Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeiedag,

1) ik zoek nog een goeie post workout die past bij mijn andere supplementen, neem vlak na mijn werk een capsule ripped (16h) en merk dat ik toch redelijk hoog sta met caffeinegehalte, daarom geen supplement met caffeine!! (al komt dat waaschijnlijk niet voor in post workout). smorgens drink ik alvast een whey perfection! Overigens zo weinig mogelijk suikers in die POW omdat ik in de cut zit momenteel :-)

2) Ik zie ook dat er meestal creatine in de post workouts zitten, van creatine hou je toch altijd vocht op ? (nefast voor de cut :p )

ik hoor hier wel wat het beste voor me is, alvast bedankt

Haal Dextrose of WMS, een potje peptopro en tot slot nog iets van creatine ultra. Perfecte post workout

goeiedag,

1) ik zoek nog een goeie post workout die past bij mijn andere supplementen, neem vlak na mijn werk een capsule ripped (16h) en merk dat ik toch redelijk hoog sta met caffeinegehalte, daarom geen supplement met caffeine!! (al komt dat waaschijnlijk niet voor in post workout). smorgens drink ik alvast een whey perfection! Overigens zo weinig mogelijk suikers in die POW omdat ik in de cut zit momenteel :-)

2) Ik zie ook dat er meestal creatine in de post workouts zitten, van creatine hou je toch altijd vocht op ? (nefast voor de cut :p )

ik hoor hier wel wat het beste voor me is, alvast bedankt
Goedemorgen! :) 1) In dat geval zou ik eens naar CellMass kijken. 2) Ja, van creatine houd je doorgaans altijd een beetje vocht vast.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 11:42 ----------

Welke smaak(en) is lekker van Assault van MP?
Ik vind persoonlijk alle smaken wel lekker. Als je kijkt naar de samenstelling, moet dat ook wel lukken :)
heb jullie een pm gestuurd ivm een bestelling. Grtz
Ik ga er naar kijken! :)
Dankje, ik zal erna kijken!
Haal Dextrose of WMS, een potje peptopro en tot slot nog iets van creatine ultra. Perfecte post workout
Met zelf een post workout samenstellen ben je altijd de baas:cool: Zeker ook aan te bevelen.

Ralf

Beste vrienden van mij,

Komt deze ook weer op voorraad in de kleinere maten voor de heren met wat fijnere handjes? (L)
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/chiba/wristguard-2/

Is deze anders ook een redelijke vervanger?
http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/chiba/wrist-protect-workout/
De Wrist Protect kun je inderdaad prima als vervanging nemen. De Wrist Guard is net iets meer gericht op de polsen en daarook iets steviger in. Persoonlijk vind ik dat de proect dit ook prima kan opvangen.

Ralf

Die nieuwe actie van Assault ziet er goed uit :)

Die nieuwe actie van Assault ziet er goed uit :)
Dankje. Als Premium Reseller van MusclePharm en dus Assault kunnen we nu ook een uitzondering maken en een topactie ervan maken:cool:
musclepharm.png

Vanaf nu zijn wij de Premium reseller voor het Amerikaanse topmerk Musclepharm in de Benelux. Dit mogen wij vieren met onze klanten middels een wel heel exclusieve aanbieding. Je krijgt nu bij de #1 Pre-Workout Assault een verpakking Premium Creatine ter waarde van €19,90 van Musclepharm cadeau!

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 15:27 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Perfect Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thermogenic Powder

Opti Women

CreaKong

Humanabol

Amino Direct

Bestelling geplaatst.

C995859

Is het mogelijk als extratje een perfect protein pancake sample te krijgen? Zou willen weten hoe die is voor ik een volledige pot koop! Bedankt

B&F zouden jullie hier een kijkje naar willen nemen: http://nl.bodybuilding.com/store/cobra-labs/the-curse.html?_requestid=8389904

Zeer interessant product, heb het nog nergens in NL kunnen vinden. Misschien een idee om het in te kopen?

Ziet er zeker interessant uit! ik zal mijn collega van de inkoop gelijk een email sturen en vragen of hij er wat in ziet! Mocht hij dit een optie vinden en deze in gaan kopen gaan wij jullie hier als eerste van op de hoogte brengen!

Tim

Is hier al meer nieuws over? Ben zeer benieuwd :)

De furious melons smaak van craze is die goed? Beter dan berry lemonade? Die was nog te drinken. De Candy grape is niet te harden :p. Maar ooo zo goeie pwo.

Is hier al meer nieuws over? Ben zeer benieuwd :)

Helaas momenteel nog niet, afdeling inkoop is er nog druk mee bezig ;)

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 18:14 ----------

De furious melons smaak van craze is die goed? Beter dan berry lemonade? Die was nog te drinken. De Candy grape is niet te harden :p. Maar ooo zo goeie pwo.

craze is zeker een goed product. :D Smaken blijven natuurlijk altijd persoonlijk.

owkay, na beetje rond te neuzen in de post workout topics kan ik besluiten dat Anabolic WMS + Peptopro + pure dextrose een supercombinatie is.

De peptopro alleen zou een slechte smaak hebben, als je alles bij elkaar knalt hoe is de smaak dan? Iemand al eens getest?

Of is er iemand die beter voorstel heeft om met deze 3 producten te doen. bvb het ene voor training en andere na training

Kunnen jullie aub even checken bij kiala waar pakket C966674 is?
Laatste update was op 1/6 waarbij het op het verkeerde kiala punt geleverd is en terug verzonden ging worden naar het juiste punt. Sindsdien niets meer gehoord.

Alvast bedankt
Pm me gerust

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven