AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met hoe de maat van de vrouwen tanktops vallen?

Ik zit te dubben of ik een S of M nodig heb...
Gezien jouw statestieken adviseer ik inderdaad ook maat S. Desnoods wil ik het wel even voor je opmeten als je daar behoefte aan hebt ;)

Ralf

Volgende keer tegen de inpakkers zeggen om de waxy maize starch NIET op z'n zij in de doos te steken aub. Het deksel was losgekomen waardoor alles onder de poeder zat. :(

Leuke kleding aktie...komen er nieuwe modellen?

Ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Ben al jaren een vaste klant bij jullie alleen de laatste tijd gaat het even wat minder. De Hydrosilaat bijv. lost ongelofelijk slecht op? Loop ik 5 minuten te shaken en niet zo zachtjes ook krijg ik alsnog klonten. Daarvoor heb ik de Whey niet aangeschaft. Ik mix overigens me Whey altijd met water. Enig idee hoe dit kan komen? Anders de nieuwe shakebeker (Met blauwe deksel) onder de loep nemen.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 11:14 ----------

Desnoods wil ik het wel even voor je opmeten als je daar behoefte aan hebt ;)

Ralf

:roflol::roflol:

Ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Ben al jaren een vaste klant bij jullie alleen de laatste tijd gaat het even wat minder. De Hydrosilaat bijv. lost ongelofelijk slecht op? Loop ik 5 minuten te shaken en niet zo zachtjes ook krijg ik alsnog klonten. Daarvoor heb ik de Whey niet aangeschaft. Ik mix overigens me Whey altijd met water. Enig idee hoe dit kan komen? Anders de nieuwe shakebeker (Met blauwe deksel) onder de loep nemen.

Ik zou het eerder in de shakebeker zoeken. Gelet op het feit ik klachten van degelijke aard nog niet eerder heb gehoord of waargenomen. Wat uiteraard ook een probleem zou kunnen zijn is de hoeveelheid water op poeder verhouding.

Komt de grootverpakking Syntha-6 (4540 gr.) weer terug op voorraad?

Aan jouw strak figuur te zien schat ik een s
Dank je. :o

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 12:11 ----------

Gezien jouw statestieken adviseer ik inderdaad ook maat S. Desnoods wil ik het wel even voor je opmeten als je daar behoefte aan hebt ;)

Ralf
Van mij mag je hoor. :D Gaat alleen wat lastig via internet! :rolleyes:

Als je even de bovenwijdte, taillewijdte en (afhankelijk van hoe lang ze zijn) de heupwijdte kan opmeten van de S en M dan kan ik kijken wat het beste zou zijn.
Krimpen ze erg?

Volgende keer tegen de inpakkers zeggen om de waxy maize starch NIET op z'n zij in de doos te steken aub. Het deksel was losgekomen waardoor alles onder de poeder zat. :(
Lijkt me niet de bedoeling. Heb je veel WMS verloren? :rolleyes:
Leuke kleding aktie...komen er nieuwe modellen?
Nee, we verwachten op korte termijn niet.:cool:
Ik heb hier helaas nog geen klachten over gehad. Ik raad aan om eerst 300ml water in de shakebeker te doen en vervolgens de poeder. Dan moet het goed beter/oplossen. Hydrolisaat staat er doorgaans bekend om dat het niet zo fijn oplost als Whey Perfection (of andere eiwit). Dit door het filtratieproces. Laat het me even weten, anders kijken we er even na.
Komt de grootverpakking Syntha-6 (4540 gr.) weer terug op voorraad?
Ja, we hopen wel. Helaas is het momenteel niet leverbaar bij onze leverancier, mocht het weer voorradig komen hebben wij het ook direct. Een levertijd kan ik niet aangeven, het kan morgen zijn maar ook over 3 weken. Houd onze site daarom goed in de gaten :)
Dank je. :o

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 12:11 ----------

Van mij mag je hoor. :D Gaat alleen wat lastig via internet! :rolleyes:

Als je even de bovenwijdte, taillewijdte en (afhankelijk van hoe lang ze zijn) de heupwijdte kan opmeten van de S en M dan kan ik kijken wat het beste zou zijn.
Krimpen ze erg?
Ik edit zo mn berichtje even voor je! :)

S: Heup: 44 cm Taille: 38cm Schouders: 41cm
M: Heup: 45cm Taille: 41cm Schouders:42cm

Ralf

Laatst bewerkt:
Muscle Protect besteld in de smaak Tropical Sensation, ben benieuwd. Beetje lekkere smaak mannen?

Lijkt me niet de bedoeling. Heb je veel WMS verloren? :rolleyes:

Ja, we hopen wel. Helaas is het momenteel niet leverbaar bij onze leverancier, mocht het weer voorradig komen hebben wij het ook direct. Een levertijd kan ik niet aangeven, het kan morgen zijn maar ook over 3 weken. Houd onze site daarom goed in de gaten :)

Ralf

Bedankt voor je snelle reactie Ralf, ik hou de site in de gaten!

Muscle Protect besteld in de smaak Tropical Sensation, ben benieuwd. Beetje lekkere smaak mannen?
Jazeker, voor de Muscle Protect hebben we alleen lekkere smaken :zuip:

NEOBEE® MCT OIL nu met 30% korting!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kortingscode: NEOBEE30
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met maandag 15 juli 2013. Hierna geldt de 130% korting op NEOBEE® MCT Oil van Body&FIT niet meer!

Als je het zo ziet snap ik niet dat er nog merk kleding verkocht word ;). Zie het als goedkope workout kleding. Mij boeit merk geen klote ik ga zelfs naar een verjaardag in mijn trainingspak.

BnF is nou niet echt een hoogstaand kwalitatief (kleding)merk he :p

Beetje hetzelfde als je in een Euroshopper broek gaat lopen, of een Jumbo eigen huismerk trainingspak :D

Als je het zo ziet snap ik niet dat er nog merk kleding verkocht word ;). Zie het als goedkope workout kleding. Mij boeit merk geen klote ik ga zelfs naar een verjaardag in mijn trainingspak.

Precies en die joggingsbroeken zitten erg lekker!
Alleen het touwtje gaat snel kapoet =/

BnF is nou niet echt een hoogstaand kwalitatief (kleding)merk he :p

Beetje hetzelfde als je in een Euroshopper broek gaat lopen, of een Jumbo eigen huismerk trainingspak :D

Nee dat is waarde die mensen zelf aan kleding hechten zou een broek van B&F 100,- kosten dan zou het al anders zijn ;). Het is heel simpel bijna alle kleding komt uit China ik zie daarom ook geen voordeel in bijvoorbeeld D&G het shirtje word gemaakt van dezelfde kwaliteit stof als een simpel shirtje uit China alleen kost deze 100+ euro's. Mensen maken zichzelf iets wijs ook een D&G shirtje slijt in de gym evenals B&F niet om B&F te verdedigen maar dit om op te helderen dat duur en merk niet standaard staat voor kwaliteit en duurzaamheid. Voorbeeld een Moncler jas (die vuilniszakken) koop je in voor 90-100 euro adviesverkoop 300-400 en wat denken de mensen ja dat is kwaliteit en geeft status.

Nee dat is waarde die mensen zelf aan kleding hechten zou een broek van B&F 100,- kosten dan zou het al anders zijn ;). Het is heel simpel bijna alle kleding komt uit China ik zie daarom ook geen voordeel in bijvoorbeeld D&G het shirtje word gemaakt van dezelfde kwaliteit stof als een simpel shirtje uit China alleen kost deze 100+ euro's. Mensen maken zichzelf iets wijs ook een D&G shirtje slijt in de gym evenals B&F niet om B&F te verdedigen maar dit om op te helderen dat duur en merk niet standaard staat voor kwaliteit en duurzaamheid. Voorbeeld een Moncler jas (die vuilniszakken) koop je in voor 90-100 euro adviesverkoop 300-400 en wat denken de mensen ja dat is kwaliteit en geeft status.

Ik geef alleen even aan dat je niet goed bij je paasei bent als je in het eigen huismerk van een willekeurige supermarkt of supplementenshop gaat lopen als je ervoor moet betalen... Als je het er gratis krijgt, of gesponsord wordt is het een ander verhaal natuurlijk.

En je bent net zo min bij je kerstkrans als je in een D&G shirtje naar de gym gaat...

Verder ter uwer informatie Jesse, ik werk in de kledingbranche, de meeste kleding komt nog steeds uit Azie, maar niet zo zeer China. Des te meer Bangladesh, Pakistan, Vietnam, Cambodja etc.

Katoen = geen Katoen net zo min als Cola = Cola van welk willekeurig merk dan ook. Er is wel degelijk een verschil in kwaliteit, al rechtvaardigt dit nimmer het grote prijsverschil ;) Daar heb je gelijk in.

Dag Ralf,

heb net een kleine bestelling geplaats, zie referentie C1056070.
Kan je even mijn opmerking nalezen en zou het pakje morgen nog toekomen ?

Vriendelijke groeten,

Daniell.

Leuk die afgeprijsde tanktop. Wel handig. Ben er alleen niet over uit of ik een L of een XL moet nemen. T-shirts zijn altijd L. Ben 1,86, 87 kg. Zeg jij het maar ? Gewoon L ?

Dag Ralf,

heb net een kleine bestelling geplaats, zie referentie C1056070.
Kan je even mijn opmerking nalezen en zou het pakje morgen nog toekomen ?

Vriendelijke groeten,

Daniell.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. :) Ik weet niet of mijn collega's gehoor gegeven hebben aan jouw opmerkingen maar we zullen ons best doen. Morgen in huis!
Leuk die afgeprijsde tanktop. Wel handig. Ben er alleen niet over uit of ik een L of een XL moet nemen. T-shirts zijn altijd L. Ben 1,86, 87 kg. Zeg jij het maar ? Gewoon L ?
Bedankt voor je bestelling. Persoonlijk zou ik voor XL kiezen, ik houd zelf meer van het ruime. Vaak krimpen deze t-shirts/tanktops ook naarmate je ze langer gebruikt.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven