nickvh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tim,
Zouden jullie eventueel naar de toekomst pols- en/of enkelgewichten toevoegen aan jullie assortiment?
Kunnen jullie aub nog eens kijken bij bestelling C966674 of deze al aangekomen is bij het juiste kiala punt want heb nog geen bevestigende mail gekregen.
Bedankt alvast
Gaan we gelijk even voor je oplossen! Je hoort mij van!
Tim
Terwijl ik een verkeerde order krijg10€ tegoed of ik moet die emmer naar het postkantoor slepenTerwijl ik een verkeerde order krijg

Misschien een domme vraag maar jullie hebben het over ongebrande noten (in de verwachte notenmix), hoe hebben jullie dit met cashews gedaan (i.v.m. cardol)?
Nee, nog niet. De vraag ligt nog bij de leverancier. Zodat ik antwoord van Ilco heb, dan zet ik het hier direct neer.
Hebben jullie nog Micellar Casein sachets? Zo ja, is het mogelijk om er daar een paar extra van te krijgen/kopen bij mijn bestelling vandaag. Heb nog wat tripjes voor de boeg en zou ze graag meenemen.
Ja hoor, we hebben ze als cadeau bij de bestelling. Als je er een aantal extra wil, kun je dit als opmerking aangeven. Gaat het om meer dan 2/3 kun je me altijd een PM sturen. Dan kunnen we er wel wat extra bij doen tegen betaling.Hebben jullie nog Micellar Casein sachets? Zo ja, is het mogelijk om er daar een paar extra van te krijgen/kopen bij mijn bestelling vandaag. Heb nog wat tripjes voor de boeg en zou ze graag meenemen.
/BnF modus aan
Onze oude bidon, de Eurobottle is van zeer hoogwaardige kwaliteit en een uitstekend stuk plastic waar je heerlijk uit kunt drinken!
Maar onze nieuwe bidon is nog veel beter, door jullie feedback zijn we erin geslaagd om een nog beter product neer te zetten, voor een nog scherpere prijs!
Groetjes,
Ralf of Tim ofzo
Denk dat je ongeveer zo'n antwoord wel kunt verwachten![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn jullie al klaar voor de zomer?! Probeer onze Whey Perfection in 5 heerlijke zomerse smaken!
Whey Perfection Summer Box inhoud:
2x Cherry Summerfruit
2x Watermelon
2x Peach Mango
2x Raspberry
2x Tropical
Tim

Dankjewel!Ik moet zeggen dat ik de nieuwe fles wel beter vind. Hij is een zachter materiaal.
Qua kleur vind ik het ook leuk om een nieuw design te hebben.
Nee, er komen geen 4,5kg meer. De vraag heirna was eigenlijk zo klein dat we besloten hebben om van 1.5kg verpakkingen naar 2kg verpakkingen te gaan. En dit ook aan te bieden in combi voordeel. Vandaar je Micellar Casein enkel in deze verpakkingen vind.Komen er binnenkort weer 4.5kg verpakkingen van Micellar Casein? 5 euro goedkoper voor 500g meer als je het vergelijkt met 2x2000g. Plus nog een stuk handiger om het in 1 verpakking te hebben.
HahahaJe bent me voor! Niets aan toe te voegen
Nee, we hebben gekozen voor een andere leverancier. De oude bidonnen (die grijze?) van ongeveer een jaar geleden kregen we nogal veel klachten over vanwege het rubber. Hierdoor is meer lekkage. We hebben nu een andere leverancier die dit moet opvangen. Tevens wilden we een ander kleurtje en vinden dit nieuwe erg tof
Bidon
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
Heb net een pot Whey Perfection in de smaak lemon ice en een pot afslankeiwit in white chocolate besteld. Ben benieuwd!
Jazeker!Is het plastic van de dop ook BPA vrij? Kon er namelijk geen driehoekje met nummer op ontdekken (wat voor soort plastic het is dus), bij mijn oude bidon wel vandaar.
BPA vrij, ze komen zelfs bij de zelfde leverancier weg.
Weet zeker dat beide producten je gaan bevallen. Whey Perfection en Afslank Eiwit zijn echt de toppers in ons assortiment.Heb net een pot Whey Perfection in de smaak lemon ice en een pot afslankeiwit in white chocolate besteld. Ben benieuwd!
Je kan altijd onze variety box proberen, daarin zitten 12 verschillende smaken.Laat even weten hoe die smaakt. Jammer genoeg hebben ze (nu) weinig verschillende samples, want ik heb een voorraad verschillende smaken nodig.

10€ tegoed of ik moet die emmer naar het postkantoor slepenTerwijl ik een verkeerde order krijg

Als je wilt kan ik hem ook om laten ruilen als de postbode langskomt? Het is maar wat je zelf wilt! We zouden het tevens wel op prijs stellen als je reageert op de Pm
Tim

Meestal wordt er dan de goeie order opgestuurd en postbode krijgt een ophaalorder mee, kun je gelijk aan zelfde postbode die ouwe doos meegeven.10€ tegoed of ik moet die emmer naar het postkantoor slepenTerwijl ik een verkeerde order krijg