MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil binnenkort 120 euro aan Whey bestellen, is het mogelijk er 4 shake bekers bij te krijgen? Anders moet ik 4 losse potten bestellen.

Wil de komende maand een shake based dieet gaan volgen alleen heb ik niet genoeg shakebekers daarvoor

Check je pm ;).

Als je verder graag veel supps in kleine hoeveelheden wilt meenemen, is de powder-box ook altijd handig:cool:.

Laatst bewerkt:
C1011526

Ik heb S/M handschoenen geselecteerd.. Dacht dat ik nog keuze zou krijgen voor M... Maar dat was niet zo :roflol:

C1011526

Ik heb S/M handschoenen geselecteerd.. Dacht dat ik nog keuze zou krijgen voor M... Maar dat was niet zo :roflol:

Klopt inderdaad, deze hebben we in 2 maten S/M en L/XL, het zijn namelijk een beetje tussen maatjes. S/M voor de kleinere handen en L/XL voor de grotere handen. ;)

Laatst bewerkt:
Censuur op de reviews? :eek: Zit nu wat te wachten tot ik m'n kortingscode ontvang, maar blijkbaar moeten jullie effe nadenken voordat jullie een review accepteren :D

Net weer een bestelling geplaatst :) Zit wel met een probleempje, heb de verkeerde shake baker aangeduid,
ik wil de andere, niet de 3 in 1.... Kan dit nog gewijzigd worden ?

en hopenlijk word er deze keer rekening gehouden met de opmerking, hihi :p

groet

Mijn vader zoekt een vervanger voor de serious mass! Jullie een goed idee? Hij moet wel leverbaar zijn in de smaak aardbei en niet op Mass Perfection lijken. Die heb ik zelf en vond hij niet zo lekker haha :p

Censuur op de reviews? :eek: Zit nu wat te wachten tot ik m'n kortingscode ontvang, maar blijkbaar moeten jullie effe nadenken voordat jullie een review accepteren :D

Kan zijn dat er wat vertraging in het systeem zit qua respons, wat betreft de reviews. Mocht je straks nog geen code hebben ontvangen PM ons dan even of neem even contact met onze klantenservice op. Dan lossen we het direct op voor je. :)

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:15 ----------

Dan hoop ik dat ze passen! Ik zit tussen m en l in.. We zien t morgen hopelijk!

Moet vast goed komen, anders horen we het wel. :D

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:20 ----------

Moet ik deze muscle protect 1x daags nemen tijdens de training en daarbuiten de amino super tabs of.....??

Persoonlijk zou ik de muscle-protect verdeeld over de training innemen. Als je daarnaast nog amino-super-tabs wilt nemen zou ik deze dagelijks 6-10 tabletten innemen en gelijkmatig verdelen over de dag. :)

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:21 ----------

Net weer een bestelling geplaatst :) Zit wel met een probleempje, heb de verkeerde shake baker aangeduid,
ik wil de andere, niet de 3 in 1.... Kan dit nog gewijzigd worden ?

en hopenlijk word er deze keer rekening gehouden met de opmerking, hihi :p

groet

Dit kunnen we helaas niet meer wijzigen, zending worden hier eigenlijk altijd real-time verwerkt ivm de drukte. Verder houden we natuurlijk altijd rekening met de opmerkingen die worden geplaatst.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:23 ----------

Mijn vader zoekt een vervanger voor de serious mass! Jullie een goed idee? Hij moet wel leverbaar zijn in de smaak aardbei en niet op Mass Perfection lijken. Die heb ik zelf en vond hij niet zo lekker haha :p

Vind persoonlijk de super-mass-gainer van dymatize heel goed. Maar liefst 1900 kcal per shake:D. :zuip:

Laatst bewerkt:
Meer mensen problemen met die 'pro shakebekers??
Heb er nu al twee in 1 week kapot. Ze scheuren gewoon open bij de rand.

Gr

Ja, dat had ik ook eerst, maar dan had ik een nieuwe besteld en dat was precies een vernieuwde versie want de dop was iets anders. Nu totaal geen problemen meer, ik gebruik hem dagelijks. Hoelang heb je hem al? Misschien even bij je volgende bestelling een nieuwe als kado kiezen, dan heb je zeker een goede.

Meer mensen problemen met die 'pro shakebekers??
Heb er nu al twee in 1 week kapot. Ze scheuren gewoon open bij de rand.

Gr

We hebben eigenlijk nooit klachten over de shakebekers, wellicht dat de shakebeker tijdens transport is beschadigd. Check je PM in ieder geval, direct voor je opgelost. :)

We hebben eigenlijk nooit klachten over de shakebekers, wellicht dat de shakebeker tijdens transport is beschadigd. Check je PM in ieder geval, direct voor je opgelost. :)

Kunnen jullie de mijne ook effe snel beantwoorden? :D Het is 5 voor 10, spannend... :D

Edit: Als ik morgen verhonger omdat ik geen protein pancakes meer heb, heeft m'n advocaat beloofd dat ie jullie volledig kaalplukt.. :o

Laatst bewerkt:
Ja, dat had ik ook eerst, maar dan had ik een nieuwe besteld en dat was precies een vernieuwde versie want de dop was iets anders. Nu totaal geen problemen meer, ik gebruik hem dagelijks. Hoelang heb je hem al? Misschien even bij je volgende bestelling een nieuwe als kado kiezen, dan heb je zeker een goede.

Ja die oudere waren beter in mijn opzicht, met zo'n harde dop.
Die andere van nu zijn slap, maar ze knappen gewoon op de rand onder de dop.
Ook 2 in 1 week, dacht juist nieuwe te pakken. En me oude dus weg gedaan.
Nooit moeten doen, en paar dagen later alweer kapot :'(

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 22:10 ----------

Heb net 2 week terug grote bestelling gedaan.
En nu dus 2 shakebekers in 1 week kapot.
Heb er niet meer op voorraad, dus heb niks aan een extra bij de volgende bestelling. Want nu dus geen shakebeker meer :(
Kun je niet gewoon 1 opsturen?

^^^ ohlawd het moet niet gekker worden.

morgen denk is Whey perfection Banaan bestelling. Heb ook craze geprobeerd, ongelofelijke pump na de eerste setje.
Ik heb van alles geprobeerd, swollen, jack3d, noxi, maximize, Hard, 1mr en de nieuwe craze is toch echt het beste tot nu toe.

Kunnen jullie de mijne ook effe snel beantwoorden? :D Het is 5 voor 10, spannend... :D

Edit: Als ik morgen verhonger omdat ik geen protein pancakes meer heb, heeft m'n advocaat beloofd dat ie jullie volledig kaalplukt.. :o
Jep, je hebt nu ook een antwoord! :)
Ja die oudere waren beter in mijn opzicht, met zo'n harde dop.
Die andere van nu zijn slap, maar ze knappen gewoon op de rand onder de dop.
Ook 2 in 1 week, dacht juist nieuwe te pakken. En me oude dus weg gedaan.
Nooit moeten doen, en paar dagen later alweer kapot :'(

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 22:10 ----------

Heb net 2 week terug grote bestelling gedaan.
En nu dus 2 shakebekers in 1 week kapot.
Heb er niet meer op voorraad, dus heb niks aan een extra bij de volgende bestelling. Want nu dus geen shakebeker meer :(
Kun je niet gewoon 1 opsturen?
Heb je een refnr van je bestelling? Dan zal ik even voor je kijken wat ik betekenen kan :)
^^^ ohlawd het moet niet gekker worden.

morgen denk is Whey perfection Banaan bestelling. Heb ook craze geprobeerd, ongelofelijke pump na de eerste setje.
Ik heb van alles geprobeerd, swollen, jack3d, noxi, maximize, Hard, 1mr en de nieuwe craze is toch echt het beste tot nu toe.
Goed om te horen! :D Lekkere workout dus :wl: Craze loopt bij ons ook als een trein, als ik de verhalen van onze klanten hoor is dat ook niet vreemd....:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Mijn track&trace link werkt opeens niet meer, ''geen zending met deze barcode''. Als ik inlog op hun site staat er ''Zending voor voorbereid door zender'', maar wel een bezorgtijdstip voor vandaag 14:00-16:00 uur. Ik neem aan dat het aan PostNL ligt?

Mijn track&trace link werkt opeens niet meer, ''geen zending met deze barcode''. Als ik inlog op hun site staat er ''Zending voor voorbereid door zender'', maar wel een bezorgtijdstip voor vandaag 14:00-16:00 uur. Ik neem aan dat het aan PostNL ligt?
Dat is vreemd. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Dan ga ik even voor je kijken hoe het zit, contact opnemen met onze bezorgdienst en je van een antwoord voorzien. Ik ga er vanuit als je gister voor 22u besteld hebt, vandaag geleverd gaat worden.:)

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 11:23 ----------

Nieuw binnen
BCAA, Glutamine en Leucine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BCAA, Glutamine en Leucine:
-3 belangrijkste Amino's voor Bodybuilding
-Instant opname in de spieren
-Meest effectieve aminozuren supplement!
-100% vrije aminozuren
-2500mg BCAA per serving
-1750mg Leucine per serving
-1250mg Glutamine per serving
-Megaverpakking, 107 servings per pot!
-3 maanden verpakking

Ralf

Zijn BCAA's niet meerdere aminos(3) ipv van 1? En is Leucine niet zelf een bcaa?

Heb je een refnr van je bestelling? Dan zal ik even voor jekijken wat ik betekenen kan

Die heb ik, C922224
Bedankt alvast!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven