AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook als mijn blessure over is gaan ze niet meer af bij het curlen. Ken heel veel mensen die pijn in hun voorarm krijgen bij het curlen door het niet recht houden van de polsen bij zwaar gewicht, daar zijn deze wraps ideaal voor.

http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/best-body-nutrition/powerlift-riem/

Krijgen jullie nog de kleinere maten binnen?
Daar rekenen we wel op. Helaas heb ik geen exacte datum, maar Best Body komt meestal eens in de twee weken voorradig :)

Ralf

Iemand enig idee welke smaak whey het lekkerst is gemengd met havermout?

Twijfel tussen speculaas, marshmallow, granny's apple pie, bitterkoekjes en bosvruchten.

Twijfel tussen speculaas, marshmallow, granny's apple pie, bitterkoekjes en bosvruchten.

heb van deze alleen de bosvruchten geproeft
maar neem aan dat whey met havermout ongeveer het zelfde smaakt als mass gain of whey met ultra fine oats en ik kan je vertellen dan mass gain mango peach echt super lekker was

ook nutella whey met ultra fine oats is goed te doen

mij lijkt marshmellow whey lekker maar om elke dag weg te drinke lijkt het mij dat je het snel zat bent en misselijkmakend is
apple pie sample geproeft en was er niet weg van

Als ik moest kiezen zou ik voor bosvruchten gaan. Heerlijke smaak om te mengen met havermout :)

Ralf

Hé bodyenfitshop,

Ik vroeg me af wanneer jullie weer eens met nieuwe samples kwamen, vroeger hadden jullie altijd samples van alle topmerken maar tegenwoordig niet meer..
Ik vind het juist wel handig om bijvoorbeeld van die nieuwe assault van MP eerst even een sampltje te proberen, ipv iets kopen wat misschien helemaal niet werkt op mij.

Denk dat jullie wel meer mensen blij zullen maken met meer samples!

Hé bodyenfitshop,

Ik vroeg me af wanneer jullie weer eens met nieuwe samples kwamen, vroeger hadden jullie altijd samples van alle topmerken maar tegenwoordig niet meer..
Ik vind het juist wel handig om bijvoorbeeld van die nieuwe assault van MP eerst even een sampltje te proberen, ipv iets kopen wat misschien helemaal niet werkt op mij.

Denk dat jullie wel meer mensen blij zullen maken met meer samples!
Wat je aangeeft begrijp ik. Echter is het zo dat samples ook gratis weggegeven worden door de leveranciers. We zijn afhankelijk van hen en krijgen ze niet altijd meegeleverd. Vandaar je eigenlijk nooit samples van deze merken vind in ons cadeausysteem. Mochten ze komen, vind je ze uiteraard op onze site. We doen ons best, maar we kunnen niet alles regelen.:cool:

Ralf

Hebben jullie al nieuws over die noten? Ik vroeg wat de cashews (en andere noten) precies waren.

Met 'precies waren' doel ik op bereiding (bv. gebrand, geroosterd, ...,)

Hebben jullie al nieuws over die noten? Ik vroeg wat de cashews (en andere noten) precies waren.
Ik heb geen nieuws mbt de noten. Waarschijnlijk heb je je vraag gesteld aan mijn collega. Zou je mij jouw vraag even kunnen mailen op ralf@body.. dan check ik het morgenochtend alsnog even voor je. Dan weet ik zeker dat ik je een goed antwoord kan geven:cool:

Ralf

Nou die granny's apple pie of bitterkoekjes zou ik ook best eens willen proberen. :D

Deze week weer even bestelling plaatsen (Whey isolaat en zink).

Ik neem een bidon als cadeau, die had ik al eerder maar de letters gaven op een gegeven moment af dus kreeg blauwe vingers, heb hem maar weggegooid. Komt dit omdat ik hem in de vaatwasser gooide toevallig?
Want met de shakebeker heb ik het niet en is volgens mij dezelfde soort opdruk maar die was ik met afwasborstel en dreft.

En welke zink moet ik nemen voor tegen puisten?
Ik heb sinds pas biergist dit werkt een beetje maar wil ook even kijken of die isolaat en zink nog verder verschil uitmaakt.

Deze week weer even bestelling plaatsen (Whey isolaat en zink).

Ik neem een bidon als cadeau, die had ik al eerder maar de letters gaven op een gegeven moment af dus kreeg blauwe vingers, heb hem maar weggegooid. Komt dit omdat ik hem in de vaatwasser gooide toevallig?
Want met de shakebeker heb ik het niet en is volgens mij dezelfde soort opdruk maar die was ik met afwasborstel en dreft.

En welke zink moet ik nemen voor tegen puisten?
Ik heb sinds pas biergist dit werkt een beetje maar wil ook even kijken of die isolaat en zink nog verder verschil uitmaakt.
Zinc is zinc en kun je gerust nemen. Ik zou kiezen voor de NOw Foods variant. Daarover krijgen we goede reacties. Je zou ook eens naar biergist kunnen krijgen, daarover krijgen we erg goede reacties mbtw acne/puistjes. We hebben onlangs nieuwe bidons (zwart met blauw) en deze geven als het goed niet af. Je mag ook altijd even als opmerking dit aangeven, krijg je een nieuwe van me :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:23 ----------

Nou die granny's apple pie of bitterkoekjes zou ik ook best eens willen proberen. :D
Het zijn ook heerlijke Whey Perfection smaken! :zuip: Bitterkoekjes is erg bijzonder en smaakt erg lekker:cool:

Zinc is zinc en kun je gerust nemen. Ik zou kiezen voor de NOw Foods variant. Daarover krijgen we goede reacties. Je zou ook eens naar biergist kunnen krijgen, daarover krijgen we erg goede reacties mbtw acne/puistjes. We hebben onlangs nieuwe bidons (zwart met blauw) en deze geven als het goed niet af. Je mag ook altijd even als opmerking dit aangeven, krijg je een nieuwe van me :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:23 ----------

Het zijn ook heerlijke Whey Perfection smaken! :zuip: Bitterkoekjes is erg bijzonder en smaakt erg lekker:cool:

Oh dus dat was een bekend probleem? (Ik had de grijze). Ok ik zal het als opmerking erbij zetten, dan kies ik sports Multi.

Biergist werkt ook goed inderdaad maar wil even kijken of zink beter werkt en of biergist + zink misschien nog beter werkt, wil zo min mogelijk puisten haha, de zon op het moment helpt ook goed.

Bedankt!

Oh dus dat was een bekend probleem? (Ik had de grijze). Ok ik zal het als opmerking erbij zetten, dan kies ik sports Multi.

Biergist werkt ook goed inderdaad maar wil even kijken of zink beter werkt en of biergist + zink misschien nog beter werkt, wil zo min mogelijk puisten haha, de zon op het moment helpt ook goed.

Bedankt!
Bij de grijze batch zaten af en toe bidons waarvan de opdruk makkelijk afliet. Dat hebben we nu niet meer :) We hebben nu weer kwaliteit wat je van ons mag verwachten:cool: Graag gedaan!

Ralf

heb van deze alleen de bosvruchten geproeft
maar neem aan dat whey met havermout ongeveer het zelfde smaakt als mass gain of whey met ultra fine oats en ik kan je vertellen dan mass gain mango peach echt super lekker was

ook nutella whey met ultra fine oats is goed te doen

mij lijkt marshmellow whey lekker maar om elke dag weg te drinke lijkt het mij dat je het snel zat bent en misselijkmakend is
apple pie sample geproeft en was er niet weg van

Mango peach is idd goed te doen, ik drink ultra fine oats met whey perfection mango peach :)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Magnificent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 24,90 voor 19,90!

Strong!
Van 24,90 voor 21,50!

Ripped Fuel Xtreme
Van 24,90 voor 11,50!

Tested ZMA
Van 9,90 voor 7,90!

BCAA Sensation

Van 22,90 voor 19,50!

Tested Omega 3-6-9

Van 14,90 voor 12,50!

Bestelling geplaatst: C1060705
Hopelijk pakken ze oats goed in, las dat zakken kunnen scheuren.

nieuwe bestelling is weer geplaatst! :D C1060716
kijk nu al uit om hem morgen te ontvangen!

Bestelling geplaatst: C1060705
Hopelijk pakken ze oats goed in, las dat zakken kunnen scheuren.
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :) We gaan ons best doen om deze netjes en heel te bezorgen:cool: Binnenkort komen de nieuwe verpakkingen er. De tests zijn heel mooi en goed gelukt. Binnenkort kan ik er meer over vertellen.:)
nieuwe bestelling is weer geplaatst! :D C1060716
kijk nu al uit om hem morgen te ontvangen!
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven