XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klonterig worden en zo hard als een baksteen zit nogal verschil in he:p
Kom er net doorheen door mes + hamer te gebruiken, wat een rommel. Gaat de prullenbak in.

Klonterig worden en zo hard als een baksteen zit nogal verschil in he:p
Kom er net doorheen door mes + hamer te gebruiken, wat een rommel. Gaat de prullenbak in.
Het is dan waarschijnlijk geweest dat er wellicht wat vocht oid bijgekomen is icm het té lang staan. Ik adviseer voor de volgende keer ook om het daarom direct helemaal te consumeren.

Ik heb vorige jaar 28 augustus 4.5kg casein besteld bij jullie, en helaas was hij maar. 11 maanden houdbaar, nu heb ik nog ongeveer de helft over en de houdbaarheidsdatum was july 2013, kan ik het nog steeds nemen zonder problemen?

Ik heb vorige jaar 28 augustus 4.5kg casein besteld bij jullie, en helaas was hij maar. 11 maanden houdbaar, nu heb ik nog ongeveer de helft over en de houdbaarheidsdatum was july 2013, kan ik het nog steeds nemen zonder problemen?

Poeder dat droog blijft zal niet echt snel bederven. Ik zou het gewoon opeten.

Zou me ook afvragen waarom je een 4.5 kilo pot besteld als je t nauwelijks gebruikt..

Wanneer de houdbaarheidsdatum overschreden is, raden wij het nooit aan om het product nog te gebruiken. Micellar Casein blijft een levensproduct en kan ook bederven. Als je het wel gebruiken wilt dan kun je het beste even op de geur en smaak letten, als deze nog goed is kan je het overwegen (zoals aangegeven door je collega DBB"er haha).

Ralf

Ik had even een vraag.
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een bericht via de site hier stuur.
Ik pak dan op het plaatje de derde link van boven. "Send an e-mail to B&F"

2prtvmv.jpg

maar dit komt kennelijk steeds niet aan. Enig idee hoe dit zit?

Ik heb pas een pot whey gekocht en heb nu al 2 shake's op maar beiden waren erg poederig en er zaten rare stukjes in.
heb dit nog niet eerder gehad normaal is alles gewoon goed. hebben andere dit ook?

Ik had even een vraag.
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een bericht via de site hier stuur.
Ik pak dan op het plaatje de derde link van boven. "Send an e-mail to B&F"

maar dit komt kennelijk steeds niet aan. Enig idee hoe dit zit?
Je hebt gelijk! Het werkt inderdaad niet (goed). Ik weet waar het probleem zit en heb het zojuist voor je aangepast. Ik heb deze optie weggehaald zodat het in de toekomst niet weer zal voorkomen. Bedankt voor je tip en feedback! :)

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 20:04 ----------

Ik heb pas een pot whey gekocht en heb nu al 2 shake's op maar beiden waren erg poederig en er zaten rare stukjes in.
heb dit nog niet eerder gehad normaal is alles gewoon goed. hebben andere dit ook?
Zover wij weten is dit niet bekend. Mocht je echt twijfelen kun je contact opnemen met de collega's van de klantenservice, ze zullen het dan nauwkeurig voor je uitzoeken! :)

Ralf

Zover wij weten is dit niet bekend. Mocht je echt twijfelen kun je contact opnemen met de collega's van de klantenservice, ze zullen het dan nauwkeurig voor je uitzoeken! :)

Ralf

ik zal ze meteen even mailen.
ik hoop dat er wat aangedaan kan worden want het is echt niet te drinken nu :p
zou zonde zijn

ik zal ze meteen even mailen.
ik hoop dat er wat aangedaan kan worden want het is echt niet te drinken nu :p
zou zonde zijn
Super altijd goed! :) Mijn collega's van de klantenservice zullen er morgenochtend op terug komen! Mocht het niet lukken, dan ontvang ik graag een privé bericht.

Ralf

Hebben jullie ook proefverpakkingen van creatines?

Ik weet niet zeker, maar ik dacht dat ik niks merkte van monohydraat.
Dus zou ik graag deze en wat andere een keer willen proberen en kijken of ik wel effect merk.

Hebben jullie ook proefverpakkingen van creatines?

Ik weet niet zeker, maar ik dacht dat ik niks merkte van monohydraat.
Dus zou ik graag deze en wat andere een keer willen proberen en kijken of ik wel effect merk.
Nee, er zijn helaas geen proefverpakkingen van creatine beschikbaar op dit moment.

Ralf

Goedemorgen heren,

Wat betreft de Syntrax; Matrix 5.0, is het mogelijk deze ook te krijgen in de smaak Cookies & Cream?
Kan hem nergens vinden.. Of misschien een aanrader bij 1 van jullie mede retailers? ;)

Goedemorgen heren,

Wat betreft de Syntrax; Matrix 5.0, is het mogelijk deze ook te krijgen in de smaak Cookies & Cream?
Kan hem nergens vinden.. Of misschien een aanrader bij 1 van jullie mede retailers? ;)
Cookies en Cream is op dit moment uitverkocht bij onze leverancier. Deze smaak is zelfs het populairst onder de Matrix 5.0, ook niet vreemd natuurlijk met die smaak :zuip: We zullen het deze week weer opnieuw bestellen en als het voorradig is, vind je het op onze site:)

Ralf

Hebben jullie geen vervanger voor de diet en muscle bag, bvb een bulk box en cut box met de daarvoor bestaande produkten..leuk idee of niet

Nog even een vraagje met betrekking tot de mayonaise van Walden Farms, welke variant qua smaak daarvan komt het dichtst in de buurt bij de mayonaise die we in NL gewend zijn?

Hebben jullie geen vervanger voor de diet en muscle bag, bvb een bulk box en cut box met de daarvoor bestaande produkten..leuk idee of niet
Wel een goed idee! We hebben deze helaas niet.
Nog even een vraagje met betrekking tot de mayonaise van Walden Farms, welke variant qua smaak daarvan komt het dichtst in de buurt bij de mayonaise die we in NL gewend zijn?
Ik heb het zelf nog niet gehad en durf het niet aan te geven. Dit kun je alleen proefsgewijs ondervinden.:)

Ralf

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 14:01 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nvm

Laatst bewerkt:
Hoi B&F,

Leuke typo gevonden in de newsticker:

typo.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven