XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling geplaatst, de perfect burn eens proberen en daarnaast een pot swollen. Jammer dat de Orange smaak er niet meer is maar Fruit Punch zal ook wel te doen zijn. Kan ik deze twee overigens op één dag combineren of krijg ik dan een teveel aan stimulanten binnen?

Bestelling geplaatst, de perfect burn eens proberen en daarnaast een pot swollen. Jammer dat de Orange smaak er niet meer is maar Fruit Punch zal ook wel te doen zijn. Kan ik deze twee overigens op één dag combineren of krijg ik dan een teveel aan stimulanten binnen?
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we zo snel mogelijk verwerken en kun je erop rekenen dat je deze morgen ontvangt. Persoonlijk ben ik altijd erg enthousiast over de Perfect Burn vanwege zijn hoeveelheid werkzame stoffen.

Ralf

Is de smaak Perzik Maracuja van Vital Drink uit het assortiment? Ik wilde het in het weekend te bestellen, maar het stond niet tussen de smaken. Daarom maar andere besteld...

Is de smaak Perzik Maracuja van Vital Drink uit het assortiment? Ik wilde het in het weekend te bestellen, maar het stond niet tussen de smaken. Daarom maar andere besteld...
Tijdens de periode van de aanbieding van de Vital Drink gaan smaken vaak erg snel. We proberen altijd een minimum op voorraad te houden maar het is altijd lastig in te schatten. We rekenen erop dat deze snel weer voorradig is :)

Ralf

Zo bestelling weer geplaatst ( C1123149 )

Ik ben nog langs jullie gereden ( moest naar drachten) vroeg me af of je ook bij jullie langs kan komen en dan spullen kan halen ??

Zo bestelling weer geplaatst ( C1123149 )

Ik ben nog langs jullie gereden ( moest naar drachten) vroeg me af of je ook bij jullie langs kan komen en dan spullen kan halen ??

Bedankt voor je bestelling, deze staat alweer transport klaar!:D

Afhalen is geen probleem, je kan dan alleen wel het beste even aan de balie bestellen. Want zendingen die via internet worden besteld worden eigenlijk altijd direct transport klaar gemaakt, en zoeken tussen duizenden pakketjes gaat hem niet worden:p.

Bedankt voor je bestelling, deze staat alweer transport klaar!:D

Afhalen is geen probleem, je kan dan alleen wel het beste even aan de balie bestellen. Want zendingen die via internet worden besteld worden eigenlijk altijd direct transport klaar gemaakt, en zoeken tussen duizenden pakketjes gaat hem niet worden:p.

Dat begrijp ik maar het is dus mogelijk bij jullie aan de balie te bestellen/kopen !! wat een service dan hou ik dat in mijn achterhoofd als ik eens in de buurt ben !!

Ben sinds 2 weken gestopt met roken, als hulpmiddel neem ik champix pillen, redelijk straf spul imo. Omdat je van die pillen heel moe en lusteloos wordt ben ik dus al een hele tijd niet meer gaan sporten.

Heb deze week echter weer een bestelling geplaatst bij B&F en me Strong aangeschaft.

Mijn vraag is nu of het kwaad kan dat ik die Strong inneem terwijl ik nog steeds die Champix aan het slikken ben.

Ben sinds 2 weken gestopt met roken, als hulpmiddel neem ik champix pillen, redelijk straf spul imo. Omdat je van die pillen heel moe en lusteloos wordt ben ik dus al een hele tijd niet meer gaan sporten.

Heb deze week echter weer een bestelling geplaatst bij B&F en me Strong aangeschaft.

Mijn vraag is nu of het kwaad kan dat ik die Strong inneem terwijl ik nog steeds die Champix aan het slikken ben.
Dit soort dingen adviseren we altijd te overleggen met de huisarts. :)
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/8-9/

Ziet er veel belovend uit ben heel nieuwsgierig!

Graag even wat verheldering;

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslank-supplementen/muscletech/hydroxystim-mini/
Er staat bovenaan 18 capsules en onderaan;
Supplement Facts
Grootte dosering: 1 capsule
Aantal doseringen per verpakking: 110

Wat moet ik nou aanhouden? Zijn dit maar 6 (6x3=18) doseringen of is dit een typo?
Bedankt voor je complimenten. Ik kan ook niet wachten op 8&9. Wat betreft de hydroxystim, ik zal het direct even nakijken en mijn bericht zo bewerken :)

Ralf

Pakketje is aangekomen. Isolaat perfection. Dank jullie wel voor de goede service weer :)
de perfect protein is bijna leeg dus komt goed uit!
Vroeg me alleen af. Is deze isolaat perfection anders dan op de site of is de verpakking/samenstelling vernieuwd? Samenstelling is iets afwijkend van de site. Maakt voor mij niets uit maar was benieuwd.

isolaat.jpg

Pakketje is aangekomen. Isolaat perfection. Dank jullie wel voor de goede service weer :)
de perfect protein is bijna leeg dus komt goed uit!
Vroeg me alleen af. Is deze isolaat perfection anders dan op de site of is de verpakking/samenstelling vernieuwd? Samenstelling is iets afwijkend van de site. Maakt voor mij niets uit maar was benieuwd.
Perfect Protein en Isolaat Perfection zijn twee verschillende producten he! :) Dit product klopt zoals het is. Op de site staat Isolaat Naturel weergegeven, waardoor deze anders is. Met smaak is altijd iets lager :)

Ralf

Perfect Protein en Isolaat Perfection zijn twee verschillende producten he! :) Dit product klopt zoals het is. Op de site staat Isolaat Naturel weergegeven, waardoor deze anders is. Met smaak is altijd iets lager :)

Ralf
Ik had het over de isolaat. ;) Op de site staat een emmer en ik heb een pot. vandaar.

Op de site staat
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

en op de pot die ik heb staat
Samenstelling per 100 gram
Energie 384 kcal

Eiwitten min. 89,4 gram

Koolhydraten max. 4,8 gram

Vet max. 1,0 gram

Dus ik neem aan dat je bedoeld dat het met smaak iets hoger is (de kcal en KH). ;)
Maar dan snap ik het. Nogmaals dank je wel dat jullie dit zo geregeld hebben voor me. :)

Ik had het over de isolaat. ;) Op de site staat een emmer en ik heb een pot. vandaar.

Op de site staat
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

en op de pot die ik heb staat
Samenstelling per 100 gram
Energie 384 kcal

Eiwitten min. 89,4 gram

Koolhydraten max. 4,8 gram

Vet max. 1,0 gram

Dus ik neem aan dat je bedoeld dat het met smaak iets hoger is (de kcal en KH). ;)
Maar dan snap ik het. Nogmaals dank je wel dat jullie dit zo geregeld hebben voor me. :)
Met lager bedoelde ik het eiwitpercentage, sorry:rolleyes: Dat klopt inderdaad. Naturel is altijd "puur" eiwit zonder toevoegingen. Hoe meer je gaat toevoegen, hoe lager het eiwitgehalte natuurlijk. Zodoende ;)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven