K94
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle orders tot 22u zijn vandaag verzonden. Ik heb mijn collega gevraagd deze nog mee te sturen, maar aangezien het enorm druk is vanavond weet ik niet of het gelukt is. Ik kan het helaas ook niet beloven. Reken er maar op dat je donderdag jouw pakket hebt!Heb net men bestelling gedaan. 3Min na 22.00u, hoop dat ze nog meegaat
Order C1111700

Je zit dan natuurlijk met de koolhydraten in de "normale pannenkoeken" en eventueel de smaak. Met de Protein Pancakes pak je een kant en klaar low-carb pannenkoek met een lekkere smaak. Als je het zelf maakt, kun je natuurlijk wel je eigen smaak bepalen!Wat zou het verschil zijn tussen kant en klare protein pancakes en zelf de pannekoeken maken door 2 scoops whey door de mix te doen?
Alle orders tot 22u zijn vandaag verzonden. Ik heb mijn collega gevraagd deze nog mee te sturen, maar aangezien het enorm druk is vanavond weet ik niet of het gelukt is. Ik kan het helaas ook niet beloven. Reken er maar op dat je donderdag jouw pakket hebt!
Je zit dan natuurlijk met de koolhydraten in de "normale pannenkoeken" en eventueel de smaak. Met de Protein Pancakes pak je een kant en klaar low-carb pannenkoek met een lekkere smaak. Als je het zelf maakt, kun je natuurlijk wel je eigen smaak bepalen!
Ralf
Goedemorgen! Nee, de verwachting is dat wij Mammoth 2500 op korte termijn niet weer voorradig zullen krijgen. Dit omdat deze zeer lastig leverbaar is. Een goed alternatief is Mutant MassHebben jullie enig idee of Mammoth 2500 op korte termijn terug komt? Of hebben jullie een andere Weight Gainer waarmee je echt veel massa pakt en die te vergelijken is met Mammoth 2500?
Inderdaad. Tijdens de bulk kun je hoger in de koolhydraten en dan kun je ze prima zelf maken. In de cut zijn Perfect Protein Pancakes echt een aanwinst.oke dank je. Tijdens de cut zouden Protein Pancakes handiger zijn dus.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken!Wanneer komt de White Flood weer terug?
En als jullie nog wat leuke samples hebben liggen (wat voor sample dan ook).. Order C1111925![]()
Je kan er op rekenen dat deze morgen komt. White Flood is helaas niet voorradig bij de leverancier. We bestellen het wekelijks en het komt vanzelf weer binnen. Het beste kun je je op dit product aanmelden, dan krijg je eenmalig een mail zodra het voorradig is.Altijd goed en graag gedaan. Die Orbitape's zijn hiervoor zeer geschikt hoor haha
Ralf
Handig dingetje. 
Haha, de kracht van de Orbitape onderschat 🇵🇱Gebruik inderdaad die orbitape voor van alles en nog watHandig dingetje.
![]()
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis!Mooie bestelling geplaatst, maak er wat moois van! :-)
C1112304

We hadden hiervoor inderdaad Magic EAA. Deze is helaas uitverkocht en we hopen in de toekomst op een nieuwe versie. We hebben alleen los de EAA van Olimp inderdaadIk bestel al jaren bij B en F maar er is iets dat ik mis, na me training maak ik vaak een shake van wms bcaa en eaa maar ik kan bij julie niet echt wat vinden van eaa in poederversie, wel van olimp maar die vind ik erg laag gedoseerd
---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 12:33 ----------
Misschien kijk ik er overheen ofzo, is er iets wat julie hebben waar ik mee verder kan
Uiteraard als je Whey shakes neemt, zit je al op een goede dosis EAA's.Wat zijn goede supplementen voor interval sporten zoals voetbal en hockey? Ik zat te denken om crazy pre workout voor de training te nemen en na de training peptopro. Graag zou ik wat advies willen inwinnen.
Helemaal Top!!Weer een voorraadje Whey Perfection maandagavond rond 9 besteld en dinsdag om 2 uur bezorgd!!Kan ik weer een paar maandjes vooruit!Jullie whey heeft op dit moment gewoon de BESTE prijs-kwaliteit verhouding,dus die keuze is snel gemaakt....
Ook het T-shirt van Body&Fitshop zit heerlijk tijdens het trainen,bedankt hiervoor,ik blijf klant bij jullie!
Keep Up The Good Work!!
Als ik 4 KG Chocolate sensation bestel, waarom sturen jullie in godsnaam een Sample met Chocolate sensation mee dan? Haha..![]()
Nu heb jij net de pech gehad dat daar precies dezelfde smaak hebt ontvangen!Moet ik nog altijd een loadfase doen als ik al creatine innam van een ander merk?