Talitha01
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel voor je complimenten. Vind het zelf ook een erg lekkere shake. De smaak Witte Chocolade is erg moeilijk terug te brengen in de juiste smaak, we vinden dit zelf al heel goed voor een shake. Je vriend kan het beste de shake met water aanmengen en dan bijv. met 1 maatschep met 450ml water aanmengen. Dan moet het een stuk makkelijker weg te drinken zijn. Succes!Vanmorgen afslankeiwit in white chocolate geprobeerd. Erg lekker, al herken ik er niet meteen witte chocolade in. Ik heb het met melk aangemaakt en daarvan werd hij erg dik. Ik vind dit juist erg fijn, maar mijn vriend vond het vervelend omdat hij het zo niet in één keer wegkreeg.

Nee, ik kan het bedrag er nog niet bij vinden. Normaal gesproken vind ik dat zo, zal even met onze financiële man overleggen. Je mag me altijd even privébericht sturen wanneer je het over geschreven hebtKunnen jullie iets zeggen over ReferentienummerC993434 ? Geld is nog altijd niet ontvangen.

Dankjewel voor je complimenten. Vind het zelf ook een erg lekkere shake. De smaak Witte Chocolade is erg moeilijk terug te brengen in de juiste smaak, we vinden dit zelf al heel goed voor een shake. Je vriend kan het beste de shake met water aanmengen en dan bijv. met 1 maatschep met 450ml water aanmengen. Dan moet het een stuk makkelijker weg te drinken zijn. Succes!
Ralf

Nee, ik kan het bedrag er nog niet bij vinden. Normaal gesproken vind ik dat zo, zal even met onze financiële man overleggen. Je mag me altijd even privébericht sturen wanneer je het over geschreven hebt
Ralf

Morgen. Aangezien je in het weekend besteld hebt, dan verzenden we jouw pakket altijd de eerst volgende werkdag. Vandaag dus. Deze is reeds onderweg en zal vanavond gesorteerd worden. Deze word dan morgen uitgereikt. Je kan jouw pakketje via je T&T volgen die je zaterdag middag ontvangen hebt. Deze T&T zal morgenochtend het wel doen!

Doordat het donderdag of vrijdag pas voldaan is, vanaf de Belgische rekening duurt het 2-3 werkdagen voordat we het bedrag ontvangen hebben. Zodra het bedrag bijgeschreven is zullen we het zo snel mogelijk verzenden. Ik ga er vanuit dat het er morgen bij staat, zodra het er bij staat verzenden we het natuurlijk direct!Mijn kameraad doet mijn overschrijvingen , aangezien ik niet met pc banking werk.
Waar kan ik een kopietje van de betaling bijvoegen ? Via email?
Betaling is vorige donderdag of vrijdag gedaan
Crazy is inderdaad nieuw. Leuk om extra erbij te hebben

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het zijn gratis goodies die we aanbieden, ik wil altijd gerust naar een alternatief kijken maar margetechnisch kan dat helaas niet.Ben van plan om aan het einde van de week weer een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om ipv de straps van het eigen merk die van MDY eenmalig als cadeau te kunnen selecteren, als ik dit bij de opmerkingen plaats. Gaat om een bestelling van 80-90 euro, alvast bedankt voor de reactie.
Als je het fijn vind om met No-Xplode te trainen kun je hier gerust mee doorgaan. Anders zou je eens naar een alternatief kunnen kijken, bijvoorbeeld Assault, Craze, Swollen of Strong! Dat zijn prima pre-workout keuzes. Het is altijd lastig aan te geven hoe goed je heirop gaat, maar doorgaans zijn de reacties op deze erg goed. Uiteraard is het geen enkel probleem om met de Nitrix door te gaan. Deze zou je ook kunnen vervangen door Vaso Grow of Monster Caps.Wat is het beste Ralf ?? ik heb nu No-explode en Nitrix 2.0 als Pre-workout maar ben bijna door mijn No-explode heen kan ik dan gewoon verder gaan met een nieuwe pot of is het beter dan even een andere pre-workout te nemen en zo ja welke ?? en dan wel weer met Nitrix 2.0 of moet ik die dan ook veranderen ??
Als je het fijn vind om met No-Xplode te trainen kun je hier gerust mee doorgaan. Anders zou je eens naar een alternatief kunnen kijken, bijvoorbeeld Assault, Craze, Swollen of Strong! Dat zijn prima pre-workout keuzes. Het is altijd lastig aan te geven hoe goed je heirop gaat, maar doorgaans zijn de reacties op deze erg goed. Uiteraard is het geen enkel probleem om met de Nitrix door te gaan. Deze zou je ook kunnen vervangen door Vaso Grow of Monster Caps.
Ralf

Zolang je geen gewenningseffecten hebt, zou ik er gerust mee doorgaanNEEE geen vaso dat werkte bij mij voor geen ene meter maar als ik no-explode en nitrix 2.0 gewoon door kan gebruiken doe ik dat maar hoe zit het met de gewenning dan![]()

Zolang je geen gewenningseffecten hebt, zou ik er gerust mee doorgaan
Ralf
Haha, het is giga-druk. We werken vandaag met een grotere ploeg waardoor alle orders real-time verwerkt worden. Daardoor kunnen we ze morgen aan je uit leveren. Bedankt voor je bestelling en uiteraard morgen in huis!Bedankt voor uw bestelling --- 4:29
Uw bestelling met referentienummer: C1010829 is verzonden ---- 4:30
Vervelen jullie je daar ofzo? Of daar is iemand heel ijverig met peper in zijn kont aan het rondlopen![]()

Klein punt van feedback wat betreft de site: Die nieuwe Super charge is binnen zie ik. Alleen de naam staat als volgt gespeld: ''Supercharge Extreme 4.0''. Officieel moet het volgens mij zijn Super Charge Xtreme 4.0 (bron)
Ik was jaren terug goed te spreken over de originele formule (nog in de tijd van Crack v2 en dat DMAA populair werd), maar deze nieuwe is nou niet echt denderend als ik naar de ingrediënten kijk. Zegt ook wel wat dat ze nu pas met een nieuwe formule komen. Maar wie weet, ik wacht de reviews nog even af
ps: C1011206![]()