MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik jou was zou ik vooor banaan gaan en dan met 300ml melk en ijsklontjes + goed schudden. Dat is echt genieten, echt 10x lekkerder dan met water!
Dat klinkt als een zomerse sensatie met de Mass Perfection. De Peach Mango en Choco Caramel zijn ook zeer populaire smaken. Smaak blijft persoonlijk maar we krijgen samen met banaan hier echt goede reacties op. Voor een weightgainer van deze kwaliteit is dat natuurlijk super :zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 23:03 ----------

Beste bf, ik had aantal weken geleden beta alanine pure besteld. Wat mij opvielnisndat mijn beta alanine de kleur heeft van licht gekleurde basterdnsuiker en datbhij heeeel grof is. Nu hebben een paar vrienden van mijn dit ook besteld en bij hen is het een kristal suiker achting kleur. Ook had ik er geen scoopmin zitten. De seal zatter wel op. Weten julliemtoevallig hoe het kan dat mijn beta alanine een lichte basterd suiker kleur heeft? Ook lijkt deze minderbroeder te werken. Zal er morgen nog eens op terug komen betreft de tintelingen. Had maanden geleden namelijk jullie beta alanine. Die was wel wit en de tintelingen hielden lang aan. Ik zal morgen ff een foto posten.
He Jay! Zover ik weet kan dit bijna niet. We hebben altijd dezelfde Beta-Alanine van dezelfde topleverancier. Er zou daarom ook geen kwaliteitsverschil mogen zijn en de ervaring ook niet anders. Ik ben benieuwd morgen naar je fotos en beoordelen we het even. Als je dit per PM kan sturen, pakt mijn collega dit voor je op :)

Ralf

Vandaag voor het laatst, 6 topdeals :)

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Magnificent
Van 24,90 voor 19,90!

Strong!
Van 24,90 voor 21,50!

Ripped Fuel Xtreme
Van 24,90 voor 11,50!

Tested ZMA
Van 9,90 voor 7,90!

BCAA Sensation

Van 22,90 voor 19,50!

Tested Omega 3-6-9

Van 14,90 voor 12,50!

Hier zijn de foto's

De bovenste 3 zijn van het ppotje wat ik heb. En de laatste is die van een maatje van me.

IMG01531-20130711-0836.jpg

IMG01530-20130711-0836.jpg

IMG01528-20130710-1419.jpg

IMG-20130710-WA034.jpg

Beetje ongelukkig over mijn laatste bestelling...

Deze is volledig verkeerd gegaan ( levering kwam eerst een dag later aan dan verwacht, uiteindelijk nog niet omdat het pakket beschadigt was, dan een doos krijgen met niet alle supplementen en ook nog verkeerde smaak, gisteren de juiste smaak te pakken gekregen, nu nog wachten op een na levering van de andere producten, ... )

Beetje pech deze keer... Hopelijk is de na-levering perfect en de volgende keer hopen op wat meer geluk :)

Hier zijn de foto's

De bovenste 3 zijn van het ppotje wat ik heb. En de laatste is die van een maatje van me.

Heb ongeveer hetzelfde voor, alleen niet zo erg. Bij mij is het niet zuiver wit en bovendien zitten er stukjes in met nog een andere (donkerdere) kleur.

Heb ongeveer hetzelfde voor, alleen niet zo erg. Bij mij is het niet zuiver wit en bovendien zitten er stukjes in met nog een andere (donkerdere) kleur.

Dit is gwn bruin, vroeg vanmorgen aan m'n ma welke kleur zij het vond hebben, haar antwoord was crème.. Hoort wit te zijn :P

Wil een bestelling plaatsten, maar ben ook wel benieuwd naar de weekdealds van morgen. Kunnen jullie ze alvast spoilen voor mij en andere?

Aardig groot verschil idd, mss vochtigere omgeving

Toen ik hem opende was hij al deze kleur. Maatje van me en ik waren verbaasd toen. Nu 3 vrienden van me ook allemaal een pot hebben gehaald op aanraden van mij, had ik de gelegenheid om de structuur en kleur te vergelijken.

Dat klinkt als een zomerse sensatie met de Mass Perfection. De Peach Mango en Choco Caramel zijn ook zeer populaire smaken. Smaak blijft persoonlijk maar we krijgen samen met banaan hier echt goede reacties op. Voor een weightgainer van deze kwaliteit is dat natuurlijk super :zuip:
Ralf

Ahh, die had ik nog niet eens gezien joh! Peach Mango is helaas niet in grotere verpakking te verkrijgen, waardoor hij dus duurder is. Ik denk dat ik toch maar moet gaan kiezen tussen banaan of choco caramel! Ik wil vandaag gaan bestellen, maar ik hoop niet dat morgen dan de mass perfection in de aanbieding is. Is me al te vaak gebeurt dat ik iets bestel, en volgende dag is er korting op het product. :(

Hier zijn de foto's

Komt Ralf straks even op terug. Controleren we:cool:

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 15:53 ----------

Beetje ongelukkig over mijn laatste bestelling...

Deze is volledig verkeerd gegaan ( levering kwam eerst een dag later aan dan verwacht, uiteindelijk nog niet omdat het pakket beschadigt was, dan een doos krijgen met niet alle supplementen en ook nog verkeerde smaak, gisteren de juiste smaak te pakken gekregen, nu nog wachten op een na levering van de andere producten, ... )

Beetje pech deze keer... Hopelijk is de na-levering perfect en de volgende keer hopen op wat meer geluk :)

Ai, hou ons maar even op de hoogte.:cool: Dank je, voor je begrip:)

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 15:54 ----------

Wil een bestelling plaatsten, maar ben ook wel benieuwd naar de weekdealds van morgen. Kunnen jullie ze alvast spoilen voor mij en andere?

Jawel.:)

De volgende producten komen in de actie. Hemavol, Uni-Vite, Super Creatine, Muscle Milk, BCAA Mutant en Recon.:)

Bestelling binnen en geen 1 oats zak die is gescheurd, im a happy man :)

Ralf

Ahh, die had ik nog niet eens gezien joh! Peach Mango is helaas niet in grotere verpakking te verkrijgen, waardoor hij dus duurder is. Ik denk dat ik toch maar moet gaan kiezen tussen banaan of choco caramel! Ik wil vandaag gaan bestellen, maar ik hoop niet dat morgen dan de mass perfection in de aanbieding is. Is me al te vaak gebeurt dat ik iets bestel, en volgende dag is er korting op het product. :(

Nope, geen zorgen.:) Mass Perfection is standaard zo krap op de marge dat we deze praktisch nooit in de verder in de actie kunnen doen. Eigenlijk altijd een actie:cool:

---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 15:56 ----------

Bestelling binnen en geen 1 oats zak die is gescheurd, im a happy man :)

Snap ik:D Na de zomer hebben we alles hoop ik al in pouches.:cool:

Bestelling paar dagen terug al in prima orde ontvangen! Sample van Whey Perfection Cookies & Cream erbij..goddamn wat is die goed te doen met de fine oats haha! :D

Toen ik hem opende was hij al deze kleur. Maatje van me en ik waren verbaasd toen. Nu 3 vrienden van me ook allemaal een pot hebben gehaald op aanraden van mij, had ik de gelegenheid om de structuur en kleur te vergelijken.

Toen je hem opende was ie al die kleur, en pas als ie bijna leeg is besluit je foto's ervan hier te posten?

Toen je hem opende was ie al die kleur, en pas als ie bijna leeg is besluit je foto's ervan hier te posten?

Nu pas hebben mijn vrienden een potje. Ik hoef geen nieuw potje. Wilde het alleen BF laten weten. Voor die prijs ga k BF geen moeite laten doen.

Nu pas hebben mijn vrienden een potje. Ik hoef geen nieuw potje. Wilde het alleen BF laten weten. Voor die prijs ga k BF geen moeite laten doen.

Aha oke ;) Ben benieuwd of het uitmaakt. Die van mij is ook gewoon wit zoals je 4e plaatje trouwens

Aha oke ;) Ben benieuwd of het uitmaakt. Die van mij is ook gewoon wit zoals je 4e plaatje trouwens

Normaliter heb k er super erg last van, de tintelingen dan hè. Nu niet zoZeer... K stack hem nu met C4 van Cellucor waar al 1,5 gram per serving in zit maar nog niet echt mega last van tintelingen.

En hij is niet bijna leeg. Gebruik hem pas 4 weken max. Op het plaatje heb k alles naar 1 kant toe gedaan.

Hoppa bestelling geplaatst!
Het is geworden de hazelnoot caramel van Mass Perfection, nu even flink gainen zo voor de vakantie!

@Bodyenfitshop zouden jullie kunnen kijken bij opmerkingen, ik heb om een klein verzoekje gevraagd:engel:

Bestelnummer: C1063958

Bestelling paar dagen terug al in prima orde ontvangen! Sample van Whey Perfection Cookies & Cream erbij..goddamn wat is die goed te doen met de fine oats haha! :D

Goed om te horen dat de order in goede orde is ontvangen!:) Cookies and cream is idd erg fijn in combinatie met de ultra fine oats!

Hoppa bestelling geplaatst!
Het is geworden de hazelnoot caramel van Mass Perfection, nu even flink gainen zo voor de vakantie!

Succes met het gainen en bedankt voor je bestelling!:)

@Bodyenfitshop zouden jullie kunnen kijken bij opmerkingen, ik heb om een klein verzoekje gevraagd:engel:

Bestelnummer: C1063958

Bedankt voor je bestelling!:) Mijn collega heeft er opgelet!

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven