MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F heren,

de tropical smoothie smaak (perfect protein) waar moet ik hierbij aan denken?
Zit te twijfelen tussen banaan of die namelijk.

De Tropical Smoothie is een mix van vruchtensmaken, misschien dat je er zo een beetje een idee bij krijgt! Ik vind hem persoonlijk lekkerder dan de Banaan! Let wel; smaak is en blijft persoonlijk:D!

Tim

De Tropical Smoothie is een mix van vruchtensmaken, misschien dat je er zo een beetje een idee bij krijgt! Ik vind hem persoonlijk lekkerder dan de Banaan! Let wel; smaak is en blijft persoonlijk:D!

Tim

Betreffen dit dan de frisse vruchten alleen of ook de 'normale' vruchten?
Komen er ooit ook mango en pistache varianten? :D

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 18:19 ----------

Op Tim's smaak ben ik maar voor de tropical gegaan!
Ref. C1001779 ik zie u tegemoet.

Bij Tropical, stel ik me frisse tropische vruchten voor! We hebben van de Whey Perfection wel de Mango en Mango Peach! Helaas nog geen pistache, hij staat ook op mijn verlanglijstje. Ik ga er zeker navraag naar doen!

Ojeeh:D ik hoop nu maar dat hij zal bevallen!

Tim

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Perfect Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thermogenic Powder

Opti Women

CreaKong

Humanabol

Amino Direct

Ralf

Net weer bestelling geplaatst, misschien dat jullie er nog iets kleins bij kunnen doen:eek:

C1002621

Welke smaak van die handschoenen is lekkerder?

M of L? :D

Schermafbeelding 2013-06-12 om 23.19.28.png

Heb whey perfection vanilla milkshake ontvangen ipv smaakloos. Vind smaakjes bij whey ook echt smerig. Op de factuur staat ook smaakloos aangegeven

Ref: C998311

doe niet zo beta man met je smaakje:D

Welke smaak van die handschoenen is lekkerder?

M of L? :D

Het probleem is bekend! Er wordt aan gewerkt:D!

Tim

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 08:03 ----------

Heb whey perfection vanilla milkshake ontvangen ipv smaakloos. Vind smaakjes bij whey ook echt smerig. Op de factuur staat ook smaakloos aangegeven

Ref: C998311

Gaan we gelijk even voor je oplossen! Je hoort mij van!

Tim

Bedankt voor je order! :) Gaan we netjes verwerken. Deze gaat vanavond direct mee en ontvang je morgen. Houd je T&T goed in de gaten!

Ralf

Maandag besteld, gisteren geleverd; voor België een overwinning :-) (vorige keer was het bijna een week wachten op de luie belgen TNT-levering...).

Thx.

Ps: Wat zijn die potjes van Iforce nutrition klein(Dexaprine and Conquer). Ook is dat maatschepje voor die pot conquer is amper een vingerhoedje groot... Hopelijk doet het wat voor me. :-)

Maandag besteld, gisteren geleverd; voor België een overwinning :-) (vorige keer was het bijna een week wachten op de luie belgen TNT-levering...).

Thx.

Ps: Wat zijn die potjes van Iforce nutrition klein(Dexaprine and Conquer). Ook is dat maatschepje voor die pot conquer is amper een vingerhoedje groot... Hopelijk doet het wat voor me. :-)

Goed te horen dat je je pakketje hebt mogen ontvangen! Ja dat klopt inderdaad dat schepje is inderdaad erg klein! We horen graag van je hoe de producten je zijn bevallen!

Tim

bannernieuwbinnen2.jpg

Zijn jullie al klaar voor de zomer?! Probeer onze Whey Perfection in 5 heerlijke zomerse smaken!

Whey Perfection Summer Box inhoud:
2x Cherry Summerfruit
2x Watermelon
2x Peach Mango
2x Raspberry
2x Tropical

Tim

Ik vond hem smaken naar ananas, beetje die oude taksi smaak.

Ik krijg vandaag de summerbox binnen. Ben benieuwd naar de cherry summerfruit. Alleen jammer dat speculaas er niet bij zit want dat is dan nog de enige smaak die ik niet ken.

Ik krijg vandaag de summerbox binnen. Ben benieuwd naar de cherry summerfruit. Alleen jammer dat speculaas er niet bij zit want dat is dan nog de enige smaak die ik niet ken.

Heerlijke zomerse smaken! We zijn benieuwd naar je ervaringen.. Helaas valt speculaas niet echt onder een zomerse smaak. Misschien dat er tegen de winter een Winter-pack gaat komen:D!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven