MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef ik je een tip.
Je weet niet eens het verschil tussen alanine en citruline.
geef je zo een antwoord.

Heel fijn, maar dat wist ik al.
En alanine zorgt voor kracht toename, minder verzuring, (..). Citrulline voor een pomp (toename NO), maar daar blijft het bij.
Heb je nog meer bruikbare tips waar niemand om vraagt?

Afterpay nu ook gratis, goede zaak :D

Snap ik. Vaak gaat het pakket meerdere keren over de kop, waardoor de maatschep in plaats van bovenop onderin terecht komt. Als je met een mes of vork door de poeder gaat, kom je deze vanzelf tegen. Succes met je eerste bestelling! :thumbs:

Ralf
Thanks. Zal wel lukken! :)

Afterpay nu ook gratis, goede zaak :D
Dat dacht ik! :) We hebben nieuwe tarieven gekregen omdat er zo ontzettend vaak voor Afterpay gekozen wordt, vandaar we het nu besloten hebben om gratis te doen:) Zo word bestellen bij Body&Fitshop wel heel aantrekkelijk!:D

Daarnaast hebben we vandaag weer een heel leuk cadeau toegevoegd.:eek:

Gratis maandverpakking Vitamine D3 1000iu bij elke bestelling!
(te selecteren als cadeau bij elke bestelling vanaf 59,95)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Weer wat besteld bij jullie! Nog bedankt voor de extra samples van de vorige bestelling!

referentie: C1045787

B&F kunnen jullie f kijken naar men bestelling? heb zaterdag besteld maar nog geen verzonden mailtje mogen ontvangen

REF C1039620

Ik heb die caffeine capsules binnen, er staat op de verpakking dat je er 1 per keer moet innemen en nooit meer dan 2 per dag. Wat kunnen precies de gevolgen ervan zijn als je er bijv. 2 tegelijk neem en eventueel 3 op een dag?

Ik wil ze gaan gebruiken voor feesten om de laatste uurtjes wat extra energie te krijgen en wakker te blijven tijdens de terugrit haha. Dus ik dacht 3 uur voor het einde van het feest (4/5 uur voor het slapen) 2 tegelijk innemen en heel misschien eerder op de dag nog 1.

B&F kunnen jullie f kijken naar men bestelling? heb zaterdag besteld maar nog geen verzonden mailtje mogen ontvangen

REF C1039620
Dat is inderdaad vreemd. De T&T is volgens ons systeem wel verstuurd. Jouw pakket is helaas een dag vertraagd en zal morgen geleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak.:rolleyes: Ik stuur je zo de T&T nog wel even toe :)
Ik heb die caffeine capsules binnen, er staat op de verpakking dat je er 1 per keer moet innemen en nooit meer dan 2 per dag. Wat kunnen precies de gevolgen ervan zijn als je er bijv. 2 tegelijk neem en eventueel 3 op een dag?

Ik wil ze gaan gebruiken voor feesten om de laatste uurtjes wat extra energie te krijgen en wakker te blijven tijdens de terugrit haha. Dus ik dacht 3 uur voor het einde van het feest (4/5 uur voor het slapen) 2 tegelijk innemen en heel misschien eerder op de dag nog 1.
De aanbevolen dosering ligt rond 400mg per dag en word vaak geadviseerd om niet hoger te gaan. De gevolgen zijn vaak slapeloosheid, hoge hartslag, duizeligheid etc etc. Ze willen als je hoger gaat doseren de verantwoordelijk-/aansprakelijkheid bij de consument neerleggen. Wij raden overigens ook nooit aan om een hogere dosis te nemen.

Ralf

Dat is inderdaad vreemd. De T&T is volgens ons systeem wel verstuurd. Jouw pakket is helaas een dag vertraagd en zal morgen geleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak.:rolleyes: Ik stuur je zo de T&T nog wel even toe :)

De aanbevolen dosering ligt rond 400mg per dag en word vaak geadviseerd om niet hoger te gaan. De gevolgen zijn vaak slapeloosheid, hoge hartslag, duizeligheid etc etc. Ze willen als je hoger gaat doseren de verantwoordelijk-/aansprakelijkheid bij de consument neerleggen. Wij raden overigens ook nooit aan om een hogere dosis te nemen.

Ralf

Ok dan hou ik het gewoon bij 2 caps en hooguit 1 frisdrank of koffie eerder op de dag. En dat je er maar 1 tegelijk moet nemen heeft dezelfde reden als die klachten of een ander reden?

Ralf

oh dat het een dag later komt is geen probleem joh, als het maar komt haha

Ralf

Hoe zit het dan met bijvoorbeeld pre workouts? Want soms neem ik een dubbele dosering maar dan zit ik al gauw op 500mg+ caffeine

Bestelling geplaatst onder referentie C1046758.
Ben benieuwd hoe snel het er is, extraatjes zijn altijd leuk en een shakebeker had ik nou net nodig.
Veel waar voor je geld :cool:

Hoe zit het dan met bijvoorbeeld pre workouts? Want soms neem ik een dubbele dosering maar dan zit ik al gauw op 500mg+ caffeine

Maakt niks uit. Neem weleens 3 caffeine caps tegelijk (600mg) en ik leef nog steeds. Las van gewoonlekkel geloof ik dat ie tegen de gram per keer nam als pre-wo en die komt ook nog steeds online :p Wat BnF zei, gewoon de verantwoording bij de consument leggen. Heb paar jaar terug weleens een halve tray energy drank op (12*80mg) dus bijna 1gr caffeine en ik merkte niks onverwachts.

Sommige mensen kunnen beter tegen cafeïne dan andere. De ene voelt niks van 1 capsule de ander voelt een wereld van verschil.

Maakt niks uit. Neem weleens 3 caffeine caps tegelijk (600mg) en ik leef nog steeds. Las van gewoonlekkel geloof ik dat ie tegen de gram per keer nam als pre-wo en die komt ook nog steeds online :p Wat BnF zei, gewoon de verantwoording bij de consument leggen. Heb paar jaar terug weleens een halve tray energy drank op (12*80mg) dus bijna 1gr caffeine en ik merkte niks onverwachts.

Zoveel energy drink zit ik derrest van de dag op de plee haha. En met 1gr caffeine heb ik denk ik hoofdpijn. Ik kijk wel hoe ik het doe dan op fedtivals, neem er 3 mee.

Heel fijn, maar dat wist ik al.
En alanine zorgt voor kracht toename, minder verzuring, (..). Citrulline voor een pomp (toename NO), maar daar blijft het bij.
Heb je nog meer bruikbare tips waar niemand om vraagt?
Ja voor jou nog een tip.
Gaat lekker op je trampoline springen die je in je tuin hebt staan. lmfao
Ipv je bijdehante opmerkingen vanachter je toetsebordje.
Maar ben klaar met jou want heb geen zin me op te fokken door een kneusje met een trampoline in ze achtertuin.

Laatst bewerkt:
Bestelling geplaatst onder referentie C1046758.
Ben benieuwd hoe snel het er is, extraatjes zijn altijd leuk en een shakebeker had ik nou net nodig.
Veel waar voor je geld :cool:
Bedankt voor je bestelling! :) Deze gaan we vandaag netjes voor je verwerken en kun je morgen verwachten.

Ralf

vandaag
14:30-19:30

Is het aflevertijdvak altijd zo groot?
Op me oude adres was het altijd eentje van 2uur max.

- Weet u nu zeker dat er slechts 0.15mg potassium (wat zeker geen 100% ADH is) in Multi Men zit?
Dat is vrij belangrijk voor mensen die bloeddruk medicatie nemen.
- Komt de Creatine HCL van Body en fit terug en wanneer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven