Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er geen optie voor een extratje boven de 90 euro grens of ?

ik zag dat het nu supersale is bij b&f... er zou een product zijn waar 80% korting op wordt gegeven, welk product is dit ?

Ik ga dit even voor je uitzoeken! Je hoort van mij:D

Ik heb een bestelling gedaan op 16/08/2013 Ik kreeg alles behalve magnesium Citraat
Wanneer kan ik verwachten te krijgen?

referentienummer: c1130451
klantnummer 300395

Dank je wel en sorry voor de fouten.

Dat is niet de bedoeling! We gaan het gelijk voor je oplossen! Excuses voor het ongemak!

Is er geen optie voor een extratje boven de 90 euro grens of ?

Ik ga het bespreken met diegene die over de site gaat! Mochten we hier wat in kunnen betekenen dan zal dit spoedig verschijnen bij ons op de site!

Dankjewel, je zult zo spoedig mogelijk reactie krijgen op je email!

Tim

ik zag dat het nu supersale is bij b&f... er zou een product zijn waar 80% korting op wordt gegeven, welk product is dit ?

Dat klopt de Super Sale bevat(te) producten tot wel 80 procent korting. Echter zijn vele producten met de meeste korting binnen 2 dagen al uitverkocht geraakt! Door de scherpe prijzen raken er steeds meer producten uitverkocht. Kijk voor de beschikbare kortingen op dit moment op onze Super Sale pagina!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tim

Tim heb je al enig idee wanneer de Assault 20 servings amino en pre workout binnen zijn?

tot wanneer kunnen we nog bestellen bij de superdeals? 2september?

Dat klopt de Super Sale bevat(te) producten tot wel 80 procent korting. Echter zijn vele producten met de meeste korting binnen 2 dagen al uitverkocht geraakt! Door de scherpe prijzen raken er steeds meer producten uitverkocht. Kijk voor de beschikbare kortingen op dit moment op onze Super Sale pagina!

Tim

Aah oke dat is jammer, dan hoef ik in ieder geval niet verder te zoeken naar die aanbieding, Bedankt :thumbs:

t/m woensdag 4 september ;)

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 12:02 ----------

Wat een gezeik zeg. Mijn vriend (RustyM) heeft gister gereageerd hier, pakketje zou gister al bezorgd moeten zijn maar dus zou het vandaag komen. Nu staat er dat het MORGEN pas komt.
Wat een ruk bedrijf zijn jullie aan het worden. Dit jaar alleen maar gezeik gehad met jullie bestellingen, verkeerde levering, verkeerde producten, producten die missen. Waar zijn jullie mee bezig?????
En dat krijgt een publieksprijs. Triest.

Ref C1153978

Ik snap je frustratie, maar daar kan bodyenfitshop natuurlijk niks aan doen, dat is de schuld van PostNL.

Dus zoek een medewerker van PostNL en scheld hem uit. (toevallig werk ik bij PostNL, brand los)

Ik bekeek net de track and trace en om 1 of andere reden is de bezorgdag veranderd..
Ik zou niet weten waarom dit is?

Hier hetzelfde, ik snap werkelijk niet hoe men zo kan falen bij PostNL. We leven toch niet in een of andere bananenrepubliek. Huur meer personeel in of reorganiseer de boel. Eigenlijk zou men de gehele top daar eens hun salaris moeten inhouden, kijken hoe snel het dan opeens goed gaat.

Aah oke dat is jammer, dan hoef ik in ieder geval niet verder te zoeken naar die aanbieding, Bedankt :thumbs:

Helaas pindakaas! We hebben nog voldoende andere aanbiedingen natuurlijk:D

Wat een gezeik zeg. Mijn vriend (RustyM) heeft gister gereageerd hier, pakketje zou gister al bezorgd moeten zijn maar dus zou het vandaag komen. Nu staat er dat het MORGEN pas komt.
Wat een ruk bedrijf zijn jullie aan het worden. Dit jaar alleen maar gezeik gehad met jullie bestellingen, verkeerde levering, verkeerde producten, producten die missen. Waar zijn jullie mee bezig?????
En dat krijgt een publieksprijs. Triest.

Ref C1153978

Zoals eerder vermeld begrijpen wij dat dit erg vervelend is. Wanneer je een verkeerd product ontvangt, of wanneer je iets verkeer hebt ontvangen zullen wij je hier als klant hier altijd ruimschoots in tegemoet komen! Echter wat de bezorging betreft zijn wij volledig afhankelijk van de Postnl. Zoals je hieronder kunt zien is dit de melding (van jouw pakket) die wij hebben gekregen van de Postnl. Zoals je kunt zien kunnen wij hier helaas niets aan doen.

t/m woensdag 4 september ;)

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 12:02 ----------

Ik snap je frustratie, maar daar kan bodyenfitshop natuurlijk niks aan doen, dat is de schuld van PostNL.

Dus zoek een medewerker van PostNL en scheld hem uit. (toevallig werk ik bij PostNL, brand los)

Correct Jordyvl, je bent goed op de hoogte!

Tim

Hier hetzelfde, ik snap werkelijk niet hoe men zo kan falen bij PostNL. We leven toch niet in een of andere bananenrepubliek. Huur meer personeel in of reorganiseer de boel. Eigenlijk zou men de gehele top daar eens hun salaris moeten inhouden, kijken hoe snel het dan opeens goed gaat.

Omdat het onderbetaald k*twerk is en de werkdruk te hoog ligt, als ik sommige (ex)medewerkers mag geloven.

Zaterdag meerdere dingen besteld (C1148588) waaronder Alpha Muscle voor €14,50 (in de supersale), gisteren binnen gekregen, zag ik toevallig ook gisteren dat Alpha Muscle ineens nog lager is geprijst voor €9,90. Denk je dat je goedkoop uit bent, kan het nog goedkoper. Doe het dan gelijk voor die prijs en niet 2 dagen later. :(

Waarom blijven jullie dan bij postNl?
Bij dpd nog nooit klachten gehad...

Die superdeals zijn tot 4/9?

Omdat het onderbetaald k*twerk is en de werkdruk te hoog ligt, als ik sommige (ex)medewerkers mag geloven.

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over mijn loon, maar ik werk alleen in de nacht.. dus dat scheelt natuurlijk ook wel.

Jammer genoeg werk ik maar 50 uur per MAAND.. maar hier verdien ik toch nog ongeveer €600,- tot €650,- mee per maand, dus gauw uitgerekend is dat €12,- bruto per uur voor een 20 jarige (reiskostenvergoeding + koffiegeld en al die onzin meegerekend). Netto zal dit dus nog wat hoger liggen.

Wat de werkdruk betreft... Bij PostNL is het ook crisis.. bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen... ontzettend veel mensen ontslaan/contract niet verlegen, en de mensen die overblijven (ik dus) moeten nu dubbel zo hard werken om op tijd klaar te zijn. Maar ag, liever hard werken dan helemaal geen inkomen..

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 12:57 ----------

Agja, uiteindelijk zitten de schuldige in Den Haag.. Als die niet extra extra extra moeten bezuinigen dan is er genoeg geld voor voldoende personeel.

Laatst bewerkt:
Zaterdag meerdere dingen besteld (C1148588) waaronder Alpha Muscle voor €14,50 (in de supersale), gisteren binnen gekregen, zag ik toevallig ook gisteren dat Alpha Muscle ineens nog lager is geprijst voor €9,90. Denk je dat je goedkoop uit bent, kan het nog goedkoper. Doe het dan gelijk voor die prijs en niet 2 dagen later. :(

Ik begrijp je punt;) Helaas kunnen we hier niet altijd rekening mee houden:o

Waarom blijven jullie dan bij postNl?
Bij dpd nog nooit klachten gehad...

Die superdeals zijn tot 4/9?

Omdat dit de bezorgdienst is die ons wat dat betreft nog "de beste" diensten kan bieden. Uiteraard zullen wij altijd om ons heen blijven kijken of er een beter alternatief is;)

De SuperDeals zullen sowieso tot 4/9 geldig zijn:D

Tim

En nu gaan we weer back on topic!

We hebben weer een nieuwe smaak binnen van de Afslank Eiwit!

- Chocolate Cookie!

Ontvang NU bij Afslank Eiwit gratis ons professionele 4 weken Afslankplan ter waarde van €19.90!

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven