XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BnF, ik had Resurrect PM van Ronnie Coleman besteld in de grapesmaak. Nu zie ik op m'n pot dat dit 'Blue razz dream' smaak is. (Grape zou midnight grape noemen?)

Nu mij niet gelaten, ik wou de blue razz dream, maar eumh...welke smaak is dat dan? Hebben jullie meer dan de 2 smaken die jullie aanbieden op de site of? Of heet Ronnie overal een andere naam aan gegeven?

Steekt er trouwens in elke van zijn supps een sample in of is dit enkel bij de Resurrect?

Hey BnF, ik had Resurrect PM van Ronnie Coleman besteld in de grapesmaak. Nu zie ik op m'n pot dat dit 'Blue razz dream' smaak is. (Grape zou midnight grape noemen?)

Nu mij niet gelaten, ik wou de blue razz dream, maar eumh...welke smaak is dat dan? Hebben jullie meer dan de 2 smaken die jullie aanbieden op de site of? Of heet Ronnie overal een andere naam aan gegeven?

Steekt er trouwens in elke van zijn supps een sample in of is dit enkel bij de Resurrect?
Dat is inderdaad vreemd. De smaak Blue Razz is een Raspberry smaak, maar durf niet aan te geven hoe deze smaakt behalve naar Raspberry haha. Zover ik weet zit de extra sample alleen bij de Testogen, MyoBlitz en de Ressurect.

Ralf

Nee, helaas nog niet. Ik mail/privé bericht je hier morgen over, aangezien dit niet langer mag duren.

Ralf

Nog niks zeker? Mijn oats beginnen op te raken.... Beetje k*t voor jullie maar op postnl staat dat alleen de afzender kan informeren waar dat pakket gebleven is..

maakte ik vandaag mijn potje hard hopen. was het een bonk klei geworden... :(

Is het nog wel goed dan? want de houdsbaarheidsdatum zegt van wel...

Zojuist, weer een bestelling: Whey Perfection (incl. de D-Aspartic Acid) gedaan!

Ik ben eens benieuwd hoe de chocolate coconut bounty milkshake me zal smaken?

Kunnen jullie me misschien nog wat gratis samples meesturen? (aangezien ik vaste klant ben :D).

C1117382

Word er ook op zaterdag geleverd?

Bedankt.

Nog niks zeker? Mijn oats beginnen op te raken.... Beetje k*t voor jullie maar op postnl staat dat alleen de afzender kan informeren waar dat pakket gebleven is..
Klopt. Ik heb net met de postNL contact gehad en ze zijn er nog mee bezig. Ik stuur je zo even een bericht met verdere info!
maakte ik vandaag mijn potje hard hopen. was het een bonk klei geworden... :(

Is het nog wel goed dan? want de houdsbaarheidsdatum zegt van wel...
Ja hoor, als je schud lost deze vaak goed op. Dan kun je het prima gebruiken.
Zojuist, weer een bestelling: Whey Perfection (incl. de D-Aspartic Acid) gedaan!

Ik ben eens benieuwd hoe de chocolate coconut bounty milkshake me zal smaken?

Kunnen jullie me misschien nog wat gratis samples meesturen? (aangezien ik vaste klant ben :D).

C1117382

Word er ook op zaterdag geleverd?

Bedankt.
Bedankt voor je order. Goede producten! :) Gaan we netjes verwerken en worden morgen geleverd!

Ralf

vergeet ik heel de week die Amino1 van MP te bestellen is die niet meer in de aanbieding... damn me! :mad:

En proper geleverd. Wel geen sampleke. Is dat maar vanaf een bepaald bedrag?

jipla! alweer een bestelling erbij vlak voor 22 uur :)
perfect burn en dextrose (omdat ik anders nog verzendingskosten moest betalen) :D

Nu, kan ik dextrose in mijn whey perfection doen direct na de training ? en kan ik water+whey+dextrose in mijn shaker doen gewoon laten staan en na mijn training op drinken of word dit dan zuur ofzo ? :D

Wat ik doe is gwn de poeders in me shakebeker en na de training water erbij

Graag gedaan! :) Deze kun je inderdaad zelf kiezen bij elke bestelling vanaf 15 euro! :) Meer informatie vind je hier!

Ralf

"Bij elke bestelling die u bij Bodyenfitshop plaatst krijgt u een gratis proefverpakking naar keuze. Tevens mag u naar gelang de hoogte van het bestelbedrag kiezen uit een groot aantal gratis kado's! (zie onder). Hoe hoger het bedrag, hoe groter de keuze!"

Er staat nergens vanaf 15 euro?

"Bij elke bestelling die u bij Bodyenfitshop plaatst krijgt u een gratis proefverpakking naar keuze. Tevens mag u naar gelang de hoogte van het bestelbedrag kiezen uit een groot aantal gratis kado's! (zie onder). Hoe hoger het bedrag, hoe groter de keuze!"

Hell is back!
Waar heb jij gezeten, begon je al te missen

Ik ga kijken of wij hier wat meer duidelijkheid in kunnen scheppen bij ons op de site!:D

Raar, nergens kunnen aanduiden en dus geen samples. Afin, de producten zijn er.

Had perfect burn, DAA en omega 3-6-9 besteld. 37,70 euro...

De cadeaus kunnen gekozen worden bij het afronden van de bestelling! Hier heb je recht op, wanneer je mij je referentienummer van de bestelling kunt sturen in een PM ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!

Tim

alles weer zéér tijdig geleverd! ging net vertrekken naar mijn training toen plots de postbode er stond met het pakket, snel de dextrose in mijn shake en ik was er klaar voor :)
echt benieuwd naar perfect burn!

alles weer zéér tijdig geleverd! ging net vertrekken naar mijn training toen plots de postbode er stond met het pakket, snel de dextrose in mijn shake en ik was er klaar voor :)
echt benieuwd naar perfect burn!

Mooi dat je pakketje weer mooi op tijd is binnengekomen Flashteck! Succes met je producten en een goed weekend:D We horen graag van je hoe de producten bevallen.

Tim

met wat valt jullie beta alanine pure te combineren voor een duursporten (marathonloper) voor meer uithoudingvermogen
of beenspieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven