Iemand enig idee hoe je er voor kan zorgen dat mass perfection niet zo klontert?
ja, door de volgende keer geen mass perfection meer te kopen maar gewone whey.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand enig idee hoe je er voor kan zorgen dat mass perfection niet zo klontert?

Toch maar weer eens wat bestelt bij mijn favoriete webshop. Serieus als je de prijzen vergelijkt met andere webshops vraag je je af hoe verdoet de markt voor de consument was vóór B&F (en XXL).
Kan me nog goed herinneren dat ik als tiener een potje wei concentraat kocht die verschrikkelijk smaakte en maar 75% eiwit bevatte, voor 30 euro (900 gram).
Succes met je producten, als we je ergens mee kunnen helpen dan horen we dat graag van je!http://patrickarnoldblog.com/more-craziness-over-craze/
Hoe denken jullie daarover BnF? Blijven jullie het gewoon verkopen en zien jullie dit als onzin en/of weten jullie meer over dat dat artikel (niet) klopt?

Wanneer producten onder toezicht staan of er wordt een recall gehouden door de leverancier, dan pakken we dit natuurlijk direct op. De groothandel voor Europa die Craze verhandeld laat ons weten dat er niets aan de hand is. Je kan dit dus bij ons gerust blijven kopenhttp://patrickarnoldblog.com/more-craziness-over-craze/
Hoe denken jullie daarover BnF? Blijven jullie het gewoon verkopen en zien jullie dit als onzin en/of weten jullie meer over dat dat artikel (niet) klopt?

Super, goed om te horen!Gisteren verzoek gedaan mbt whey perfection zakjes/smaak! Binnnen no time antwoord een ideal link en morgen ochtend 0800 de postbode voor de deur! Toppers @B&F
GOed om te horen dat we dit kunnen regelen. Voor andere speciale verzoekjes ben ik overigens hier ook altijd bereikbaar! Craze besteld, ben normaal niet zo van de pre workouts maar ben wel benieuwd what the hype is all about. Heb dat noxipro dmaa gebeuren links laten liggen maar nu in de cut kan ik wel een boost gebruiken.
Hopelijk morgen binnen om em uit te testen op benen dag.

We verwachten op korte termijn geen extra toevoegingen van noten e.d.jullie hebben momenteel notenmix en walnoten in het assortiment, zijn er plannen om dit uit te breiden naar meer nootsoorten? lees; amandelen, cashews enz?
Ja, dat is heel goed mogelijk. De postNL bezorgd vaak bij de buren indien er iemand op het opgegeven huisadres niet open doet. Mocht het daar ook niet zijn, stuur me je referentienummer even door, dan pakken we het voor je opIk weet niet of ik me hier zorgen om moet maken maar bij die trackandtrace functie van postnl, staat dat het product is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen. Zou het kunnen zijn dat ze het bij de buren afleveren als ik niet thuis was?