AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn eerste bestelling gedaan. Nu afwachten hoe blij mijn vriendin en ik worden. :)

Ja is goed, zal het laten weten. Bij mijn webshop kampen we ook met postNL en de vraagtekens of ze hun achterstand hebben ingehaald en dus de 24uur weer halen (daar doel je op neem ik aan?).
Ja precies! :) PostNL schijnt sinds vandaag alles weer op de rit te hebben en weer aan alle verwachtingen te kunnen voldoen. Ik hoop dat het voor jouw shop ook zo geldt :) Ik raad daarom nogmaals aan om morgenochtend je T&T nog even te checken voordat je weggaat. Dan weet je voldoende.
Net mijn eerste bestelling gedaan. Nu afwachten hoe blij mijn vriendin en ik worden. :)
Graag gedaan! Ik weet ook zeker dat het je gaat bevallen. :) Laat maar weten wat je ervan vindt. Nogmaals bedankt voor je bestelling!

Ralf

ook vandaag besteld, krijg hem morgen netjes tussen 09:30 en 11:30. Dat vind ik echt heerlijk, lekker vroeg de volgende dag voordat ik train :)

Hoi b&f,

Waarom gaat de beta alanine pure eruit? En wat is eig het beste de citrulline malaat of de beta alanine of iets anders :p

Hoi b&f,

Waarom gaat de beta alanine pure eruit? En wat is eig het beste de citrulline malaat of de beta alanine of iets anders :p

Hoe kom je erbij dat Beta-alanine eruit gaat?
En citrulline malaat en beta-alanine geven compleet verschillende effecten, dus het beste van/voor wat?

Omdat op de site staat op =op. Bedoel de beta alanine van het huismerk b&f

Ja precies! :) PostNL schijnt sinds vandaag alles weer op de rit te hebben en weer aan alle verwachtingen te kunnen voldoen. Ik hoop dat het voor jouw shop ook zo geldt :) Ik raad daarom nogmaals aan om morgenochtend je T&T nog even te checken voordat je weggaat. Dan weet je voldoende.

Het ziet er naar uit dat mijn pakket foetsie is (referentienummer: C1022584). Had het pakket vorige week dinsdag moeten ontvangen. Tot en met zaterdag stond er steeds een tijd van aflevering (waar ze dus niet aan hebben gehouden), maar sindsdien staat de bezorgdatum als: nog niet bekend & zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL. ???

Het ziet er naar uit dat mijn pakket foetsie is (referentienummer: C1022584). Had het pakket vorige week dinsdag moeten ontvangen. Tot en met zaterdag stond er steeds een tijd van aflevering (waar ze dus niet aan hebben gehouden), maar sindsdien staat de bezorgdatum als: nog niet bekend & zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL. ???

waar kun je de status van een zending zien?

Laatst bewerkt:
ook vandaag besteld, krijg hem morgen netjes tussen 09:30 en 11:30. Dat vind ik echt heerlijk, lekker vroeg de volgende dag voordat ik train :)

Bedankt voor je bestelling! Alvast succes met je producten, als we je ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag van je:D

Tim

Hoi b&f,

Omdat op de site staat op =op. Bedoel de beta alanine van het huismerk b&f

De Beta-Alanine blijft gewoon in ons assortiment. We krijgen binnenkort een nieuwe batch binnen. Vandaar dat deze in de op=op zit voor een scherp prijsje:D

De Creatine van musclepharm staat weer in bestelling. Deze verwachten wij binnen 3 weken weer binnen te krijgen!

Tim

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 08:30 ----------

waar kun je de status van een zending zien?

Track & Trace van PostNL die je via de mail (naam van mail: Uw bestelling is verzonden‏) van B&F krijgt.

Ook wel vreemd, dat mijn pakketje eerst 660 gram woog en later 665.

Dit klopt inderdaad, mocht je er niet uitkomen dan hoor ik dat graag van u! Dat is vreemd, waarschijnlijk lopen de weegschalen niet helemaal synchroon:P

Tim

Hoe kom je erbij dat Beta-alanine eruit gaat?
En citrulline malaat en beta-alanine geven compleet verschillende effecten, dus het beste van/voor wat?

Zoals beschreven blijft de Beta-Alanine gewoon in ons assortiment. De Beta-Alanine en Citruline lijken qua werking wel een beetje op elkaar, echter is de Beta-Alanine gericht op minder snelle verzuring en een langer uithoudingsvermogen en is de Citruline Malaat meer gericht op N.O stimulatie(pomp), beter bloedcirculatie wat daardoor ook weer zorgt voor een betere eiwitsynthese.

Tim

Glucosamine, Chondroitine & MSM
Whey Perfection (Grannys apple pie)
Sports Multi (30 tabs) 2x

Grannys apple pie een paar keer geprobeerd van een collega, hopelijk blijft de smaak zitten.
Vaak last dat de smaak na een gedurende tijd minder (viezer) wordt.

Glucosamine, Chondroitine & MSM
Whey Perfection (Grannys apple pie)
Sports Multi (30 tabs) 2x

Grannys apple pie een paar keer geprobeerd van een collega, hopelijk blijft de smaak zitten.
Vaak last dat de smaak na een gedurende tijd minder (viezer) wordt.

Bedankt voor je bestelling! Succes met de producten, de Granny's apple pie zal zeker in ons assortiment blijven!

Tim

Beste,
ref. nr: C1041152

M'n vriendin had zondagavond 22:15 Rapsberry Ketones besteld, en een maandag ochten om 07:44 verzendbevestiging gekregen. Vandaag kreeg ze de melding dat deze in de backorder gezet waren, maar ondertussen is er wel een pakketje onderweg? Wat zit er dan in dat pakketje als het bestelde product uitverkocht is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven