XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg trouwens 3 mailtjes met een andere Track & Trace code, kun je even aangeven welke de juiste is om de bestelling te volgen? Referentienummer is C1145970.

Hoe lang is de creatine en oats in de super sale? Zou graag bestellen maar ben de komende week erg weinig thuis en heb geen auto dus een bestelling van 20 zakken oats, 5 potten creatine en een emmer whey op de fiets is iets te veel van het goede

kun je alpha muscle als pre wo gebruiken of werkt dat daar juist niet voor?

Je mag hiervoor altijd contact met ons opnemen, dan word het altijd netjes opgelost! De nieuwe zakjes worden echt super.:D Wat betreft whey in zakjes van bijvoorbeeld +- een kilo gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.

Haha ben benieuwd!

Alle 16 zakken oats hebben de rit overleefd, voorlopig genoeg oats dus :)

Ik krijg trouwens 3 mailtjes met een andere Track & Trace code, kun je even aangeven welke de juiste is om de bestelling te volgen? Referentienummer is C1145970.

Dat is inderdaad een beetje vreemd! Ik zal het even voor je uitzoeken. Ik laat het straks even weten door middel van een PM;)

Hoe lang is de creatine en oats in de super sale? Zou graag bestellen maar ben de komende week erg weinig thuis en heb geen auto dus een bestelling van 20 zakken oats, 5 potten creatine en een emmer whey op de fiets is iets te veel van het goede

De producten die in de Super Sale staan zijn zolang de voorraad strekt! Ik begrijp dat je zoveel inderdaad niet op de fiets kunt houden:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Jeezus eerst die amino x sale, nou de supersale, must resist to buy hemavol >_< B&F probeert ons arm te maken.

Jeezus eerst die amino x sale, nou de supersale, must resist to buy hemavol >_< B&F probeert ons arm te maken.

Zeer aantrekkelijke aanbiedingen:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Hemavol:
-24/7 spierpomps en groei!
-Massieve en bomvolle spiermassa!
-Sterkere prestaties en uithouding
-Stimulans vetverlies
-100% vrij van caffeine en andere stimulanten!
-Verhoogde Nitric Oxide synthese
-Simulatie GH-, LH en IGF-1
-Kies uit heerlijk frisse smaken

Tim

Net weer een bestelling gedaan: whey perfection + 5kg oats.

Dit keer maar eens voor de nutella hazelnoot gegaan ipv de chocolade caramel, hopelijk is dit geen slechte keuze.

Net weer een bestelling gedaan: whey perfection + 5kg oats.

Dit keer maar eens voor de nutella hazelnoot gegaan ipv de chocolade caramel, hopelijk is dit geen slechte keuze.

Bedankt voor je bestelling! Succes met je producten!

haha, zijn echt teveel lekkere smaken om uit te kiezen :o

De keuze is reuze:D

Whey Perfection is verkrijgbaar in 29 heerlijke smaken

Whey Perfection, op elk front onverslaanbaar:
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!

Tim

Tim, ik heb je een PM gestuurd, wil je ernaar kijken aub.

He body en fitshop, ik had een tijdje terug beta-aline besteld. En ik dacht na mijn vakantie het weer te gebruiken maar nu is het een grote klont geworden? Wat kan ik hier mee doen? Heeft btw altijd droog en donker bewaard gestaan dus geen kans op vocht oid. Ik hoor graag van jullie.

He body en fitshop, ik had een tijdje terug beta-aline besteld. En ik dacht na mijn vakantie het weer te gebruiken maar nu is het een grote klont geworden? Wat kan ik hier mee doen? Heeft btw altijd droog en donker bewaard gestaan dus geen kans op vocht oid. Ik hoor graag van jullie.

Kan gebeuren, even schudden en oplossen in water. Dan is het gewoon te gebruiken zoals dit bedoeld is zonder dat dit invloed heeft op de werking van het product;)

Tim

Heb de Whey Ice Cream maar valt helaas tegen, smaak is wel oké. Alleen proef ik echt dat poeder erin...

Even over wat anders; ik had 4 weken terug Agmatine van tested gekocht. Erg top product! Alleen nu is m'n potje op, is het verstandig even te wachten tot ik een nieuwe bestel? Ivm gewenning, net als creatine zeg maar.

Heb de Whey Ice Cream maar valt helaas tegen, smaak is wel oké. Alleen proef ik echt dat poeder erin...

Even over wat anders; ik had 4 weken terug Agmatine van tested gekocht. Erg top product! Alleen nu is m'n potje op, is het verstandig even te wachten tot ik een nieuwe bestel? Ivm gewenning, net als creatine zeg maar.

creatine gewenning tell me more plz?

:roflol: gewenning? agmatine gebruik je net als creatine gewoon year round

2e keer op rij dat ik mijn bestelling de dag erna niet ontvang Body en Fit shop :( foei foei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven