Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer lekker snel mijn bestelling binnen gekregen :thumbup: (C1048877)
Nu had ik de Orbit meetlint als gift geselecteerd, echter is die niet mee gezonden. Valt hier nog iets aan te doen?

Verder nog een vraagje.. Hebben jullie PWO samples tot jullie beschikking van andere merken dan jullie eigen huis merk?
Graag gedaan! :) Orbitape stond ook niet op je factuur, vandaar deze niet meegezonden is. Als je deze bij jouw volgende bestelling als opmerking aan wilt geven, zenden we deze extra voor je mee :)

Ralf

Misschien een rare vraag. Maar waarom zijn die potten Whey enz. zo bizar groot? :P Ze zitten maar voor de helft vol.

Vind het prima hoor, ben alleen benieuwd :-)

Misschien een rare vraag. Maar waarom zijn die potten Whey enz. zo bizar groot? :P Ze zitten maar voor de helft vol.

Vind het prima hoor, ben alleen benieuwd :-)
Heb ik zo geen antwoord op. Dit is het model wat gebruikt word door onze leveranciers voor onze whey en andere formaten. :)

Ralf

Dit hebben alle merken die van dezelfde leverancier komen ;)

Hemavol met 25% korting!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Code: HEMAVOL25
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met vrijdag 10 juli 2013. Hierna geldt de 25% korting op Hemavol van iForce niet meer!

Nieuw bij Body&FIT: Walden Farms producten!
bannernieuwbinnen2.jpg

Jam Fruits Spreads
Mayonaise
Chocolate Peanut Spread
Pindakaas
BBQ Saus
Salade Dressing

He de sauzen zijn er top !!

Volgende keer maar even een potje van die zooi meebestellen, kijken hoe het bevalt.

Nieuw bij Body&FIT: Walden Farms producten!
bannernieuwbinnen2.jpg

Jam Fruits Spreads
Mayonaise
Chocolate Peanut Spread
Pindakaas
BBQ Saus
Salade Dressing

goh zat er gisteren bij het bestellen naar te kijken, alles niet beschikbaar:mad:
Krijgen jullie trouwens ooit lean extreme van driven sports?

pindakaas = 0 kcal ? wtf ?

Dankje!:cool:
Volgende keer maar even een potje van die zooi meebestellen, kijken hoe het bevalt.
Leuk! Laat het me weten, ben zelf ook wel benieuwd:D
goh zat er gisteren bij het bestellen naar te kijken, alles niet beschikbaar:mad:
Krijgen jullie trouwens ooit lean extreme van driven sports?
We hebben het net binnen, ik dacht laat ik het direct hier neer zetten. Eeh, wat betreft de Lean Extreme durf ik geen data over te geven. Deze is meerdere keren besteld maar helaas niet meegeleverd.
:eek: Haha.

Ralf

Ik vraag me dat inderdaad ook af..

Lijkt me dat het chemische troep is, al las ik wel een keer dat de tomaten saus van tomaten gemaakt was maat tomaten bevatten kcal ???

er is (as far as I know) overal zo weinig van ingedaan dat het per ingredient minder dan 1 kcal bevat dus afgerond wordt naar 0 kcal.
bijv 0,4kcal aan tomaten, wat 0 kcal is, dan 0,3 kcal aan zoetstoffen, ook 0 kcal

craze ook weer binnen, vanavond testen...stay tuned :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven