AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag
14:30-19:30

Is het aflevertijdvak altijd zo groot?
Op me oude adres was het altijd eentje van 2uur max.
Het verschilt per afleveradres. Dit is net hoe de regio is waar de chauffeur rijdt. De ene keer is dit ruimer dan de andere keer.
- Weet u nu zeker dat er slechts 0.15mg potassium (wat zeker geen 100% ADH is) in Multi Men zit?
Dat is vrij belangrijk voor mensen die bloeddruk medicatie nemen.
- Komt de Creatine HCL van Body en fit terug en wanneer?
1) Ja, 100% zeker.
2) Creatine HCL kunnen wij op dit moment niet geleverd krijgen bij onze leverancier. Ik durf daarom ook niet aan te geven of we deze in de toekomst weer voorradig krijgen.

Ralf

Zojuist weer een bestelling geplaatst waar je U tegen zegt!
Ik verwacht een mooi pakketje morgen.:D
Ref. C1047207
Goh zou onderhand wel een klanten punten systeem moeten komen voor ons B&F junkies haha!

Zojuist weer een bestelling geplaatst waar je U tegen zegt!
Ik verwacht een mooi pakketje morgen.:D
Ref. C1047207
Goh zou onderhand wel een klanten punten systeem moeten komen voor ons B&F junkies haha!
Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat je deze morgen in huis hebt. :cool:

Ralf

Hoi B&F, net het pakketje binnen gekregen lekker snel zoals gewoonlijk.

Ik had een Whey Perfection Sachet als cadeau gekregen en ik heb nu een sachet alleen staat er niks op.
Er staat op BODY&FIT NUTRITION en de andere kant is redelijk blanco op het slabloon van B&F zelf na.

Liefst neem ik geen weightgainer of iets anders binnen dus vandaar even de vraag wat is dit?

Hoi B&F, net het pakketje binnen gekregen lekker snel zoals gewoonlijk.

Ik had een Whey Perfection Sachet als cadeau gekregen en ik heb nu een sachet alleen staat er niks op.
Er staat op BODY&FIT NUTRITION en de andere kant is redelijk blanco op het slabloon van B&F zelf na.

Liefst neem ik geen weightgainer of iets anders binnen dus vandaar even de vraag wat is dit?

Goed te horen dat je je pakketje in goed orde hebt mogen ontvangen! Je kunt er vanuit gaan dat wat je geselecteerd hebt, dat je dat ook ontvangt! Je ziet tevens het verschil qua zakje ook wel tussen een dosering van een gainer en een eiwitsample.

Tim

http://www.thesistools.com/web/?id=357484

Weer even in beeld brengen, klein onderzoekje voor body en fit, graag invullen. Pas 10 mensen hebben hem ingevuld. Ik waardeer het heel erg als je even 5minuten de tijd neemt! Thanks in advance

C1047556

hopelijk komt deze wel eens op tijd aan!

mvg

ook gedaan =)

Ook maar even ingevuld.

C1047556

hopelijk komt deze wel eens op tijd aan!

mvg
Bedankt voor je bestelling. Houd je T&T in de gaten, maar reken er maar op dat deze morgen aankomt!:cool:

Ralf

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 15:21 ----------

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Smart Shake
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 19,90 voor 17,50

Amino X
Van 22,50 voor 19,90

Creapure
Van 14,90 voor 11,50

OxyElite Pro
Van 39,90 voor 32,50

Tested Agmatine
Van 23,90 voor 19,90

L-Carnitine Liquid

Van 14,90 voor 9,90

Dat is inderdaad vreemd. De T&T is volgens ons systeem wel verstuurd. Jouw pakket is helaas een dag vertraagd en zal morgen geleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak.:rolleyes: Ik stuur je zo de T&T nog wel even toe :)

De aanbevolen dosering ligt rond 400mg per dag en word vaak geadviseerd om niet hoger te gaan. De gevolgen zijn vaak slapeloosheid, hoge hartslag, duizeligheid etc etc. Ze willen als je hoger gaat doseren de verantwoordelijk-/aansprakelijkheid bij de consument neerleggen. Wij raden overigens ook nooit aan om een hogere dosis te nemen.

Ralf

zou je dit misschien nog even willen doen? want normaal is men pakketje er altijd tussen 10-12 en nu is het er nog niet. dus ben benieuwd.

Ook maar weer is besteld
C1047764

HNNGGGGG

heb geen privebericht ontvangen hoor..

Ja voor jou nog een tip.
Gaat lekker op je trampoline springen die je in je tuin hebt staan. lmfao
Ipv je bijdehante opmerkingen vanachter je toetsebordje.
Maar ben klaar met jou want heb geen zin me op te fokken door een kneusje met een trampoline in ze achtertuin.

you-mad-bro-.jpg

Hahaha ik lach me rot hier. Kan me niet voorstellen dat je om zo'n dingetje jezelf zo druk kan maken, maar waarschijnlijk zijn het dingen privé die niet zo lekker gaan en je het hier komt afreageren. Maar geen probleem, doe wat je niet laten kan. En leuk dat je dat bericht hebt opgezocht over mn trampoline, ben er zeer tevreden mee en ga nu ff springen
:trollface:

Iemand enig idee hoe je er voor kan zorgen dat mass perfection niet zo klontert?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven