- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De repen en Whey Perfection shakes waren weer genieten he!
Leuke foto's
Wellicht tot de volgende meeting!Heel leuk die tshirts tanks en joggingsbroeken aanbiedings-email.
Maar....... de prijzen op de site zijn nogsteeds het zelfde, schiet niet echt op he!
Ah geweldig, Musclepharm is weer op voorraad + gratis pre-workout. Lekker bezig B&F!![]()

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe/
Zijn dit gewoon bandjes die je om je pols heen doet of een soort van tape/bandage zoals je ook hebt met boksen?

Als je het zo ziet snap ik niet dat er nog merk kleding verkocht word. Zie het als goedkope workout kleding. Mij boeit merk geen klote ik ga zelfs naar een verjaardag in mijn trainingspak.

Je moet het zien als een versteviging van je pols. Zodra deze om je arm zit, pushed hij alsware je om de pols/hand recht te houden. Waardoor je minder belasting hebt op je peesHelpt het? Ik heb een ontstoken pees in mijn voorarm net tussen mijn pols en elleboog in en hoop die te ontlasten met die wrist wraps voor een paar weken. Heb moeite met rust houden
Daarnaast is het altijd goed goed om je oefeningen af te stemmen om zoveel mogelijk de belasting weg te nemen. Sterkte! Is deze nu onderweg?
Sinds wanneer hebben jullie ook Chocolate Coconut Bounty Casseine? Zag het staan en heb het maar gelijk besteld. Hopelijk net zo lekker als de Whey want ik ben die smaak na 2 emmers en een pot nog steeds niet zat
! De smaak chocolate coconut bounty is er al een langere tijd
.Hoi B&F,
Een vraagje over de trainingsbroeken:
Loopt de broek van wijd naar dun toe (de broeksppen)?
of is het 1 geheel?
groetjes,
Daniel
.krijgen jullie op korte termijn lights out van iForce?
.Thanks.S: Heup: 44 cm Taille: 38cm Schouders: 41cm
M: Heup: 45cm Taille: 41cm Schouders:42cm
Ralf
Thanks.
Heb je ook nog een bovenwijdte. (borst hoogte)?
.
. Achteraf wel een beetje een gevoel van misselijkheid en hoofdpijn, dus ik ga terug naar 1 scoop op een nuchtere maag. Top product verder!!De smaak van wp Chocolate cookie milkshake, wat moet ik me daarbij voorstellen? Waar is het mee te vergelijken?
. Persoonlijk vind ik de smaak echt een traktatie
.