Altijd goed en graag gedaan. Die Orbitape's zijn hiervoor zeer geschikt hoor haha

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd goed en graag gedaan. Die Orbitape's zijn hiervoor zeer geschikt hoor haha

Wouw! Bedankt voor je compliment! Graag gedaan!En hij is er! Erg vette shakebeker kleuren trouwens![]()
Stoer is onze nieuwe Mini-Shaker he! 
Bedabkt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen en morgen in huis!C1110746
Weer besteld bij mijn favoriete webshop!
Als jullie iets hebben liggen aan samples, dan is dat altijd welbkom![]()
Ga het morgen meteen bij de afdeling inkoop navragen voor je, kom hier morgen direct voor je op terug.![]()

Bedabkt voor je bestelling. Gaan we voor je regelen en morgen in huis!
Ralf
Hoi,Hallo,
Een vriend van me had een pot Whey Perfection bij jullie besteld, en had die 2 uur na bestelling nog binnen!
Ik zit er ook over na te denken om Whey te kopen, de prijs is goed bij B&F, maar persoonlijk twijfel ik nog.
JV
Hallo,
Een vriend van me had een pot Whey Perfection bij jullie besteld, en had die 2 uur na bestelling nog binnen!
Ik zit er ook over na te denken om Whey te kopen, de prijs is goed bij B&F, maar persoonlijk twijfel ik nog.
JV
Je hebt er veel aan als je uit je voeding, om wat voor reden dan ook, niet genoeg eiwitten kan krijgen. En het is lekker makkelijk natuurlijk voor na de training of gewoon ff tussendoor. Voor spieropbouw is een goed bulk schema wel handig ja. Verwacht geen monster gains in een korte tijd omdat je extra eiwitten neemt, spieropbouw is en blijft een langzaam proces.Ik lees veel dat het helpt bij sneller spierherstel en bij spieropbouw, alleen dat laatste werkt denk ik alleen met een goed bulking schema

Hallo,
JV

Bedankt! Dexaprine gaan we niet doen, hou niet van dat onrustige gevoel dat je ervan krijgt (heb toevallig een sample geprobeerd). Volgens mij doet dexaprine ook nie zoveel qua cortisol onderdrukking.Heb het direct voor je nagevraagd, de exacte datum is helaas nog niet bekent. Mocht je opzoek zijn naar een alternatief of zelfs een sterker product adviseer ik je de dexaprine.![]()
Je hebt er veel aan als je uit je voeding, om wat voor reden dan ook, niet genoeg eiwitten kan krijgen. En het is lekker makkelijk natuurlijk voor na de training of gewoon ff tussendoor. Voor spieropbouw is een goed bulk schema wel handig ja. Verwacht geen monster gains in een korte tijd omdat je extra eiwitten neemt, spieropbouw is en blijft een langzaam proces.
Als je een android telefoon hebt, download de app myfitnesspal. Daarin kan je je kcals en eiwitten etc exact bij houden door in te voeren wat je eet.
Ik denk dat eiwitten niet echt veel zin hebben bij mij, alhoewel ik wel regelmatig last heb van spierpijn na het sporten!Wanneer je een emmer kiest van 4540 gram dan ontvang je 1 emmer met 1 smaak daarinAls je 4500gram whey kiest, is dat dan 1 pot of 2?
Waarom is het ook niet mogelijk bv 1-3 repen ofzo te bestellen ipv een ganse doos? Ik zie mezelf geen doos bestellen als ik ze eerst niet geproefd heb.
Mocht je twijfelen aan de smaak kun je altijd eens kijken naar onze Variety Box
Daarin zitten verschillende smaken. Dan kun je op een hele voordelige manier eerst alle smaken proeven en weet je eerst wat je koopt 
We hebben je bestelling inderdaad zaterdag binnengekregen. Dat betekend dat je hem vandaag in ontvangst kunt nemen. Ik zal je nog even een PM sturen ter bevestiging!
Tim

Ik zal mijn collega Tim morgenochtend direct een schouderklopje geven!vandaag idd binnengekregen, bedankt voor de goede service![]()
Goed om te horen dat het alsnog goed gegaan is, want daarvoor zijn we hier.