Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke zomerse smaken! We zijn benieuwd naar je ervaringen.. Helaas valt speculaas niet echt onder een zomerse smaak. Misschien dat er tegen de winter een Winter-pack gaat komen:D!

Tim

Cherry summerfruit is lekker. Tropical smaakt inderdaad naar taxi. Die zal met melk wel lekker zijn, maar met water en oats vind ik hem niet lekker. Morgen de peach mango eens proberen.

Cherry summerfruit is lekker. Tropical smaakt inderdaad naar taxi. Die zal met melk wel lekker zijn, maar met water en oats vind ik hem niet lekker. Morgen de peach mango eens proberen.

Goed te horen dat de zomerse smaken goed bevallen! Geniet van de rest, we horen het graag:D

Tim

Vandaag mijn bestelling binnen gekomen.
Ik had Pepto Pro 500 gram besteld, maar er is een potje van 250 gram gekomen.
Kan gebeuren natuurlijk, maar willen jullie er voor zorgen dat die overige 250 gram ook verzonden wordt?
Alvast bedankt!
Ow en doe er maar wat sampletjes bij (voor een trouwe klant) :D
Ref nr.: C1003146

[SARCASM]Die truc gebruik ik ook altijd :D[/SARCASM]

Zijn jullie al klaar om te knallen in de sportschool met onze nieuwe Crazy Pre-workout?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Crazy Pre-Workout kenmerken:
-Werkt in 15 minuten!
-Vollere, harde spiermassa
-Vetverlies en vasculariteit
-Knallende energie
-Ideaal om training plateaus te doorbreken
-Explosieve spierkracht
-Spierpomps tijdens de training
-Meer uithouding
-Perfect voor krachtsport en bodybuilding
-De 6 top pre-workout ingredienten
-Geen fillers, loze stoffen
-Geen aspartaam
-Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
-37 knaltrainingen per verpakking

Tim

beetje duur voor cafeïne + minidoseringen van de typische stoffen.

Mijn Assault + creatine van Musclepharm zijn toegekomen. Zal me de nodige 'drive' geven deze zomer.

Had er ook de grippads van Chiba bijgedaan. Heb nog nooit grippads gebruikt en heb dus misschien een domme vraag. De grippads hebben een gladde en een anti-slip zijde. Je moet zorgen dat de anti-slip rond de halter komt zodat je de gladde zijde vastneemt?

Mijn Assault + creatine van Musclepharm zijn toegekomen. Zal me de nodige 'drive' geven deze zomer.

Had er ook de grippads van Chiba bijgedaan. Heb nog nooit grippads gebruikt en heb dus misschien een domme vraag. De grippads hebben een gladde en een anti-slip zijde. Je moet zorgen dat de anti-slip rond de halter komt zodat je de gladde zijde vastneemt?

Moet inderdaad helemaal goed komen deze zomer, veel succes :D.

Klopt inderdaad,;)

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 10:34 ----------

Nee nee, serieus. Heb er ook meteen een foto van genomen.

We kunnen het zelf ook altijd nakijken, dus geen probleem. :p

Verdomme, nu geeft postnl aan dat het pas maandag wordt bezorgd..

Hier is de ijscoboer!!!:):):)

image.jpg

Laatst bewerkt:
De Perfection Bars zullen wel hard gaan, enig idee wanneer aardbei weer in voorraad is? :)

Zijn jullie al klaar om te knallen in de sportschool met onze nieuwe Crazy Pre-workout?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Crazy Pre-Workout kenmerken:
-Werkt in 15 minuten!
-Vollere, harde spiermassa
-Vetverlies en vasculariteit
-Knallende energie
-Ideaal om training plateaus te doorbreken
-Explosieve spierkracht
-Spierpomps tijdens de training
-Meer uithouding
-Perfect voor krachtsport en bodybuilding
-De 6 top pre-workout ingredienten
-Geen fillers, loze stoffen
-Geen aspartaam
-Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
-37 knaltrainingen per verpakking

Tim

Waarom gooien jullie altijd overal zoveel caffeine in vergeten jullie om de nuttige stoffen goed te doseren?

beter 150mg caffeine ipv 250 bijvoorbeeld en 2500mg L-Citrulline Malaat ipv 500mg. Wie bij jullie bedenkt deze slechte doseringen?

Opzich niet erg als ondergedosseerd is, alleen gooi er dan niet zoveel caffeine in, dan kan je nog extra scoops nemen. Als je dat met deze pwo en strong doet zit je gelijk op 500-600mg caffeine xd

Waarom gooien jullie altijd overal zoveel caffeine in vergeten jullie om de nuttige stoffen goed te doseren?

beter 150mg caffeine ipv 250 bijvoorbeeld en 2500mg L-Citrulline Malaat ipv 500mg. Wie bij jullie bedenkt deze slechte doseringen?

Opzich niet erg als ondergedosseerd is, alleen gooi er dan niet zoveel caffeine in, dan kan je nog extra scoops nemen. Als je dat met deze pwo en strong doet zit je gelijk op 500-600mg caffeine xd

Marketing. Een nietswetende consument denkt dat het een goed product is omdat hij het direct voelt werken door de caffeïne.

Marketing. Een nietswetende consument denkt dat het een goed product is omdat hij het direct voelt werken door de caffeïne.

De grap is dat in de pwo die ik nu gebruik maar 100mg caffeine zit en ik de energyrush zelfs beter vind dan bij andere waarr meer inzit :roflol:

+ 13€ voor 37 doseringen, wat is het goedkoop!

Nee, zal je beter cafeïne tabs kopen, is hetzelfde en blijft nog geld, om dinge in doseringen te kopen, die niet superlaag zijn.

Bezorgt PostNL nu wel op maandag of niet?

Dit is heel persoonlijk sommige mensen vinden het juist wel lekker om op caffeine te trainen. Mocht je hier geen voorstander van zijn en een caffeine vrije pre workout zoeken. Kan je bijvoorbeeld xpand-2x nemen, deze we in een caffeine vrije versie. Je kan ook nog denken aan de
epic of de vaso-grow zo hebben we voor iedereen wat wils. ;)

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 12:40 ----------

Bezorgt PostNL nu wel op maandag of niet?

Wij maken uw zending wel direct transport klaar in het weekend. Enkel werkt post nl niet in het weekend dus word uw zending op dinsdag geleverd als u in het weekend besteld. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven