MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje tussendoor, waarom staat de Vasotropin bij de op=op?

Laatst bewerkt:
Vraagje tussendoor, waarom staat de Vasotropin bij de op=op?

Om nog even terug te komen op je vraag, ik heb dit nagevraagd bij mijn collega: Het is zo dat wij deze erg groot hebben ingekocht, omdat wij jullie graag kennis willen laten maken met dit product hebben wij er voor gekozen deze extra goedkoop aan te bieden voor jullie als klant!

Tim

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 13:57 ----------

Ben je op zoek naar een verantwoord ijsje voor deze warme zomerse dagen?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken Protein Ice Cream:
-15.5 Gram eiwit per serving
-High Protein
-Low Carb, Low Fat - past in (eiwit)dieet
-Hoogwaardige eiwitten voor spieren!
-3 onweerstaanbare smaken
-Een verantwoorde traktatie op elk moment!

Tim

Met dit weer zeer welkom haha

Om nog even terug te komen op je vraag, ik heb dit nagevraagd bij mijn collega: Het is zo dat wij deze erg groot hebben ingekocht, omdat wij jullie graag kennis willen laten maken met dit product hebben wij er voor gekozen deze extra goedkoop aan te bieden voor jullie als klant!

Tim

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 13:57 ----------

Ben je op zoek naar een verantwoord ijsje voor deze warme zomerse dagen?!

Kenmerken Protein Ice Cream:
-15.5 Gram eiwit per serving
-High Protein
-Low Carb, Low Fat - past in (eiwit)dieet
-Hoogwaardige eiwitten voor spieren!
-3 onweerstaanbare smaken
-Een verantwoorde traktatie op elk moment!

Tim

De chocolate is echt heerlijk hiervan :D

Hey,

Ik heb 2 vraagjes over het product ''Crazy pre-workout''

Sinds ik een beginner ben met fitnessen en supplementen, wilde ik vragen wat jullie verstaan onder introductieprijs? Deze is momenteel afgeprijsd van 30 naar 12,90 .. Zijn jullie echt van plan om het na een tijdje voor de normale prijs van 30 aan te bieden?

Daarnaast had ik gehoord dat een pre workout niet goed voor je is, dat je dus periodes ''pauze'' moet nemen van het spul, klopt dit en kan ik hierover meer uitleg krijgen?

Dank

Hey,

Ik heb 2 vraagjes over het product ''Crazy pre-workout''

Sinds ik een beginner ben met fitnessen en supplementen, wilde ik vragen wat jullie verstaan onder introductieprijs? Deze is momenteel afgeprijsd van 30 naar 12,90 .. Zijn jullie echt van plan om het na een tijdje voor de normale prijs van 30 aan te bieden?

Daarnaast had ik gehoord dat een pre workout niet goed voor je is, dat je dus periodes ''pauze'' moet nemen van het spul, klopt dit en kan ik hierover meer uitleg krijgen?

Dank

Bedankt voor je bericht! De prijs is afhankelijk van veel factoren, onder andere hoeveel hij verkocht zal worden. Wat inkooptechnisch dan ook een voordeel heeft wat wij weer kunnen doorberekenen aan de klant. In de zin van een lage prijs. Daarbij komt dat wij jullie als klant graag kennis laten maken met een nieuw product waardoor wij deze dan erg scherp aanbieden. Ik verwacht persoonlijk dat de prijs niet op zal lopen naar €30,- Echter kan ik dit niet met zekerheid zeggen want dat is van veel factoren afhankelijk. Pre-workout is zeker niet slecht voor je mits je deze maar volgens de dosering inneemt! Daarnaast kan het soms raadzaam zijn om na 6 weken even een weekje rust te nemen omdat anders je lichaam gaat wennen aan het product waardoor het kan zijn dat het product minder goed zijn werking gaat doen.

Tim

Sports Multi als cadeau is dat tijdelijk of blijft dat voorlopig nog?

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Magnificent
Van 24,90 voor 19,90!

Strong!
Van 24,90 voor 21,50!

Ripped Fuel Xtreme
Van 24,90 voor 11,50!

Tested ZMA
Van 9,90 voor 7,90!

BCAA Sensation

Van 22,90 voor 19,50!

Tested Omega 3-6-9

Van 14,90 voor 12,50!

Heel leuk die tshirts tanks en joggingsbroeken aanbiedings-email.
Maar....... de prijzen op de site zijn nogsteeds het zelfde, schiet niet echt op he!

überhaupt spoor je niet als je gaat betalen om gratis reclame te mogen maken :roflol:

Als je het zo ziet snap ik niet dat er nog merk kleding verkocht word ;). Zie het als goedkope workout kleding. Mij boeit merk geen klote ik ga zelfs naar een verjaardag in mijn trainingspak.

Heel leuk die tshirts tanks en joggingsbroeken aanbiedings-email.
Maar....... de prijzen op de site zijn nogsteeds het zelfde, schiet niet echt op he!
Bedankt! :) Vaak duurt het even voordat de prijzen (automatisch) doorgevoerd worden. Zit vaak een buffer van enkele minuten op. De prijzen staan nu goed!

Ralf

Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met hoe de maat van de vrouwen tanktops vallen?

Ik zit te dubben of ik een S of M nodig heb...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven