Dat klinkt als een zomerse sensatie met de Mass Perfection. De Peach Mango en Choco Caramel zijn ook zeer populaire smaken. Smaak blijft persoonlijk maar we krijgen samen met banaan hier echt goede reacties op. Voor een weightgainer van deze kwaliteit is dat natuurlijk superAls ik jou was zou ik vooor banaan gaan en dan met 300ml melk en ijsklontjes + goed schudden. Dat is echt genieten, echt 10x lekkerder dan met water!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 23:03 ----------
He Jay! Zover ik weet kan dit bijna niet. We hebben altijd dezelfde Beta-Alanine van dezelfde topleverancier. Er zou daarom ook geen kwaliteitsverschil mogen zijn en de ervaring ook niet anders. Ik ben benieuwd morgen naar je fotos en beoordelen we het even. Als je dit per PM kan sturen, pakt mijn collega dit voor je opBeste bf, ik had aantal weken geleden beta alanine pure besteld. Wat mij opvielnisndat mijn beta alanine de kleur heeft van licht gekleurde basterdnsuiker en datbhij heeeel grof is. Nu hebben een paar vrienden van mijn dit ook besteld en bij hen is het een kristal suiker achting kleur. Ook had ik er geen scoopmin zitten. De seal zatter wel op. Weten julliemtoevallig hoe het kan dat mijn beta alanine een lichte basterd suiker kleur heeft? Ook lijkt deze minderbroeder te werken. Zal er morgen nog eens op terug komen betreft de tintelingen. Had maanden geleden namelijk jullie beta alanine. Die was wel wit en de tintelingen hielden lang aan. Ik zal morgen ff een foto posten.

Ralf

Na de zomer hebben we alles hoop ik al in pouches.
Ben benieuwd of het uitmaakt. Die van mij is ook gewoon wit zoals je 4e plaatje trouwens