AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok bestelling wordt dan caffeine capsules, 2 pakjes sports Multi (Gebruikte eerst een 2x zo dure Multi van drogisterij en zit gewoon de helft minder in, zijn denk ik 1 van de betere Multi dit?) en 1 grote pot marinol omega 3.

Kan ik misschien wat extra isolaat perfection sachets erbij krijgen?
Wil over een paar maanden isolaat proberen wanneer mijn whey perfection op is (Om te kijken of ik er minder puisten van krijg).

Referentienummer: C1040708

Alvast bedankt voor je bestelling! In principe is de Sports Multi gewoon een standaard multivitamine met daaraan nog wat toevoegingen zoals enzymen wat zorgt voor een verbeterde eiwitopname;) Vermeld het stukje over de sachets even bij opmerkingen, dan breng ik mijn collega hier even van op de hoogte dan komt het helemaal in orde!

Tim

Ik ga er gelijk mee bezig, je hoort van mij!

Tim

Bedankt voor zowel de PB als reactie per mail. Rabobank heeft een storing dus ik denk dat het daar aan ligt. Ik kijk morgen weer en dan gelijk Craze bestellen. Beetje jammer dat ik de kortingscode van de week heb gemist :mad:

Door dat ik een blessure heb in me arm mag ik voorlopig geen krachttraining doen. Racefietsen is nog wel mogelijk. Nu fiets ik 100 km met een gemiddelde van 30km/u. Ik begin te voelen dat ik dan echt op me reserves fiets, wat zijn goede supplementen die ik kan gebruiken tijdens het racefietsen (duursport) ?

Door dat ik een blessure heb in me arm mag ik voorlopig geen krachttraining doen. Racefietsen is nog wel mogelijk. Nu fiets ik 100 km met een gemiddelde van 30km/u. Ik begin te voelen dat ik dan echt op me reserves fiets, wat zijn goede supplementen die ik kan gebruiken tijdens het racefietsen (duursport) ?

Je zou bijvoorbeeld eens kunnen kijken naar een Cytomax, Iso-Plus of een Vitargo.

Tim

Alvast bedankt voor je bestelling! In principe is de Sports Multi gewoon een standaard multivitamine met daaraan nog wat toevoegingen zoals enzymen wat zorgt voor een verbeterde eiwitopname;) Vermeld het stukje over de sachets even bij opmerkingen, dan breng ik mijn collega hier even van op de hoogte dan komt het helemaal in orde!

Tim

Ik had de bestelling al geplaatsd Tim, was vergeten het bij opmerkingen te melden haha.

EDIT: kreeg al mail dat het onderweg is, op de track&trace pagina staat er dat het dinsdag ochtend aankomt.

Naja geen probleem ik ga toch zoiezo isolaat kopen wanneer mijn whey op is, heb als cadeau toch zoiezo 1 sachet nu hopen op een goede smaak, lijken de smaken erg op die van whey perfection?

Laatst bewerkt:
Beste,

ik heb bij mijn bestelling de sample van mass perfection gekozen. Is het mogelijk om deze met hazelnoot karamel te geven? Ben erg benieuwd naar deze smaak. Is het ook mogelijk om een pre workout sample van body & fit zelf mee te sturen?

Referentienummer C1039537

Mvg Lenn

Hebben jullie trouwens een supp die synergetisch werkt met caffeine, en dan in de zin van heeel veel energie:p? (geen dextrose o.i.d.)

Ik had de bestelling al geplaatsd Tim, was vergeten het bij opmerkingen te melden haha.

EDIT: kreeg al mail dat het onderweg is, op de track&trace pagina staat er dat het dinsdag ochtend aankomt.

Naja geen probleem ik ga toch zoiezo isolaat kopen wanneer mijn whey op is, heb als cadeau toch zoiezo 1 sachet nu hopen op een goede smaak, lijken de smaken erg op die van whey perfection?

Meh, eerste aankoop van whey was isolaat. Eenmaal aan de whey perfection nooit meer anders. De smaakten consistentie na mixen s gwn goed.

Kan je als je minder als 29.90 besteld geen proefverpakking aanvragen?

je kan om gratis samples schooien wat sommige hier al doen.

Vanaf vandaag:
multisports-website.jpg

Whey Perfection en Isolaat Perfection lijken inderdaad wel op elkaar, echter is de Isolaat iets dunner van structuur en daardoor minder romig van smaak.
Beste,

ik heb bij mijn bestelling de sample van mass perfection gekozen. Is het mogelijk om deze met hazelnoot karamel te geven? Ben erg benieuwd naar deze smaak. Is het ook mogelijk om een pre workout sample van body & fit zelf mee te sturen?

Referentienummer C1039537

Mvg Lenn
Hee Lenn! Bedankt voor je order :thumbs: Helaas is het niet mogelijk om te kiezen welke smaak sachet je wilt, maar het beste kun je dit als opmerking aangeven. Dan gaan we ons best doen om te kijken wat we kunnen betekenen, maar kan helaas niets beloven. Ik weet zeker dat Mass Perfection je goed zal bevallen, ben benieuwd naar je ervaring.
Hebben jullie trouwens een supp die synergetisch werkt met caffeine, en dan in de zin van heeel veel energie:p? (geen dextrose o.i.d.)

Best neutrale smaak niet vies of zo maar wel wennen omdat het soja is!
Total Protein is inderdaad een blend met oa Soja-eiwitten. Cookies en Cream heb ik zelf gebruikt en vond ik erg goed te doen. Het is natuurlijk een andere structuur en smaakbeleving zoals Whey, maar zeker goed te drinken :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan je als je minder als 29.90 besteld geen proefverpakking aanvragen?
Ja hoor, dat kan gerust :) Bij elke bestelling vanaf 15 euro kun je al kiezen voor een sachet als cadeau.

Ralf

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 09:17 ----------

Vanaf vandaag:
multisports-website.jpg

Hoeveel gram verzadigd vet zit er in 100 gram whey perfection? Totaal 5 gram vetten van de 100 gram, maar hoeveel verzadigd vet?
Niet om te muggenziften. Zit mijn voedingsschema op orde te maken. :)

Thanks!

Wanneer denken jullie weer maltodextrine binnen te krijgen? Die is nu uitverkocht.

Kan ik vow grow combineren met agmatine? Vow grow 4 in de ochtend en 4 voor sporten en agmatine ook 4 voor sporten met 5 gram creapure voor de training en erna

Kan ik vow grow combineren met agmatine? Vow grow 4 in de ochtend en 4 voor sporten en agmatine ook 4 voor sporten met 5 gram creapure voor de training en erna
Ja hoor, dat kan gerust. Echter pak je met Vaso Grow al een goede NO product, in principe hoef je deze niet verder "aan te vullen" met Agmatine. Uiteraard kan het wel :)

Ralf

Oke bedankt voor jou reactie. Heb ze Allebei staan dus doe ik ze maar samen. Het zal waarschijnlijk wel meer effect geven. Hoop ik dan.

Komen de pre workout supps met dmaa weer terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven