XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah geweldig, Musclepharm is weer op voorraad + gratis pre-workout. Lekker bezig B&F! :cool:

Heel leuk die tshirts tanks en joggingsbroeken aanbiedings-email.
Maar....... de prijzen op de site zijn nogsteeds het zelfde, schiet niet echt op he!

Ah geweldig, Musclepharm is weer op voorraad + gratis pre-workout. Lekker bezig B&F! :cool:

Jazeker ze zijn weer aanwezig:D

creatine-assault-banner.jpg

Tim

Helpt het? Ik heb een ontstoken pees in mijn voorarm net tussen mijn pols en elleboog in en hoop die te ontlasten met die wrist wraps voor een paar weken. Heb moeite met rust houden
Je moet het zien als een versteviging van je pols. Zodra deze om je arm zit, pushed hij alsware je om de pols/hand recht te houden. Waardoor je minder belasting hebt op je pees :) Daarnaast is het altijd goed goed om je oefeningen af te stemmen om zoveel mogelijk de belasting weg te nemen. Sterkte!

Ralf

Sinds wanneer hebben jullie ook Chocolate Coconut Bounty Casseine? Zag het staan en heb het maar gelijk besteld. Hopelijk net zo lekker als de Whey want ik ben die smaak na 2 emmers en een pot nog steeds niet zat

Hoi B&F,

Een vraagje over de trainingsbroeken:
Loopt de broek van wijd naar dun toe (de broeksppen)?
of is het 1 geheel?

groetjes,

Daniel

Laatst bewerkt:
krijgen jullie op korte termijn lights out van iForce?

Sinds wanneer hebben jullie ook Chocolate Coconut Bounty Casseine? Zag het staan en heb het maar gelijk besteld. Hopelijk net zo lekker als de Whey want ik ben die smaak na 2 emmers en een pot nog steeds niet zat

Goed om te horen dat de smaak goed bevalt:)! De smaak chocolate coconut bounty is er al een langere tijd;).

Hoi B&F,

Een vraagje over de trainingsbroeken:
Loopt de broek van wijd naar dun toe (de broeksppen)?
of is het 1 geheel?

groetjes,

Daniel

Deze loopt zeg maar in 1 geheel:).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

krijgen jullie op korte termijn lights out van iForce?

Mijn collega komt hier even op terug:).

Hier ga ik wel vanuit.

René

De smaak van wp Chocolate cookie milkshake, wat moet ik me daarbij voorstellen? Waar is het mee te vergelijken?

Heb vandaag Craze op een lege maag genomen, pfff super zieke training. PR gezet van 4x140 kg op de deadlift. Vorige maand ging de 130 kg met moeite 3 keer omhoog :roflol:. Achteraf wel een beetje een gevoel van misselijkheid en hoofdpijn, dus ik ga terug naar 1 scoop op een nuchtere maag. Top product verder!!

Uw referentienummer is: C1057711

Nog ff in de laatste minuutjes :D
Heb bij opmerkingen ingevuld of jullie er ipv een kado wat samples whey perfection bij doen? Ik ga binnenkort op vakantie dus dat is makkelijk meenemen, en dan weet ik welke smaak lekker is voor de volgende pot ;)

De smaak van wp Chocolate cookie milkshake, wat moet ik me daarbij voorstellen? Waar is het mee te vergelijken?

De chocolate cookie milkshake is zeg maar de chocolate milkshake met een cookie tintje;). Persoonlijk vind ik de smaak echt een traktatie:).

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven