Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling'kje geplaatst (ref C997309). Hopelijk komt het ditmaal iets sneller toe (België wordt soms niet al te snel bevoorraadt heb ik de indruk).

Grtz,

Aangezien mijn pot whey perfection bijna is op en ik graag wou beginnen aan creatine.
Is Cocktail dan een goeie optie?

of whey perfection + creapure creatine

alvast bedankt
Ik zou adviseren om de Whey Perfection te nemen. Als je deze combineert met de Creapure (hier hebben we een mooie combi voor)ben je doorgaans goedkoper uit en heb je puur wat je wilt :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bestelling'kje geplaatst (ref C997309). Hopelijk komt het ditmaal iets sneller toe (België wordt soms niet al te snel bevoorraadt heb ik de indruk).

Grtz,
Bedankt voor je order! :) Gaan we netjes verwerken. Deze gaat vanavond direct mee en ontvang je morgen. Houd je T&T goed in de gaten!

Ralf

Cocktail is prima voor de mensen die geen zin hebben om een hoop verschillende dingen te nemen, maar de meeste ingredienten die erin zitten zijn ondergedoseerd, of je moet meer dan 1 dosering per keer doen en dat wordt weer wat duur. Aangezien het niet uitmaakt op welk tijdstip je creatine mono inneemt kan je die gewoon door je whey shake doen. Dus je hebt dan wel 2 potten maar maar 1 shake ;)

whey perfection met creapure creatine ;) zie ook mijn reactie op inexpugnabilis

Neem eigenlijk nooit creatine er apart bij.
Zit al creatine in de preworkout en magnificent, zie geen reden voor meer dan dat.
Maar als het ongedoseerd is, houd ik het lekker bij Whey Perfection.

Zit aan de dextrose pure (de losse zakken) helemaal geen smaak?

Zit al creatine in de preworkout en magnificent, zie geen reden voor meer dan dat.
In de Cocktail zit 3 gram creatine. Voldoende dus per servering. Veel klanten nemen deze 1-2 keer per dag waardoor ze voldoende creatine binnen krijgen. Zeker als je een pre-workout of postworkout gebruikt, zit je voldoende in je creatine. :)
Dextrose Pure zit inderdaad in losse zakken en is geen smaak aan toegevoegd. Dextrose heeft van natura een heerlijk zoete smaak.

Ralf

In de Cocktail zit 3 gram creatine. Voldoende dus per servering. Veel klanten nemen deze 1-2 keer per dag waardoor ze voldoende creatine binnen krijgen. Zeker als je een pre-workout of postworkout gebruikt, zit je voldoende in je creatine. :)

Dextrose Pure zit inderdaad in losse zakken en is geen smaak aan toegevoegd. Dextrose heeft van natura een heerlijk zoete smaak.

Ralf

Dextrose aan een shake op basis van water toevoegen geeft een romig en smaakvol resultaat.

Thanks voor de antwoorden. Zal de dextrose pure eens proberen dan.

Ik ga wanneer k weer voluit ga leanbulken. 50/50 dextro/malto gebruiken. Heb gelezen dat het vele malen beter is an puur dextrose of maltodextrine. Benieuwd wat dit al brengen. Heb m'n potten al gemixt.

Interessant. Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Je ziet de combinatie wel vaker, zit ook in Magnificent. Ik gebruik de dextro alleen in combinatie met whey en oats, zo heb je toch weer een mix van snelle en complexe carbs.

Als je al een pre-wo en magnificent hebt is apart creatine inderdaad dubbelop

Dat is net als vragen waar suiker naar smaakt :p

Ik ga wanneer k weer voluit ga leanbulken. 50/50 dextro/malto gebruiken. Heb gelezen dat het vele malen beter is an puur dextrose of maltodextrine. Benieuwd wat dit al brengen. Heb m'n potten al gemixt.

Heb nadat mijn pot magnificent op was wegens geldgebrek ipv een nieuwe pot dextrose en maltodextrine gekocht als post-wo, vaak nog in combinatie met wat fruit. Smaakt goed en je krijgt weer wat energie na de training en natuurlijk een insulinepiek :)

Als je al een pre-wo en magnificent hebt is apart creatine inderdaad dubbelop

Dat is net als vragen waar suiker naar smaakt :p

Heb nadat mijn pot magnificent op was wegens geldgebrek ipv een nieuwe pot dextrose en maltodextrine gekocht als post-wo, vaak nog in combinatie met wat fruit. Smaakt goed en je krijgt weer wat energie na de training en natuurlijk een insulinepiek :)

Haha, de maltox ruikt niet zo lekker, niet vies ofzo, maar de dextro ruik je gwn dat het zoet is. En Miss is het uit geld gebrek, maar dextro of iets dergelijks is sowieso altijd mijn eerste en enige optie meteen na het trainen. Zelf maken of iets is altijd goedkoper en naar mijn mening ook beter. Wat dat betreft ben ik best een bro :P

Komt Fitness fiber van ON nog terug in jullie assortiment?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven