MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke bedankt voor jou reactie. Heb ze Allebei staan dus doe ik ze maar samen. Het zal waarschijnlijk wel meer effect geven. Hoop ik dan.

Oke bedankt voor jou reactie. Heb ze Allebei staan dus doe ik ze maar samen. Het zal waarschijnlijk wel meer effect geven. Hoop ik dan.
Ja, je kan ze gerust combineren en zal een sterke werking geven. Alhoewel de Vaso Grow al erg sterk is, is het dus persoonlijk dat je deze erbij neemt.
Komen de pre workout supps met dmaa weer terug?
Zover ik weet niet, mocht dat veranderen, laten we het hier weten :)

Ralf

Eindelijk me bestelling binnen :D

Klopt het alleen dat in de vrouwlijke variant van het B&F tanktopje "JANE" staat? :p

1.5 gram :)

We hopen de Malto met 2-3 weken weer voorradig te hebben :)

Ralf

Bedankt! Net een bestelling geplaatst met Waxy Maize Starch in plaats van Maltodextrine (C1042871).

Hoe zit dat eigenlijk met de laadfase van jullie Creapure wanneer je 10 dagen weg bent op vakantie? Moet je dan opnieuw 'laden'?

Bedankt! Net een bestelling geplaatst met Waxy Maize Starch in plaats van Maltodextrine (C1042871).

Hoe zit dat eigenlijk met de laadfase van jullie Creapure wanneer je 10 dagen weg bent op vakantie? Moet je dan opnieuw 'laden'?

Bedankt voor je bestelling!

Persoonlijk zou ik het inderdaad wel aanraden om weer opnieuw een oplaadfase te doen. :)

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 18:47 ----------

Ik heb "gehoord", met nadruk op gehoord, dat die niet zo goed werken.

---

@ B&F
Zijn er nog problemen met PostNL?
Of is voor 2200 besteld morgen in huis nog gewoon van kracht:)

Tnx!

Voor 22.00 besteld vandaag is morgen gewoon in huis. Stakingen van post NL moeten opgelost zijn. :D

Geen probleem. Ben alleen niet op zoek naar een pre-wo, enkel een supp (of meerdere) die de werking van caffeine bevorderen
Het schijnt dat taurine de werking van caffeine op het zenuwstelsel versterkt evenals gingseng wat de concentratievermogen moet bevorderen. Ik kan het niet bevestiging dmv onderzoeken oid, maar heb het eens gelezen. Wellicht dat je hier iets aan hebt, voor de rest heb ik er nog niet eerder van gehoord :)

Ralf

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Smart Shake
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 19,90 voor 17,50

Amino X
Van 22,50 voor 19,90

Creapure
Van 14,90 voor 11,50

OxyElite Pro
Van 39,90 voor 32,50

Tested Agmatine
Van 23,90 voor 19,90

L-Carnitine Liquid

Van 14,90 voor 9,90

Beste body & fitshop afnemers,

Zouden jullie voor mij en indirect ook voor body & fitshop onderstaande enquete in willen vullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=357484

Het kost ongeveer 5 minuten van uw tijd.

Bij voorbaat dank.

Max

Beste body & fitshop afnemers,

Zouden jullie voor mij en indirect ook voor body & fitshop onderstaande enquete in willen vullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=357484

Het kost ongeveer 5 minuten van uw tijd.

Bij voorbaat dank.

Max
Even voor de promotie op de nieuwe pagina! :) Succes!
Done

Toch nog even besteld 1 minuut voor 22:00. Sorry inpak mensen bij b&f die naar huis willen :p.
Haha, bedankt voor je bestelling. Het is altijd erg zweten in de avonduren, deze bestelling heb je morgen in huis! :) Laat je het me even weten? Dan weet ik of ze alweer geslaagd zijn voor de test:D

Ralf

Even voor de promotie op de nieuwe pagina! :) Succes!

Haha, bedankt voor je bestelling. Het is altijd erg zweten in de avonduren, deze bestelling heb je morgen in huis! :) Laat je het me even weten? Dan weet ik of ze alweer geslaagd zijn voor de test:D

Ralf

Ja is goed, zal het laten weten. Bij mijn webshop kampen we ook met postNL en de vraagtekens of ze hun achterstand hebben ingehaald en dus de 24uur weer halen (daar doel je op neem ik aan?).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven