MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
in de cut adviseer ik BCAA, anders Amino Super Tabs

Verklaar je nader zit namelijk in de Cut en gebruik momenteel Amino super tabs ...... moet dus BCAA hebben maar wat is de reden als ik vragen mag ??

Verklaar je nader zit namelijk in de Cut en gebruik momenteel Amino super tabs ...... moet dus BCAA hebben maar wat is de reden als ik vragen mag ??
Tijdens het afvallen ga je vaak naar een dusdanig laag vetpercentage dat je spieren "weinig" energie hebben. Als je dan traint en evt cardio doet, en je lichaam heeft niet voldoende energie heeft, gaat het vragen om "energie". Spieren bevatten dusdanig veel energie dat je dan spieren gaat aanspreken als energiebron en raak je dus in een "katabole fase". Vanaf dat moment start je spierafbraak.

Dit wil je zo veel mogelijk voorkomen door je spieren te beschermen. Hiervoor zijn BCAA de belangrijkste aminozuren om spierverlies tegen te gaan. Met "Pure Caps" neem je deze in een hogere dosis in tov de Amino Super Tabs en daardoor meer "bescherming" van je spieren hebt en je verlies daardoor doorgaans veel minder is.

Ralf

Tijdens het afvallen ga je vaak naar een dusdanig laag vetpercentage dat je spieren "weinig" energie hebben. Als je dan traint en evt cardio doet, en je lichaam heeft niet voldoende energie heeft, gaat het vragen om "energie". Spieren bevatten dusdanig veel energie dat je dan spieren gaat aanspreken als energiebron en raak je dus in een "katabole fase". Vanaf dat moment start je spierafbraak.

Dit wil je zo veel mogelijk voorkomen door je spieren te beschermen. Hiervoor zijn BCAA de belangrijkste aminozuren om spierverlies tegen te gaan. Met "Pure Caps" neem je deze in een hogere dosis in tov de Amino Super Tabs en daardoor meer "bescherming" van je spieren hebt en je verlies daardoor doorgaans veel minder is.

Ralf

Dus ik moet even een potje BCAA bestellen !!?

Welk aminoproduct raden jullie aan in de bulk nu magic eaa uit het assortiment is?

Welk aminoproduct raden jullie aan in de bulk nu magic eaa uit het assortiment is?
Magic EAA is inderdaad uit het assortiment op dit moment. Je kan uiteraard in dat geval het beste kiezen voor een snel opneembaar aminozuur product. Echter heb je wanneer je in de bulk zit per definitie al een hoog eiwit inname, waardoor je vaak ook hoger al zit in je essentiele aminozuren.

Ralf

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 14:39 ----------

Ralf bedankt weer ik heb het gelijk besteld !! ik las dat ik dit tijdens mijn training rustig op moet drinken ?!
Top, graag gedaan. Jij ook bedankt! :thumbs: Het kan beide, net wat jouw voorkeur heeft. Ik adviseer om BCAA's tijdens de training te pakken (rustig tijdens de training op te drinken) en direct na je training een eiwitshake te nemen. Als je cardio direct na je kracht pakt, zou ik de Muscle Protect na kracht en voor cardio nemen.

Ralf

Magic EAA is inderdaad uit het assortiment op dit moment. Je kan uiteraard in dat geval het beste kiezen voor een snel opneembaar aminozuur product. Echter heb je wanneer je in de bulk zit per definitie al een hoog eiwit inname, waardoor je vaak ook hoger al zit in je essentiele aminozuren.

Ralf

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 14:39 ----------

Top, graag gedaan. Jij ook bedankt! :thumbs: Het kan beide, net wat jouw voorkeur heeft. Ik adviseer om BCAA's tijdens de training te pakken (rustig tijdens de training op te drinken) en direct na je training een eiwitshake te nemen. Als je cardio direct na je kracht pakt, zou ik de Muscle Protect na kracht en voor cardio nemen.

Ralf

Ik neem na de training ook de magnificent als post-workout en heb als pre de no-explode en nitrix 2.0 dus ik neem de muscle protect wel tijdens de KT en als ik cardio doe ( die doe ik altijd voor de KT) dan neem ik hem zo en zo tijdens de KT

Wanneer is MUSCLE PROTECT weer beschikbaar in de andere 2 smaken ?

Wanneer is MUSCLE PROTECT weer beschikbaar in de andere 2 smaken ?
Durf ik niet te zeggen. We hopen snel, maar durf het niet aan te geven. We hopen nog enkele lekkere frisse smaken eraan toe te voegen, vandaar het allemaal langer duurt:rolleyes:

Ralf

Ralf

Ralf

Dus magic eaa komt nog terug?

Heb weer een bestelling geplaatst !
Hoop dat er even naar mijn opmerking word gekeken, Refnummer C1008968.

Tabé!

Zag dat jullie sinds kort ook walnoten verkopen? :D erg nice!
wel nog een vraag; er staat dat dit onbewerkte ongebrande biologische noten zijn.
toch wijken de voedingswaarde op jullie label af met diegene die ik van voedingswaardetabel afhaal.
waar ontstaat dit uit en welke is het best aan te houden?

Hoi momenteel gebruik ik nu een twee tal weken de combo Nr1 en Magnificent.
En kan niet zeggen dat ik de creatine in de producten voel werken.
Moet ik nog wat geduld hebben en zo verder doen of moet ik de magnificent dagelijks gaan nemen zoals de cellmass van bsn. Nog een mogelijkheid is een dubbele dosis nr1 nemen per dag dan heb je nog wat extra no producten binnen ook. Wat zou hier de beste keuze zijn?

Laat even weten hoe die smaakt. Jammer genoeg hebben ze (nu) weinig verschillende samples, want ik heb een voorraad verschillende smaken nodig.

Heb alleen nog maar de lemon ice geproefd. Best lekker, al vind ik hem toch te zoet. Denk dat ik hem daarom niet meer opnieuw zal bestellen. Morgen de white chocolate proberen!

Kunnen jullie wat leuks maken van mijn bestelling met referentienummer C1009372? Is al m'n 6e bestelling in krap 3 weken tijd. Thanks! :)

Jazeker! :) BPA vrij, ze komen zelfs bij de zelfde leverancier weg.:)

Weet zeker dat beide producten je gaan bevallen. Whey Perfection en Afslank Eiwit zijn echt de toppers in ons assortiment. :thumbs: Morgen in huis en bedankt voor je bestelling!

Je kan altijd onze variety box proberen, daarin zitten 12 verschillende smaken. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Heb ik gedaan (summer box ook, die overigens goed smaken), alleen die variety box heeft veel smaken niet die ik wil proberen.

Ga ik gelijk even doen !!! ;) bedankt voor de tip weer stefanovich :D welke kan ik het beste nemen ??

Xtend :cool:

Heb alleen nog maar de lemon ice geproefd. Best lekker, al vind ik hem toch te zoet. Denk dat ik hem daarom niet meer opnieuw zal bestellen. Morgen de white chocolate proberen!

:thumbs: Cool, tnx.

Dus magic eaa komt nog terug?
Durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Of dit in de oude variant of nieuwe formule komt :)
Heb weer een bestelling geplaatst !
Hoop dat er even naar mijn opmerking word gekeken, Refnummer C1008968.

Tabé!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis! :)
Zag dat jullie sinds kort ook walnoten verkopen? :D erg nice!
wel nog een vraag; er staat dat dit onbewerkte ongebrande biologische noten zijn.
toch wijken de voedingswaarde op jullie label af met diegene die ik van voedingswaardetabel afhaal.
waar ontstaat dit uit en welke is het best aan te houden?
Ja, de Walnoten zijn nice he! :) Je kan die van ons label aanhouden. Kijk maar eens naar kipfilet, deze heeft ook nooit dezelfde waarde. Dit komt omdat de samenstelling, afkomst etc altijd anders is.
Hoi momenteel gebruik ik nu een twee tal weken de combo Nr1 en Magnificent.
En kan niet zeggen dat ik de creatine in de producten voel werken.
Moet ik nog wat geduld hebben en zo verder doen of moet ik de magnificent dagelijks gaan nemen zoals de cellmass van bsn. Nog een mogelijkheid is een dubbele dosis nr1 nemen per dag dan heb je nog wat extra no producten binnen ook. Wat zou hier de beste keuze zijn?
Ik adviseer je om dagelijks de Nr1 in te nemen, hiermee pak je dagelijks de juiste hoeveelheid creatine zodat je dit goed op pijl houd. Daarnaast kun je dan enkel Magnificent na de training in nemen, want dan pak je maximaal herstel. Uiteraard zou je op rustdagen ook Creapure los kunnen pakken :)
Bedankt voor je review!:cool: Smaak is altijd persoonlijk, ben benieuwd wat je van de Whey perfection Witte choco vind!
Kunnen jullie wat leuks maken van mijn bestelling met referentienummer C1009372? Is al m'n 6e bestelling in krap 3 weken tijd. Thanks! :)
Bedankt voor je bestelling. Staat erbij als het goed is!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven