Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een vraagje: is bete-alanine dat spul waar je gekke tintelingen van krijgt?

Bedankt voor je bestelling en complimenten!Ik was benieuwd, net weer even 5 kilotjes havermout, bcaas en multi vitaminen bij besteld om exact 10 uur hehe.
Wordt er eigenlijk ook geleverd op zaterdag? Misschien domme vraag maar ja...
Verder: Top spul altijd! Top levering! Top prijs! Top bedrijf als je het mij vraagt...
Goed om te horen dat alles zo naar wens is, aangezien we daar dagelijks enorm had voor werken
Als je exact tien uur besteld hebt (is niet voor 22u besteld) en je hebt een verzendbevestiging gehad, dan ontvang je deze wel de volgende dag. Heb je geen verzendbevestiging gehad, dan komt het pakketje dinsdag binnnen 
Gister pakketje weer binnen alles weer op tijd en compleet zoals altijd hehe.
Bedankt voor de extra magnificent sachet, die ga ik maandag gelijk proberen ben wel benieuwd.
Mass perfection aardbei is heerlijk. Brinta met water en whey begon me te vervelen, nu 500ml halfvolle melk, 50gr havermout, 1 EL dextrose, 60 gram mass perfection en daarnaast een banaan als ontbijt ong. 900 kcal denk ik en een lekker ontbijtje wat je snel op hebt!

Ik heb gisteren rond 7 uur besteld, een verzendbevestiging gehad maar het is niet verzonden C1117944Bedankt voor je bestelling en complimenten!Goed om te horen dat alles zo naar wens is, aangezien we daar dagelijks enorm had voor werken
Als je exact tien uur besteld hebt (is niet voor 22u besteld) en je hebt een verzendbevestiging gehad, dan ontvang je deze wel de volgende dag. Heb je geen verzendbevestiging gehad, dan komt het pakketje dinsdag binnnen
Ralf

Ik heb gisteren rond 7 uur besteld, een verzendbevestiging gehad maar het is niet verzonden C1117944
3 dagen zonder oats gaat mij gains kosten B&F![]()
.Toppers! Komt goedZie het inderdaad, je zending is 1 werkdag vertraagd. Zie pm voor oplossing.

zouden jullie mijn pakket na kunnen checken volgens mij is hij wel verzonden maar nog niet aangekomen C1117861
mvg

Pakketje binnen gehad: 4.5 kg whey. Super! Gisteren besteld en aan het begin van de middag binnen. Goede service weer![]()

Bestel altijd bij jullie maar dit is toch de eerste keer dat een product nogal discutabel oogt. DS craze al vanaf het begin een beetje klonterig, maar nu is het een dikke pasta geworden? Kan het niet meer gebruiken, de prullenbak in. Het is nooit in contact gekomen met vocht, heeft altijd dicht gezeten.
jullie zouden es een creatinevrije magnificent moeten maken! dan koop ik wel een container (van die scheepscontainers) of 2!
Uiteraard kun je hem zelf ook samenstellen zonder creatine
Heb mid april een pot swollen gekocht, paar keer gebruikt en pot goed gesloten. Maak ik 'm net open en is t spul knoerhard geworden, kom er zelfs met een mes niet doorheen
Bekend bij jullie?