MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Super, bestel ik straks

ik zit nog te twijfelen tussen bepaalde producten, welk product zouden jullie mij aanraden voor stevige beenspieren te kweken voor een hardloper

Alle, perfect burn besteld met nog wat DAA en omega 3 van benf, komt altijd van pas. :)
Hopelijk is de madam content van de burn. :)
Steek er maar een vrouwvriendelijk sampleke bij :) da helpt al

ik zit nog te twijfelen tussen bepaalde producten, welk product zouden jullie mij aanraden voor stevige beenspieren te kweken voor een hardloper
Voor "dikke" benen adviseren wij om explosieve beenspieroefeningen te doen samen met eiwitten en creatine. Deze moet je zeker helpen om extra massa aan te zetten :)
Alle, perfect burn besteld met nog wat DAA en omega 3 van benf, komt altijd van pas. :)
Hopelijk is de madam content van de burn. :)
Steek er maar een vrouwvriendelijk sampleke bij :) da helpt al
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verzorgen en morgen in huis!:)

Als je een vetverbrander elke dag wilt nemen (zowel op voetbal als trainingsdagen) adviseer ik Perfect Burn. Deze vind ik dan de beste keus van de drie, zeker gezien zijn ingrediënten.:)
Ralf
wel , ik train 6x in de week dus veel rustdagen zijn er dan niet hé :)
dus je raad me dan perfect burn aan ? tbh vind ik het raar dat je me dexaprine niet aanraadt, hoe komt dit?

wel , ik train 6x in de week dus veel rustdagen zijn er dan niet hé :)
dus je raad me dan perfect burn aan ? tbh vind ik het raar dat je me dexaprine niet aanraadt, hoe komt dit?
Graag gedaan en ja, inderdaad. Je gaf aan dat je niet de hele dag drukt wilt zijn en een goed alternatief voor het geen wat je gebruikte. Vandaar ik de Perfect burn aanbeveel en niet de Dexaprine. Als je een heftige vetverbrander wil, kan Dexaprine ook altijd.:)

Ralf

Graag gedaan en ja, inderdaad. Je gaf aan dat je niet de hele dag drukt wilt zijn en een goed alternatief voor het geen wat je gebruikte. Vandaar ik de Perfect burn aanbeveel en niet de Dexaprine. Als je een heftige vetverbrander wil, kan Dexaprine ook altijd.:)

Ralf
wel het is om echt wel effectief snel vet te verbranden(VP verlagen) ik train 3 uur per dag dus die drukte zal er dan wel uit zijn, welke raad je me dan aan , dexa/perfect/double! ?

wel het is om echt wel effectief snel vet te verbranden(VP verlagen) ik train 3 uur per dag dus die drukte zal er dan wel uit zijn, welke raad je me dan aan , dexa/perfect/double! ?
Perfect Burn! :) Prijs kwaliteit de beste keus, zeker als je kijkt naar de vetverbrandende ingrediënten.

Ralf

Nieuwe actie al bekend (A)

Je bedoeld de weekaanbiedingen? Ik moest ze even opvragen, maar hier zijn ze. De volgende zes toppers van aankomende week zijn:
BCAA Pure
Magnificent
D-Aspartic Acid
Low Carb Vital Drink
iForce Pre-Workout Stack
Green Tea Slank Pure

Ralf

Vandaag voor het eerst mijn strawberry milkshake casseine op...man, man wat lekker:meal:

Het was weer enorm druk, maar gelukkig zijn alle bestellingen tot 22 uur weer verstuurd! Iedereen kan er morgen op rekenen! :)

Ralf

jipla! alweer een bestelling erbij vlak voor 22 uur :)
perfect burn en dextrose (omdat ik anders nog verzendingskosten moest betalen) :D

Nu, kan ik dextrose in mijn whey perfection doen direct na de training ? en kan ik water+whey+dextrose in mijn shaker doen gewoon laten staan en na mijn training op drinken of word dit dan zuur ofzo ? :D

perfect burn en dextrose (omdat ik anders nog verzendingskosten moest betalen) :D

Nu, kan ik dextrose in mijn whey perfection doen direct na de training ? en kan ik water+whey+dextrose in mijn shaker doen gewoon laten staan en na mijn training op drinken of word dit dan zuur ofzo ? :D
Bedankt voor je bestelling. Voor 22u besteld is de volgende dag in huis! De Whey Perfection kan prima direct na jouw training, dat kun je gerust 1-2 uur laten staan. Dat is geen probleem. Vers is natuurlijk altijd het lekkerst! :zuip:

Ralf

Ik zou het voor de zekerheid gekoeld laten staan, zeker met warm weer. Maar ik denk dat het wel kan ;)

Ik zou het voor de zekerheid gekoeld laten staan, zeker met warm weer. Maar ik denk dat het wel kan ;)

Mijn whey stinkt enorm als er een klein beetje achterblijft in me beker en de deksel dicht is, dus hmm ik zou het ter plekke maken als ik jou was en meteen drinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven