AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje,

Kon je eerder niet vanaf 100 euries een extra cadeau kiezen? Nu is het 'duurste' cadeau vanaf 70.. Meen me ook te kunnen herinneren dat je vanaf 100 euro een t-shirt erbij kon nemen? Ik ben namelijk van plan om deze week een bestelling van rond de 150euro te plaatsen, maar dan kan ik dus beter 3 aparte bestellingen van 50 maken :eek:
Dat klopt inderdaad. Voorheen was er een grens van 100 euro. Deze hebben we naar 60 verlaagd zodat je eerder een cadeau krijgt. Als je boven de 100 euro zit, mag je gerust als opmerking aangeven dat je een shirt <maat> erbij wilt. Dan regelen we dit :)
Meestal wordt er dan de goeie order opgestuurd en postbode krijgt een ophaalorder mee, kun je gelijk aan zelfde postbode die ouwe doos meegeven.
Inderdaad, het is net wat de voorkeur heeft :) Mijn collega Tim gaat het morgen oplossen vanaf de zaak.

Ralf

Hallo B&F,

Afgelopen week heb ik 8 kg oats bij jullie besteld, deze kwam keurig de volgende dag bij mij binnen.
Terwijl ik de trap op liep landde er al wat oats op de treden..
Eenmaal aangekomen bij mijn kamer heb ik direct de doos geopend, en echt 6 van de 8 zakken waren aan minstens 1 kant gescheurd.. Op de bodem van de doos lag minstens een half zakje oats.
Niet dat het mij iets uitmaakt dat er wat van de oats verloren gaat, maar het schoonmaken erna (tot 3x aan toe) werd ik wel een beetje flauw van..

Is het niet mogelijk om de oats net als voorheen in een stevige 5kg zak te doen?

Groetjes, Mark

Nee, helaas niet. Zou je het morgenmiddag nogmaals moeten vragen, dan moet het lukken!:cool:
Hallo B&F,

Afgelopen week heb ik 8 kg oats bij jullie besteld, deze kwam keurig de volgende dag bij mij binnen.
Terwijl ik de trap op liep landde er al wat oats op de treden..
Eenmaal aangekomen bij mijn kamer heb ik direct de doos geopend, en echt 6 van de 8 zakken waren aan minstens 1 kant gescheurd.. Op de bodem van de doos lag minstens een half zakje oats.
Niet dat het mij iets uitmaakt dat er wat van de oats verloren gaat, maar het schoonmaken erna (tot 3x aan toe) werd ik wel een beetje flauw van..

Is het niet mogelijk om de oats net als voorheen in een stevige 5kg zak te doen?

Groetjes, Mark
Hee Mark! Je hebt gelijk, de zakken oats zijn op dit moment niet echt goed. We weten het en hopen snel te gaan naar betere zakken. Zodra dat het geval is, zie je dit op onze site en geef ik het ook aan.

Ralf

Hallo,

net een bestelling gedaan Peptopro, anabolic wms en bcaa complex!!
Referentie C1004906, hou je even rekening met de opmerking ;)

alvast ook dank aan Ralf voor advies via pm!!
super!!

Ja hoor, we hebben ze als cadeau bij de bestelling. Als je er een aantal extra wil, kun je dit als opmerking aangeven. Gaat het om meer dan 2/3 kun je me altijd een PM sturen. Dan kunnen we er wel wat extra bij doen tegen betaling.

Ralf

Nog even gecheckt, ik kan 'm niet meer kiezen als cadeau bij m'n bestelling.. betekent dit dan dat ze op zijn?

Dexaprine mee nemen na tenerife is dit een probleem?
Potje is al open

Iemand die een lijst kan vinden wat wel en niet mee mag
Als ik te veel slecht eten binnenkrijg bloat me buik op

Dexaprine helpt me om het weer plat te krijgen

Hallo,

net een bestelling gedaan Peptopro, anabolic wms en bcaa complex!!
Referentie C1004906, hou je even rekening met de opmerking ;)

alvast ook dank aan Ralf voor advies via pm!!
super!!

Ralf is er nu niet maar ik geef het door! Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:14 ----------

Dexaprine mee nemen na tenerife is dit een probleem?
Potje is al open

Iemand die een lijst kan vinden wat wel en niet mee mag
Als ik te veel slecht eten binnenkrijg bloat me buik op

Dexaprine helpt me om het weer plat te krijgen

Volgens mij mag het daar gewoon verkocht worden. Fijne vakantie!:)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:17 ----------

Nog even gecheckt, ik kan 'm niet meer kiezen als cadeau bij m'n bestelling.. betekent dit dan dat ze op zijn?

Ja, ze staan wel in bestelling. (3-4 weken)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 10:19 ----------

Leuk nieuw product:) Nu €24,00 per box!

Pro Flapjacks

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-18 gram eiwit per reep
-Hoogwaardige eiwitten
-Complexe koolhydraten uit Oats
-Massieve 75 gram repen
-24 repen per box
-Nu slechts 1,00 euro per reep!

De nieuwe weekaanbiedingen staan er ook weer:)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Check ze allemaal!

HMB Mega Caps
van 24,90 voor 16,50!

Ripped!
van 14,90 voor 12,00!

MCT oil
van 14,90 voor 9,90!

L-Glutamine poeder
van 17,90 voor 14,50

Beta Alanine Carno Rush
van 14,90 voor 9,90!

Amino Super Tabs
van 14,90 voor 12,50!

Hey ,ik ga vadaag of maandag wat proteine repen kopen, momenteel heb ik 'gerlinea repen'.
welke repen raden jullie me aan ? Liefst veel eiwitten/een zware reep (dus geen luchtige, je snapt me wel) en niet te duur , dus geen 2 euro/reep.

enige aanrader ?

Hmm mijn vriend die vlakbij woont heeft ook donderdag besteld en heeft hem wel al binnen, wat gek.

Volgens post nl komt hij morgen pas binnen, jammer aangezien alles op is op het moment. Maar niet jullie fout natuurlijk. :)

Zal je inderdaad net altijd zien. Als je echt zit te wachten:cool:

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 13:04 ----------

Hey ,ik ga vadaag of maandag wat proteine repen kopen, momenteel heb ik 'gerlinea repen'.
welke repen raden jullie me aan ? Liefst veel eiwitten/een zware reep (dus geen luchtige, je snapt me wel) en niet te duur , dus geen 2 euro/reep.

enige aanrader ?

De Perfection Bar is niet voor niets de absolute bestseller. Voor mij de #1. Als je van "zware" repen houdt dan misschien de nieuwe flapjacks van CNP. Ook een mooie prijs nu:)

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 13:05 ----------

Hmm mijn vriend die vlakbij woont heeft ook donderdag besteld en heeft hem wel al binnen, wat gek.

Zal misschien met "sortering" te maken hebben. Wel gek inderdaad:cool:

Tim,

Zouden jullie eventueel naar de toekomst pols- en/of enkelgewichten toevoegen aan jullie assortiment?

Helaas is dit niet mogelijk gezien het hoge gewicht zal de verzending van deze pakketten erg duur worden! Jammer maar helaas...

Tim

Ik heb een lekkende multishaker bij m'n bestelling gehad :( Kan ik bij m'n volgende bestelling dan 2 pink mini shakers krijgen ipv 1? Die lekken tenminste niet..

Vandaag mijn bestelling binnen gekomen.
Ik had Pepto Pro 500 gram besteld, maar er is een potje van 250 gram gekomen.
Kan gebeuren natuurlijk, maar willen jullie er voor zorgen dat die overige 250 gram ook verzonden wordt?
Alvast bedankt!
Ow en doe er maar wat sampletjes bij (voor een trouwe klant) :D
Ref nr.: C1003146

Vandaag mijn bestelling binnen gekomen.
Ik had Pepto Pro 500 gram besteld, maar er is een potje van 250 gram gekomen.
Kan gebeuren natuurlijk, maar willen jullie er voor zorgen dat die overige 250 gram ook verzonden wordt?
Alvast bedankt!
Ow en doe er maar wat sampletjes bij (voor een trouwe klant) :D
Ref nr.: C1003146

Tinus! Dat is zeker niet de bedoeling! Komt helemaal in orde! Goed weekend:D

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven