapure creatine ;) zie ook mijn reactie op inexpugnabilis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven