MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het zijn gratis goodies die we aanbieden, ik wil altijd gerust naar een alternatief kijken maar margetechnisch kan dat helaas niet.

Ralf

Jammer maar wel begrijpelijk. De service qua goodies is sowieso prima dus daar ook geen klachten over, was alleen benieuwd wat eventuele alternatieven zijn voor mensen die voldoende shakebekers, bidons e.d. in de kast hebben liggen ;)

Dat is vreemd. Heb je voor mij een referentienummer van de bestelling? Dan ga ik even voor je kijken hoe het zit, contact opnemen met onze bezorgdienst en je van een antwoord voorzien. Ik ga er vanuit als je gister voor 22u besteld hebt, vandaag geleverd gaat worden.:)

Ralf

Hey Ralf, gister rond 18.30 uur besteld, refnr: C1011206

Edit, nu heeft PostNL de volgende melding staan:
Door een storing is het mogelijk dat MijnPakket tijdelijk geen zendinginformatie toont. Probeer het in dat geval na 30 minuten nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.
Ligt dus wel aan hun waarschijnlijk :)

Gisteren om 20u00 besteld, vandaag om 12u00 in huis. Dank u B&F, +1.

Zijn BCAA's niet meerdere aminos(3) ipv van 1? En is Leucine niet zelf een bcaa?
BCAA's staat voor Branched Chain Amino Acid en bestaat uit Leucine, Isoleucine en Valine. Leucine is inderdaad een aminozuur die voorkomt in de BCAA's.
Heb je een refnr van je bestelling? Dan zal ik even voor jekijken wat ik betekenen kan

Die heb ik, C922224
Bedankt alvast!
Ga ik voor je regelen!
Jammer maar wel begrijpelijk. De service qua goodies is sowieso prima dus daar ook geen klachten over, was alleen benieuwd wat eventuele alternatieven zijn voor mensen die voldoende shakebekers, bidons e.d. in de kast hebben liggen ;)
Bedankt voor je complimenten. We hebben uiteraard wel van ons eigen merk powerstraps oid. Ook goede kwaliteit en kan je als cadeau al selecteren vanaf 60 euro.
Hey Ralf, gister rond 18.30 uur besteld, refnr: C1011206

Edit, nu heeft PostNL de volgende melding staan:

Ligt dus wel aan hun waarschijnlijk :)
De chauffeur is onderweg, je krijgt het vandaag nog :)

Ralf
Gisteren om 20u00 besteld, vandaag om 12u00 in huis. Dank u B&F, +1.
Dankje!!! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Vandaag toch even balen.
Had vrijdag reeds besteld bij B&F, maar na 22u dus normaal maandag pas geleverd.

Niet dus. Maar goed, zeker niet erg, afspraak kon verzet worden en vandaag opnieuw thuis gezeten, packetjes gekregen :)
Doe ze open, pak de gratis cadeau'tjes.... Hoewel ik van mening bent dat je nooit mag klagen over iets dat je gratis krijgt, toch weer een klein baalmomentje. Bestel ik net 2kg Whey Perfection Cookies&Cream... Krijg ik gratis sachet Cookies&Cream. Opnieuw: Hier mag je niet over klagen, het is gratis. Maar van de 3x dat ik een pot bestel, heb ik wel 3x dezelfde smaak als de pot die ik besteld heb gekregen.

Dat je niet kunt kiezen vind ik logisch, maar 't is precies of ze willen me pesten :P

Soit, ook hier kan ik dus best mee leven. Ik vind B&F niet alleen de beste fitness-shop, maar ook gewoon de beste webwinkel waar ik ook bij gekocht heb. :thumb:

Haal ik mijn pot uit, denk ik nog "ha, nieuw kleurtje!" Niet dus :( Zit ik hier met 2kg Afslank Eiwit :spaz:

Iemand dit al voor gehad? Heb mailtje gestuurd naar B&F, hopelijk raakt dit snel opgelost!

Vandaag toch even balen.
Had vrijdag reeds besteld bij B&F, maar na 22u dus normaal maandag pas geleverd.

Niet dus. Maar goed, zeker niet erg, afspraak kon verzet worden en vandaag opnieuw thuis gezeten, packetjes gekregen :)
Doe ze open, pak de gratis cadeau'tjes.... Hoewel ik van mening bent dat je nooit mag klagen over iets dat je gratis krijgt, toch weer een klein baalmomentje. Bestel ik net 2kg Whey Perfection Cookies&Cream... Krijg ik gratis sachet Cookies&Cream. Opnieuw: Hier mag je niet over klagen, het is gratis. Maar van de 3x dat ik een pot bestel, heb ik wel 3x dezelfde smaak als de pot die ik besteld heb gekregen.

Dat je niet kunt kiezen vind ik logisch, maar 't is precies of ze willen me pesten :P

Soit, ook hier kan ik dus best mee leven. Ik vind B&F niet alleen de beste fitness-shop, maar ook gewoon de beste webwinkel waar ik ook bij gekocht heb. :thumb:

Haal ik mijn pot uit, denk ik nog "ha, nieuw kleurtje!" Niet dus :( Zit ik hier met 2kg Afslank Eiwit :spaz:

Iemand dit al voor gehad? Heb mailtje gestuurd naar B&F, hopelijk raakt dit snel opgelost!
Dat is inderdaad balen. Maakt niet uit, mijn collega's gaan je helpen met het omruilen hiervan! Als je de mail nog niet gestuurd hebt, zeg even dat ze met mij moeten overleggen. Doe ik er wat extra's voor je bij :) Mijn excuus hiervoor:rolleyes:

Ralf

Pakket net in ontvangst genomen! Die Nectar isolaat fuzzy navel is echt geniaal, met water lijkt net of je een cocktail aan het drinken bent (heerlijk met dit weer natuurlijk :D). Wel grappig, stond netjes op de bon ''2X'' bij een sample, maar buiten de standaard selectie zat er geen extra in. Volgende keer beter ;)

Whey banaan besteld ref C1013323

Pakket net in ontvangst genomen! Die Nectar isolaat fuzzy navel is echt geniaal, met water lijkt net of je een cocktail aan het drinken bent (heerlijk met dit weer natuurlijk :D). Wel grappig, stond netjes op de bon ''2X'' bij een sample, maar buiten de standaard selectie zat er geen extra in. Volgende keer beter ;)
Probeer 't volgende keer nogmaals. Gaan we het dan opnieuw proberen. Goed om te horen dat de Nectar zo goed bevalt, die is echt lekker he :zuip:
Whey banaan besteld ref C1013323
Bedankt voor je order. Morgen in huis!:cool:

Ralf

Is de whey Carbery of Volac?

Volac en caseïne van carbery

Vraagje van mijn vriend; Wanneer is de dipping belt weer op voorraad?

Vraagje van mijn vriend; Wanneer is de dipping belt weer op voorraad?

Ik ga het even voor je navragen, je hoort zo snel mogelijk van mij!

Tim

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 18:44 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Check ze allemaal!

HMB Mega Caps
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
van 24,90 voor 16,50!

Ripped!
van 14,90 voor 12,00!

MCT oil
van 14,90 voor 9,90!

L-Glutamine poeder
van 17,90 voor 14,50

Beta Alanine Carno Rush
van 14,90 voor 9,90!

Amino Super Tabs
van 14,90 voor 12,50!

Heb de PM op op het FB bericht beantwoord.
bedankt voor de service.

Is dat die hydro zonder toevoegingen?

Hey BnF. Heb een vraagje over jullie tested agmatine. Meestal als ik tested zie haak ik af (alpha male, prohormonen etc) maar ik kan in de beschrijving niks vinden daarover dus ik neem aan dat met tested gewoon wordt bedoeld dat de werking getest is en niet dat er iets van prohormonen aan toe is gevoegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven