MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die bestel ik meteen. Al een maand en een half zie ik net :eek:, heb 1,5 maand wat gemist.

Alvast bedankt voor je bestelling! Dat klopt inderdaad, goed dat ik je hier dan nog even op wijs hoor ik wel:p

Geniet van je lekkere nootjes!

Tim

Vraagje: ik heb het idee dat ik last van m'n maag krijg na het nemen van een dosering 'Ripped'. Tot nu toe drie keer ingenomen en iedere keer last. Iemand hier bekend mee??

Vraagje: ik heb het idee dat ik last van m'n maag krijg na het nemen van een dosering 'Ripped'. Tot nu toe drie keer ingenomen en iedere keer last. Iemand hier bekend mee??

Ik heb hier nog geen klachten over mogen krijgen. Ik neem aan dat je de pillen in zijn geheel inneemt met water?(dus niet open maken o.i.d) Tevens raad ik je aan om hem niet op een lege maag in te nemen.

Tim

Had een vraagie; Binnenkort weer even een pot mass perfection bestellen, omdat ik toch nog even 2-3 kg extra kan gebruiken op vakantie..(6% BF, kan het hebben no worries!) Maar voorheen vaak Cookies and Cream gehad, en die was prima te doen! Nou was me vraag wat vinden jullie persoonlijk de lekkerste smaak? En hoe is de nieuwe hazelnoot caramel?

Ik heb hier nog geen klachten over mogen krijgen. Ik neem aan dat je de pillen in zijn geheel inneemt met water?(dus niet open maken o.i.d) Tevens raad ik je aan om hem niet op een lege maag in te nemen.

Tim

Neem ze precies volgens het boekje. Ben wat dat betreft geen noob;) Ik zal binnenkort weer eens proberen.

Had een vraagie; Binnenkort weer even een pot mass perfection bestellen, omdat ik toch nog even 2-3 kg extra kan gebruiken op vakantie..(6% BF, kan het hebben no worries!) Maar voorheen vaak Cookies and Cream gehad, en die was prima te doen! Nou was me vraag wat vinden jullie persoonlijk de lekkerste smaak? En hoe is de nieuwe hazelnoot caramel?

Haha daar maak ik me geen zorgen over:D Ik ben zelf erg fan van de Mango Peach, Choco en Banaan! helaas heb ik de nieuwe hazelnoot Caramel nog niet geprobeerd;)

Tim

@ B&F,
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt die uit twee delen bestaat.
Mijn vraag is of ze alle twee morgen zullen toekomen of niet.
Mijn referenties:
C1062443
C1062397
Alvast bedankt!

@ B&F,
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt die uit twee delen bestaat.
Mijn vraag is of ze alle twee morgen zullen toekomen of niet.
Mijn referenties:
C1062443
C1062397
Alvast bedankt!

Bedankt voor de mooie bestellingen! Komt in orde, ze worden momenteel ingepakt:D!

Tim

humanogrowthplaatje6.jpg

wat moet ik me hierbij voorstellen? ik ben het nu aan het onderzoeken op het web en schijnbaar werkt dit echt, wanneer is dit weer beschikbaar ik ben nu zeer benieuwd?

wat moet ik me hierbij voorstellen? ik ben het nu aan het onderzoeken op het web en schijnbaar werkt dit echt, wanneer is dit weer beschikbaar ik ben nu zeer benieuwd?
Het is een testosteronboostend en groeihormoon stimulerend product. Dit zorgt dat voor de bijwerkingen zoals sneller herstel, hogere coïtusdrive etc etc. Typische dingen dat je kan verwachten. We hebben ook Humanabol van iForce die ook de groeihormoon stimuleert. Deze is net iets uitgebreider. Wanneer het precies binnenkomt durf ik helaas niet aan te zeggen. We hadden het besteld maar zat niet bij de laatste levering uit de VS. Ik hoop dat het er met circa 1-3 weken weer binnen is. Dat is de verwachting indien het geleverd wordt.

Ralf

ik lees nu overal dat animal stak de beste booster is?

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 22:39 ----------

Het is een testosteronboostend en groeihormoon stimulerend product. Dit zorgt dat voor de bijwerkingen zoals sneller herstel, hogere coïtusdrive etc etc. Typische dingen dat je kan verwachten. We hebben ook Humanabol van iForce die ook de groeihormoon stimuleert. Deze is net iets uitgebreider. Wanneer het precies binnenkomt durf ik helaas niet aan te zeggen. We hadden het besteld maar zat niet bij de laatste levering uit de VS. Ik hoop dat het er met circa 1-3 weken weer binnen is. Dat is de verwachting indien het geleverd wordt.

Ralf

klinkt goed.

Als ik jou was zou ik vooor banaan gaan en dan met 300ml melk en ijsklontjes + goed schudden. Dat is echt genieten, echt 10x lekkerder dan met water!

ik lees nu overal dat animal stak de beste booster is?

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 22:39 ----------

klinkt goed.
Er zijn veel verschillende ervaringen met producten. Ook testosteron boosters moet je zien als producten waar de een beter op reageert dan de ander. Het is dus een kwestie van proberen om erachter te komen of dit het meest geschikte product voor je is :)

Ralf

Beste bf, ik had aantal weken geleden beta alanine pure besteld. Wat mij opvielnisndat mijn beta alanine de kleur heeft van licht gekleurde basterdnsuiker en datbhij heeeel grof is. Nu hebben een paar vrienden van mijn dit ook besteld en bij hen is het een kristal suiker achting kleur. Ook had ik er geen scoopmin zitten. De seal zatter wel op. Weten julliemtoevallig hoe het kan dat mijn beta alanine een lichte basterd suiker kleur heeft? Ook lijkt deze minder goed te werken. Zal er morgen nog eens op terug komen betreft de tintelingen. Had maanden geleden namelijk jullie beta alanine. Die was wel wit en de tintelingen hielden lang aan. Ik zal morgen ff een foto posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven