AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ooooo die gaan we maar eens bestellen dan, lijkt me wel lekker

heb onderhand al 3 potten cookie and cream op, wil wel weer eens wat anders proberen

Heb vandaag Craze op een lege maag genomen, pfff super zieke training. PR gezet van 4x140 kg op de deadlift. Vorige maand ging de 130 kg met moeite 3 keer omhoog :roflol:. Achteraf wel een beetje een gevoel van misselijkheid en hoofdpijn, dus ik ga terug naar 1 scoop op een nuchtere maag. Top product verder!!

Fijn dat het product goed bevalt:lifter:! Als je wat meer gewend bent aan een scoop kun je de dosering het beste verhogen.

Uw referentienummer is: C1057711

Nog ff in de laatste minuutjes :D
Heb bij opmerkingen ingevuld of jullie er ipv een kado wat samples whey perfection bij doen? Ik ga binnenkort op vakantie dus dat is makkelijk meenemen, en dan weet ik welke smaak lekker is voor de volgende pot ;)

Ik heb er even nagekeken!;)

René

Heb vandaag Craze op een lege maag genomen, pfff super zieke training. PR gezet van 4x140 kg op de deadlift. Vorige maand ging de 130 kg met moeite 3 keer omhoog :roflol:. Achteraf wel een beetje een gevoel van misselijkheid en hoofdpijn, dus ik ga terug naar 1 scoop op een nuchtere maag. Top product verder!!

Haha nice. Geen klapperkaken of pupillen ter grote van een pepernoot?

Weer een bestelling gedaan, erg benieuwd naar swollen en crazy! Jammer dat alle walden farms producten al zijn uitverkocht, volgende keer beter :)

Mijn magnificent is op en ik ga weer nieuwe bestellen
Heb ik daar dan nog extra bcaa bij nodig of zit er al genoeg in magnificent
Wat zou ik er nog als goede combi bij kunnen nemen?
In de middag drink ik ook meestal een wheyshake om genoeg eiwitten binnen te krijgen, is caseïn dan beter als de gewone perfect proteïne

Laatst bewerkt:
In de middag drink ik ook meestal een wheyshake om genoeg eiwitten binnen te krijgen, is caseïn dan beter als de gewone perfect proteïne

Als je de whey voor je training neemt dan zijn bcaa's overbodig (ik denk zelfs dat als je whey neemt, ongeacht het tijdstip van inname, dat bcaa's al overbodig zijn). In magnificent zitten wel wat bcaa's maar niet heel veel dacht ik.

Haha ok.

Weer een bestelling gedaan, erg benieuwd naar swollen en crazy! Jammer dat alle walden farms producten al zijn uitverkocht, volgende keer beter :)

Bedankt voor je bestelling! We zijn benieuwd hoe de Pre-workouts je bevallen!:D De Walden Farms producten gingen erg snel. We hopen ze snel weer binnen te krijgen!

Tim

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 08:06 ----------

Dit is een beetje afhankelijk van de producten die je voor de rest inneemt. Je kunt prima een Muscle Protect voor tijdens het trainen nemen. De Magnificent bevat 1000mg aan Bcaa's per dosering. De Perfect Protein is een mix van langzame en snelle eiwitten, het is maar net wat je van het product verwacht!(qua opname snelheid van eiwitten)

Tim

Laatst bewerkt:
Gaan jullie Glycofuse in het assortiment opnemen?
Ik wil namelijk graag dat "Highly Branched Cyclic Dextrin" spul eens testen, ik lees daar veel positiefs over!

Gaan jullie Glycofuse in het assortiment opnemen?
Ik wil namelijk graag dat "Highly Branched Cyclic Dextrin" spul eens testen, ik lees daar veel positiefs over!

Ik ga gelijk even voor je navragen wat wij hier in kunnen betekenen. Je hoort zo spoedig mogelijk van mij!

We krijgen hem vandaag binnen! We plaatsen hem zo spoedig mogelijk op de site!

Tim

Laatst bewerkt:
Staat op de track en trace dat ik mijn bestelling kan afhalen (pakjegemak) maar de locatie is anders dan ik had aangegeven. Als je bij adres kijkt dan klopt het gewoon maar als je bij afhaallocatie op openingstijden klikt staat er ineens een heel andere locatie aangegeven. Als ik dan op mijn telefoon op die traceersite kijk staat er alleen maar nog die afhaallocatie die ik niet heb aangegeven

Nu weet ik dus niet waar ik naar toe moet, zouden jullie hier misschien even naar kunnen kijken? C1056783

Staat op de track en trace dat ik mijn bestelling kan afhalen (pakjegemak) maar de locatie is anders dan ik had aangegeven. Als je bij adres kijkt dan klopt het gewoon maar als je bij afhaallocatie op openingstijden klikt staat er ineens een heel andere locatie aangegeven. Als ik dan op mijn telefoon op die traceersite kijk staat er alleen maar nog die afhaallocatie die ik niet heb aangegeven

Nu weet ik dus niet waar ik naar toe moet, zouden jullie hier misschien even naar kunnen kijken? C1056783

Ik ga het gelijk voor je uitzoeken, zodra ik meer weet laat ik het je weten!

Tim

net maar even een bestelling gemaakt met jullie mooie actie

creatine-assault-banner.jpg

Ralf

Ik heb hier helaas nog geen klachten over gehad. Ik raad aan om eerst 300ml water in de shakebeker te doen en vervolgens de poeder. Dan moet het goed beter/oplossen. Hydrolisaat staat er doorgaans bekend om dat het niet zo fijn oplost als Whey Perfection (of andere eiwit). Dit door het filtratieproces. Laat het me even weten, anders kijken we er even na.
Ralf

Ik heb helaas geen andere shakebeker om het uit te proberen om te kijken of het aan de beker ligt. Ik vond de nieuwe zo handig, licht en mooi(!!) dat ik ze allemaal weg heb gedaan haha. Ik doe er altijd voldoende water in en boven de 300ml en dan pas me Whey erin.

EDIT: Meer water=gelukt! ;)

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 12:18 ----------

Ik zou het eerder in de shakebeker zoeken. Gelet op het feit ik klachten van degelijke aard nog niet eerder heb gehoord of waargenomen. Wat uiteraard ook een probleem zou kunnen zijn is de hoeveelheid water op poeder verhouding.

Ik heb er dit keer circa 400ml water in gedaan en dat gaat wat beter gelukkig. En altijd 1 scoop of net een beetje. Lag denk ik aan de hoeveelheid water. Bij de Hydrosilaat kennelijk altijd wat meer water nemen dan de Isolaat want daar had ik bij 250ml of zelfs 200ml nergens last van. Loste ontzettend snel op. Thanks voor je reactie Jesse.

Ik heb helaas geen andere shakebeker om het uit te proberen om te kijken of het aan de beker ligt. Ik vond de nieuwe zo handig, licht en mooi(!!) dat ik ze allemaal weg heb gedaan haha. Ik doe er altijd voldoende water in en boven de 300ml en dan pas me Whey erin.

EDIT: Meer water=gelukt! ;)

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 12:18 ----------

Ik heb er dit keer circa 400ml water in gedaan en dat gaat wat beter gelukkig. En altijd 1 scoop of net een beetje. Lag denk ik aan de hoeveelheid water. Bij de Hydrosilaat kennelijk altijd wat meer water nemen dan de Isolaat want daar had ik bij 250ml of zelfs 200ml nergens last van. Loste ontzettend snel op. Thanks voor je reactie Jesse.

Goed te horen dat het is gelukt! Samen komen we er wel:D

Tim

Ralf, wil je aub naar opmerking van mijn bestelling kijken? Zou ik heel erg op prijs stellen :)

Uw referentienummer is: C1058895

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven