Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C1056310
Maandag geplaatst. Stond dat ik hem dinsdag zou krijgen. Dinsdag stond woensdag op track & trace, en nu weer donderdag. Status; zending wordt voorbereid door de verzender.
Zijn ze weer aan het klooien bij tnt ?
Geen idee, durf ik niet aan te geven. Ik heb voor jouw zending een onderzoek gestart bij postNL. Dit pakket heeft ons warenhuis verlaten en staat gescanned als uitgechecked. We moeten even nagaan waar het pakket is. Ik stuur je alvast een nieuwe toe, want uit ervaring weet ik dat dit langere tijd neemt.C1056310
Maandag geplaatst. Stond dat ik hem dinsdag zou krijgen. Dinsdag stond woensdag op track & trace, en nu weer donderdag. Status; zending wordt voorbereid door de verzender.
Zijn ze weer aan het klooien bij tnt ?
Ik stuur je wel wat cadeaus mee en maak het voor je in orde. Morgen in huis!Juist mijn bestelling binnen gekregen. Was voorzien voor gisteren maar er was blijkbaar vertraging ...
Mijn peptopro 500gr dat ik besteld heb is een pot van 250gr die ik ontvangen heb??
Foutje van de firma .....
Kijken jullie om dat asap recht te zetten?
C1055220
Ik had blijkbaar geen cadeaus aangevinkt ... Kan dat nog meegezonden worden??

Durf ik niet te zeggen. Ik heb geen exacte samenstelling per capsule, per pil.Ik heb een vraagje over de bodybuilding vitamin pack. Ik vermoed dat de kleinste van de 3 capsules alleen de vitamine d bevat, klopt dit of zitten hier ook nog andere vitamines bij?
Graag gedaan!@Ralf super man! Vlugge opvolging! Service!
Bedankt echt! Daarom bestellen we bij jullie![]()
Daarvoor doen we het, snel en goed handelen. Dat blijven we voorlopig ook zo doen
hahaLekkere smaak Whey Perfection hoorChocolate cookie milkshake besteld, ben benieuwd
C1060993
Dit is voor mij een favoriet kwa smaken 
Top, dankje!Vandaag mijn bestelling binnengekregen. Wederom TOP service, bedankt!
Jij ook bedankt he
Geen idee, durf ik niet aan te geven. Ik heb voor jouw zending een onderzoek gestart bij postNL. Dit pakket heeft ons warenhuis verlaten en staat gescanned als uitgechecked. We moeten even nagaan waar het pakket is. Ik stuur je alvast een nieuwe toe, want uit ervaring weet ik dat dit langere tijd neemt.
Ralf
Als ik dan toevallig 2 keer doosjes krijg, stuur ik het meteen terug.Heb postNL ook aangegeven 1 maal retour afzender te doen, dus als het goed is, moet het zo goed zijn!Dankjewel. Heb zojuist een verzendbevestiging van jullie ontvangen. Alleen geeft TT aan dat zo'n barcode niet bestaat.
Ik zie het wel verschijnen. Top dat jullie meteen actie ondernemenAls ik dan toevallig 2 keer doosjes krijg, stuur ik het meteen terug.
Graag gedaan!Top, ben benieuwd! Laat me het maar weten.

Graag gedaan!Pakketje binnen, alles netjes, met opmerkingen rekening gehouden![]()
Jij ook bedankt he!Zinc is zinc en kun je gerust nemen. Ik zou kiezen voor de NOw Foods variant. Daarover krijgen we goede reacties. Je zou ook eens naar biergist kunnen krijgen, daarover krijgen we erg goede reacties mbtw acne/puistjes. We hebben onlangs nieuwe bidons (zwart met blauw) en deze geven als het goed niet af. Je mag ook altijd even als opmerking dit aangeven, krijg je een nieuwe van me
Ralf
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:23 ----------
Het zijn ook heerlijke Whey Perfection smaken!Bitterkoekjes is erg bijzonder en smaakt erg lekker
![]()

Oke dan wachten we dat wel afHeb mij vergist in mijn whey en heb nog een hoop biergist dus ik stel mijn bestelling nog 1/2 maanden uit, die bidon komt tegen die tijd dus wel![]()