XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C1056310

Maandag geplaatst. Stond dat ik hem dinsdag zou krijgen. Dinsdag stond woensdag op track & trace, en nu weer donderdag. Status; zending wordt voorbereid door de verzender.

Zijn ze weer aan het klooien bij tnt ?

Juist mijn bestelling binnen gekregen. Was voorzien voor gisteren maar er was blijkbaar vertraging ...
Mijn peptopro 500gr dat ik besteld heb is een pot van 250gr die ik ontvangen heb??
Foutje van de firma .....
Kijken jullie om dat asap recht te zetten?
C1055220
Ik had blijkbaar geen cadeaus aangevinkt ... Kan dat nog meegezonden worden??

Laatst bewerkt:
C1056310

Maandag geplaatst. Stond dat ik hem dinsdag zou krijgen. Dinsdag stond woensdag op track & trace, en nu weer donderdag. Status; zending wordt voorbereid door de verzender.

zijn ze ooit niet aan het kloten bij postnl?

Ik heb een vraagje over de bodybuilding vitamin pack. Ik vermoed dat de kleinste van de 3 capsules alleen de vitamine d bevat, klopt dit of zitten hier ook nog andere vitamines bij?

C1056310

Geen idee, durf ik niet aan te geven. Ik heb voor jouw zending een onderzoek gestart bij postNL. Dit pakket heeft ons warenhuis verlaten en staat gescanned als uitgechecked. We moeten even nagaan waar het pakket is. Ik stuur je alvast een nieuwe toe, want uit ervaring weet ik dat dit langere tijd neemt.
Juist mijn bestelling binnen gekregen. Was voorzien voor gisteren maar er was blijkbaar vertraging ...
Mijn peptopro 500gr dat ik besteld heb is een pot van 250gr die ik ontvangen heb??
Foutje van de firma .....
Kijken jullie om dat asap recht te zetten?
C1055220
Ik had blijkbaar geen cadeaus aangevinkt ... Kan dat nog meegezonden worden??
Ik stuur je wel wat cadeaus mee en maak het voor je in orde. Morgen in huis! :)
Ik heb een vraagje over de bodybuilding vitamin pack. Ik vermoed dat de kleinste van de 3 capsules alleen de vitamine d bevat, klopt dit of zitten hier ook nog andere vitamines bij?
Durf ik niet te zeggen. Ik heb geen exacte samenstelling per capsule, per pil.

Ralf

@Ralf super man! Vlugge opvolging! Service!
Bedankt echt! Daarom bestellen we bij jullie ;)

Chocolate cookie milkshake besteld, ben benieuwd :D

C1060993

Vandaag mijn bestelling binnengekregen. Wederom TOP service, bedankt!

Geen idee, durf ik niet aan te geven. Ik heb voor jouw zending een onderzoek gestart bij postNL. Dit pakket heeft ons warenhuis verlaten en staat gescanned als uitgechecked. We moeten even nagaan waar het pakket is. Ik stuur je alvast een nieuwe toe, want uit ervaring weet ik dat dit langere tijd neemt.

Ralf

Dankjewel. Heb zojuist een verzendbevestiging van jullie ontvangen. Alleen geeft TT aan dat zo'n barcode niet bestaat.

Ik zie het wel verschijnen. Top dat jullie meteen actie ondernemen :1e: Als ik dan toevallig 2 keer doosjes krijg, stuur ik het meteen terug.

Nice, ben echt benieuwd man!

Dankjewel. Heb zojuist een verzendbevestiging van jullie ontvangen. Alleen geeft TT aan dat zo'n barcode niet bestaat.

Ik zie het wel verschijnen. Top dat jullie meteen actie ondernemen :1e: Als ik dan toevallig 2 keer doosjes krijg, stuur ik het meteen terug.
Heb postNL ook aangegeven 1 maal retour afzender te doen, dus als het goed is, moet het zo goed zijn! :) Graag gedaan!
Nice, ben echt benieuwd man!
Top, ben benieuwd! Laat me het maar weten. :)

Ralf

Pakketje binnen, alles netjes, met opmerkingen rekening gehouden :thumbs:

Zinc is zinc en kun je gerust nemen. Ik zou kiezen voor de NOw Foods variant. Daarover krijgen we goede reacties. Je zou ook eens naar biergist kunnen krijgen, daarover krijgen we erg goede reacties mbtw acne/puistjes. We hebben onlangs nieuwe bidons (zwart met blauw) en deze geven als het goed niet af. Je mag ook altijd even als opmerking dit aangeven, krijg je een nieuwe van me :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:23 ----------

Het zijn ook heerlijke Whey Perfection smaken! :zuip: Bitterkoekjes is erg bijzonder en smaakt erg lekker:cool:

Heb mij vergist in mijn whey en heb nog een hoop biergist dus ik stel mijn bestelling nog 1/2 maanden uit, die bidon komt tegen die tijd dus wel :p

Een lekker gezond tussendoortje voor op de bank?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

keurmerk4_2.png

Tim

:eek:
Jullie hebben noten!
Geweldig!
Is dit net nieuw of al even?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven