AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb om 19:30 een bestelling geplaatst en hiervoor ook de factuur ontvangen (C1108741), maar bevestiging dat het pakket is verzonden heb ik niet gekregen. Het is wel belangrijk dat ik het morgen ontvang want op het adres waar ik het heb laten bezorgen kom ik na orgen voorlopig niet meer...

Maak je geen zorgen, je zending is hier vandaag nog weggegaan. Morgen geleverd dus :D!

ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad, zaterdag besteld: Referentienummer C1105527

ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad, zaterdag besteld: Referentienummer C1105527

We hebben je bestelling inderdaad zaterdag binnengekregen. Dat betekend dat je hem vandaag in ontvangst kunt nemen. Ik zal je nog even een PM sturen ter bevestiging!

Tim

Heb die Dexaprine XR besteld, maar ben wel erg gevoelig voor dingen. Soms met medicijnen ook last van hartkloppingen. Wel wijs om hier mee te beginnen?

Heb die Dexaprine XR besteld, maar ben wel erg gevoelig voor dingen. Soms met medicijnen ook last van hartkloppingen. Wel wijs om hier mee te beginnen?

Bedankt voor je bestelling! Dit is voor ons erg lastig aan te geven omdat iedereen er anders op reageert! Mocht je hem gaan gebruiken begin dan altijd met een halve pil. Overleg eventueel even met je huisarts hoe hij hier tegenover staat in verband met je medicijnen! Zou in principe geen probleem moeten zijn mits je geen last hebt van een hoge bloeddruk of iets dergelijks!

Tim

Zo heftig is die ook weer niet voor de zekerheid kun je hem altijd opbouwen door met een halve te beginnen. En te kijken hoe het lichaam erop reageert

Begin met een halve :) Heb dexa 1,5 maand gebruikt en gedurende deze tijd niet meer als een halve per dag genomen. Dit was genoeg voor mij! In die mijn cut van ongeveer 2 maanden 6% gedaald in vet ;)

Kijk wel ff hoe ik het doe. En die medicijnen waren maar voor even. Zit niet vast aan medicijnen, maar weet wel dat ik altijd heftig erop reageer.
Begin rustig aan:D

powerlift riem Kunnen jullie even zeggen hoe breed deze riem is? En welke maat zou ik het best nemen ik meet 84 cm taille. Dat is op het randje medium?

Wanneer komt http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-3/musclepharm/fish-oil-purified-nordic/ eens binnen?

Staat al een tijd op verwacht maar heb 'm nog nooit gezien?
Daar heb je gelijk in. We hadden deze al eerder verwacht, helaas is deze niet leverbaar bij onze leverancier. Ik durf daarom niet aan te geven wanneer deze komt.:rolleyes:
Kijk wel ff hoe ik het doe. En die medicijnen waren maar voor even. Zit niet vast aan medicijnen, maar weet wel dat ik altijd heftig erop reageer.
Begin rustig aan:D
Zeker verstandig:D
powerlift riem Kunnen jullie even zeggen hoe breed deze riem is? En welke maat zou ik het best nemen ik meet 84 cm taille. Dat is op het randje medium?
Ongeveer 13 centimeter is de powerliftriem breed :)

Ralf

Ongeveer 13 centimeter is de powerliftriem breed :)

Ralf

Kan ik dan een medium nemen? Of beter een large? Ik meet 84 cm.
S = 60 - 74 cm
M = 74 - 87 cm
L = 88 - 108 cm
XL = 99 - 120 cm
XXL = 118 - 130 cm

Voor dezelfde riem vind ik op site van best body nutrition zelf deze afmetingen? Site best body nutrition

Verkrijgbaar in de maten:
S = 54-74 cm
M = 64-84 cm
L = 75-95 cm
XL = 85-105 cm
XXL = 96-113 cm

En 13cm breed? De maximale breedte voor powerlifiting is 10cm?

Laatst bewerkt:
Kan ik dan een medium nemen? Of beter een large? Ik meet 84 cm.
S = 60 - 74 cm
M = 74 - 87 cm
L = 88 - 108 cm
XL = 99 - 120 cm
XXL = 118 - 130 cm

En 13cm breed? De maximale breedte voor powerlifiting is 10cm?
Ja hoor, ik zou zeker voor de M gaan. Je trekt de riem ook nog aan om je middel he. Waardoor deze vrij strak zit. Het is een gokje hoe breed deze is, ik heb ze namelijk niet direct bij de hand.

Ralf

Pak 20% korting!
Conquer van iForce Nutrition

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kortingscode: CONQUER20
- Deze aanbieding kan alleen worden gebruikt in de webshop op www.bodyenfitshop.nl (Dus niet in de winkels)
- Deze aanbieding kan worden geclaimt tot en met dinsdag 13 augustus 2013. Hierna geldt de 20% korting niet meer!

Ja hoor, ik zou zeker voor de M gaan. Je trekt de riem ook nog aan om je middel he. Waardoor deze vrij strak zit. Het is een gokje hoe breed deze is, ik heb ze namelijk niet direct bij de hand.

Ralf

Zou ik dat op de een of andere manier kunnen te weten komen? Ik ben namelijk op zoek naar een riem die aan de eisen van powerlifiting voldoet.. Maximale breedte 10cm maximale dikte 13mm

Zou ik dat op de een of andere manier kunnen te weten komen? Ik ben namelijk op zoek naar een riem die aan de eisen van powerlifiting voldoet.. Maximale breedte 10cm maximale dikte 13mm
Ja natuurlijk, je mag hier altijd langs komen! :) Meten mijn collega's het voor je op. Zojuist heeft mijn collega het even voor me nagegaan en is inderdaad 10cm breed met ongv. 10-11mm dikte.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven