XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Heb al 2x proberen te bestellen maar krijg geen mail aan, heb wel het juiste emailadres opgegeven. Weten jullie hier iets van?

Sommige mails krijg ik van jullie wel binnen maar die van bestellingen niet. Mijn telenet adres wordt doorgestuurd naar icloud maar icloud houdt deze sindskort tegen? Zie ze gwn niet binnen komen. Merk wel dat vroeger de titel 'bestelling ontvangen' oid was en nu info. Misschien hierdoor? geen idee.

Dat is inderdaad erg vreemd! Kun je mij misschien even een Pm sturen met je emailadres en postcode? Dan ga ik dat even voor je uitzoeken!

De pre craze beviel me aardig goed! De energie was er zeker en een goede focus.
Voor de prijs is het zeker het proberen waard.

P.S. voor de mensen die vaker pre's gebruiken ik deed iets meer dan 1 maat schepje!

Goed te horen dat je goed reageert op de Craze! Ik vind dit zelf ook een van de betere pre-workouts!

Beste Body en Fitshop,

C1036652 zou volgens PostNL vandaag nog bezorgd worden. Ik heb donderdag besteld, maar nog geen sms gehad dat ik het bij het PostNL kantoor kan ophalen. Hebben jullie enig idee wanneer ik m'n pakketje kan ophalen?

Alvast bedankt!

PS: ik ben uiteraard van PostNL staking op de hoogte, maar die is inmiddels afgelopen geloof ik...

Bedankt voor je bestelling! Ik ga het even voor je uitzoeken, ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug!

Die van mij zou dinsdag bezorgd worden. Net wanneer de staking is begonnen. Gisteren is de staking afgelopen, vandaag is het zaterdag maar nog steeds niks ontvangen. Bagger. Het wordt voor mij en jou niet eerder dan volgende week dinsdag (tenzij ze het gaan inhalen op de vrije dagen, zondag en maandag). Wordt langzamerhand wel pisnijdig op PostNL...

Erg vervelend natuurlijk, we weten er alles van! Check morgen nog 1x de track&trace, mocht daar niets in veranderen wil ik je dan verzoeken even contact op te nemen, dan gaan wij voor jou met de Postnl bellen en dit uitzoeken. We hopen dat je je pakketje zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen.

monster caps zit ook creatine in toch

Dit klopt er 1 gram Creatine Hcl toegevoegd per dosering!

dat ze gaan staken is niet echt de schuld van hun, ze komen ook alleen maar op voor hun rechten.

Dit klopt, laat niet weg dat dat natuurlijk wel erg vervelend is!

Thanks, ik ga dat even proberen. Ga verder maandag ook even langs de supermarkt om verschillende soorten AA, Aquarius ect te halen en dan maar proberen welke het fijnst werkt.

M'n afvallen gaat aardig lekker. Ben in een maand tijd van 96 naar 87 gegaan. Mezelf nog flink in het zweet werken en dan lekker groeien :D.

Mochten we je ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag van je! In elk geval erg veel succes:D!

Hier nog 1 man! Ze hebben het nieteens ff bij de buren afgegeven, moet het nu maandag zelf gaan ophalen :mad:

Vervelend Stefanovich! Helaas kan ik hier ook even niets anders van maken! Ik hoop dat je morgen je supps in ontvangst kunt nemen!;)

6kg eiwitjes van men vriendin gekregen van jullie! ISO vanille 4kg en 2kg Total protein cookies..

Is dr smaak echt zo erg? Of is het goed te doen?

Op welke van de twee producten doel je? Smaak is natuurlijk persoonlijk, dus is lastig aan te geven hoe jou dit zal bevallen!

Gewoon proberen, dan weet je het meteen

Exact!

Net geprobeerd wat te bestellen maar in het betaalproces loopt ie vast, gaat om c541852f94686c69c821. Hoor graag of ik hem opnieuw moet plaatsen :)

Is het inmiddels opgelost? Heb je een bevestiging gehad op de email? dan is alles in orde, mocht dat niet zo zijn dan hoor ik dat graag van je!

Wanneer verwachten jullie Maltodextrine weer binnen te krijgen?

FTIO

p.s. En tot wanneer blijven de weekaanbiedingen?

Durf ik niet te zeggen aangezien mijn collega van de inkoop er op dit moment niet is! Neem anders morgen even weer contact op dan kunnen we dat gelijk voor je navragen!

De weekaanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag!

Tim

Laatst bewerkt:
@B&F was tegen postNL he ;) Jullie staakte niet haha :p

Staan weer mooie nieuwe producten online

(trainingspak ?)

He B&F
ik ga zo voor het eerst wat bestellen. Zou het ook mogelijk zijn dat de multi die er nu gratis bijzit dat ik in plaats daarvan een paar proefsachets kan krijgen om wat extra smaken te kunnen testen?

edit. net besteld ref. C1040266

Laatst bewerkt:
Oh dacht er staat een trainingspak online haha :p

@B&F was tegen postNL he ;) Jullie staakte niet haha :p

Wij staken nooit:D!

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 14:01 ----------

Staan weer mooie nieuwe producten online

(trainingspak ?)

Oh dacht er staat een trainingspak online haha :p

Inderdaad elke week weer nieuwe producten binnen! Trainingspak wordt aan gewerkt:thumbs:

bannernieuwbinnen2.jpg

Tim

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 14:08 ----------

He B&F
ik ga zo voor het eerst wat bestellen. Zou het ook mogelijk zijn dat de multi die er nu gratis bijzit dat ik in plaats daarvan een paar proefsachets kan krijgen om wat extra smaken te kunnen testen?

edit. net besteld ref. C1040266

Bedankt voor je bestelling! Ik heb het gezien, we gaan kijken wat er mogelijk is!;)

Tim

Bezit de broek bij de trainingspak wel een zak met rits ?.
Dat is enige nadeel bij jullie huidige broeken of is dat al veranderd ?.

Bestelling gisteren binnengekregen met een paar goederen. De smaak white chocolade (eiwitreep) voor het eerste maal geprobeerd en overheerlijk!! jammer genoeg geen extra's gekregen. Is al de tweede keer dat ik laat ben :p waarschijnlijk omdat die al verzonden was. Niettemin, Superservice en superprijzen! ;)

Misschien een beetje rare/ongeschikte vraag maar wat voor supplement kan je aanraden voor energie op feesten/festivals? (Ik ga volledig nuchter en einde van het feest ben ik vaak erg moe), en moet ook nog rijden daarna.

Ik zat zelf aan de caffeine caps te denken maar misschien kunnen jullie iets beters adviseren?

Ik heb een vraagje over de pre-workout Hemavol plasma.
As het goed is zit daar geen creatine en cafeïne in maar de reviews zijn redelijk positief en ze geven aan dat het een goede pomp geeft.
Kan ik met het innemen van hemavol een cafeïne pil van 200mg erbij innemen?
Ik vraag dit aangezien ik een pre workout zoek zonder creatine.
Alvast bedankt!

Bestelling gisteren binnengekregen met een paar goederen. De smaak white chocolade (eiwitreep) voor het eerste maal geprobeerd en overheerlijk!! jammer genoeg geen extra's gekregen. Is al de tweede keer dat ik laat ben :p waarschijnlijk omdat die al verzonden was. Niettemin, Superservice en superprijzen! ;)

Mooi dat je je bestelling hebt mogen ontvangen en dat je tevreden bent over onze diensten! Ik ben zelf ook erg fan van de Witte Chocolade! Neem voor je volgende bestelling even contact met ons op, dan gaan we er voor zorgen dat je dan je cadeaus dan alsnog van ons krijgt:D

Tim

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 17:17 ----------

Misschien een beetje rare/ongeschikte vraag maar wat voor supplement kan je aanraden voor energie op feesten/festivals? (Ik ga volledig nuchter en einde van het feest ben ik vaak erg moe), en moet ook nog rijden daarna.

Ik zat zelf aan de caffeine caps te denken maar misschien kunnen jullie iets beters adviseren?

Geen vraag is te gek om te stellen, we zijn wel wat gewend;) Inderdaad daarvoor kun je prima cafeïnepillen nemen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

---------- Post toegevoegd 30 June 2013 om 17:19 ----------

Ik heb een vraagje over de pre-workout Hemavol plasma.
As het goed is zit daar geen creatine en cafeïne in maar de reviews zijn redelijk positief en ze geven aan dat het een goede pomp geeft.
Kan ik met het innemen van hemavol een cafeïne pil van 200mg erbij innemen?
Ik vraag dit aangezien ik een pre workout zoek zonder creatine.
Alvast bedankt!

Dat klopt inderdaad, er zit geen creatine en cafeïne in! Wat je eventueel ook nog zou kunnen overwegen is de Jack3D. Hier zit wel cafeïne in maar geen creatine! Ps: Om terug te komen op je vraag; het is inderdaad mogelijk om met de Hemavol een cafeïne pil te nemen:)

Tim

Ok bestelling wordt dan caffeine capsules, 2 pakjes sports Multi (Gebruikte eerst een 2x zo dure Multi van drogisterij en zit gewoon de helft minder in, zijn denk ik 1 van de betere Multi dit?) en 1 grote pot marinol omega 3.

Kan ik misschien wat extra isolaat perfection sachets erbij krijgen?
Wil over een paar maanden isolaat proberen wanneer mijn whey perfection op is (Om te kijken of ik er minder puisten van krijg).

Referentienummer: C1040708

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven