AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vaker zo :D

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Amino 1
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

L-Glutamine

Raspberry Ketones

Armor V

Epic

Anabolic Halo Performance

Het komt inderdaad wel eens voor. We hebben op onze inpaktafels een smaak liggen en als deze op is, pakken ze de volgende smaak. Het kan dan wel eens zijn dat je pech hebt inderdaad, maar wel één extra gratis shake:D

Ralf

Hey BenF! Even over bestelling C1104542.. Status is afgeleverd om 16.49, zag net het busje nog mijn straat uitrijden.. Geen briefje in de bus, en op de site geen handtekening. Kunnen jullie even nagaan waar hij gebleven is? Thanks!

Hey BenF! Even over bestelling C1104542.. Status is afgeleverd om 16.49, zag net het busje nog mijn straat uitrijden.. Geen briefje in de bus, en op de site geen handtekening. Kunnen jullie even nagaan waar hij gebleven is? Thanks!
Dat is inderdaad vreemd. Ik heb direct contact opgenomen met de postNL en ze gaan navragen voor je waar de chauffeur dit geleverd is. Je hoort van mij. Wellicht ligt het bij je buren?

Ralf

Kun je me vertellen hoe je dat voor je ziet? Het heeft namelijk geen zin om 2 creatines te gaan nemen. Wat je wel kunt doen is een creatine en een pre-workout pakken die creatine bevat. Het is dan ook maar net wat voor producten je neemt. Stuur me anders even een PM dan ga ik je hier gelijk bij helpen!

Tim

Ik bedoel wel dat men huidige creatine op is nu en dat ik dus overstap op jullie creatine (creapure creatine)
Ik nam een blend van 5 verschillende creatines in cap vorm (van de concurrentie) ;)

Dus moet ik nog altijd loaden nu met creapure creatine of niet?
(als je echt het product moet weten dat ik nu nam pm ik je het wel, maar ik veronderstel van niet)

grtz

Ik bedoel wel dat men huidige creatine op is nu en dat ik dus overstap op jullie creatine (creapure creatine)
Ik nam een blend van 5 verschillende creatines in cap vorm (van de concurrentie) ;)

(als je echt het product moet weten dat ik nu nam pm ik je het wel, maar ik veronderstel van niet)

grtz

Creatine is creatine dus als je overstapt hoef je niet te loaden.

grtz

Creatine is creatine dus als je overstapt hoef je niet te loaden.
Bedankt, niet op aan te vullen :) Succes met de Creapure, weet zeker dat het je gaat bevalen!

Ralf

is dit een beetje een goed product voor een hardloper om wat meer spieren te krijgen in je benen?
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/dedicated-nutrition/epic/

mvg
Ja, dat is een goede keus. Spieren ontwikkel je eerlijk gezegd natuurlijk ook door lopen, maar zullen vaak wel smal blijven. Dat zie je bijv. ook bij marathon lopers. Als je graag wat meer massa op jouw benen wil, adviseer ik wel om beenoefeningen in de vorm van krachttraining erbij te doen. Dan is het zeker een toevoeging :)

Ralf

wat is jullie beste fatburner eigenlijk ? mijn dexaprine is zo goed als op en ben van plan om een nieuwe fatburner te kopen :) liefst een fatburner voor cardio(voetbal) om snel VP te verlagen icm dieet.

wat is jullie beste fatburner eigenlijk ? mijn dexaprine is zo goed als op en ben van plan om een nieuwe fatburner te kopen :) liefst een fatburner voor cardio(voetbal) om snel VP te verlagen icm dieet.
Je zou eens kunnen kijken naar onze Double! een hele leuke pre-workout met vetverbrandende werking. Anders is Perfect Burn of Hydroxycut ook een hele goede alternatief :)

Ralf

Je zou eens kunnen kijken naar onze Double! een hele leuke pre-workout met vetverbrandende werking. Anders is Perfect Burn of Hydroxycut ook een hele goede alternatief :)

Ralf
ja deze double! interesseert me echt wel, alleen , ik heb ook al nr1. maar neem ik double! dan voor ik ga trainen (voetbal) en nr1 voor ik ga fitnessen (kracht) , is dit een goed alternatief ?
en om echt vet te verbranden, welke raad je aan ? double! of perfect burn/hydroxycut?

flash

We hadden hiervoor inderdaad Magic EAA. Deze is helaas uitverkocht en we hopen in de toekomst op een nieuwe versie. We hebben alleen los de EAA van Olimp inderdaad :) Uiteraard als je Whey shakes neemt, zit je al op een goede dosis EAA's.

Ralf
Nee dan kan ik net zo goed eieren eten die hebben ook een goed aminozuur profiel. Het gaat er juist om dat ik aminos in vrije vorm meteen na me training wil nemen samen met bcaa. Die magic eaa ken ik niet

Maar weer een bestelling geplaatsd, grote pot mass perfection strawberry ben benieuwd.
Whey met brinta en water als ontbijt begint een beetje tegen te werken dus dit met melk en havermout proberen. Ook handig voor na mijn werk in de auto of als ik moet overwerken.

Heb weer om extra sachet gevraagd, zat er vorige keer niet bij: C1114204

Alvast bedankt weer hehe.

Maar weer een bestelling geplaatsd, grote pot mass perfection strawberry ben benieuwd.
Whey met brinta en water als ontbijt begint een beetje tegen te werken dus dit met melk en havermout proberen. Ook handig voor na mijn werk in de auto of als ik moet overwerken.

Heb weer om extra sachet gevraagd, zat er vorige keer niet bij: C1114204

Alvast bedankt weer hehe.

Heb je al veranderingen ondervonden na het namen van mass perfection? Ik doel op toename in spiermassa?

zie mijn idee van de conquer + hemavol stack terug op de site goede aanrader:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven