Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gebeurd!Sayer, Stuur ons even een foto van de pot/poeder op info@bodyenfitshop.nl, dan gaan wij dat beoordelen en kijken wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt!
Tim
ik zag dat het nu supersale is bij b&f... er zou een product zijn waar 80% korting op wordt gegeven, welk product is dit ?

Ik heb een bestelling gedaan op 16/08/2013 Ik kreeg alles behalve magnesium Citraat
Wanneer kan ik verwachten te krijgen?
referentienummer: c1130451
klantnummer 300395
Dank je wel en sorry voor de fouten.
Is er geen optie voor een extratje boven de 90 euro grens of ?
ik zag dat het nu supersale is bij b&f... er zou een product zijn waar 80% korting op wordt gegeven, welk product is dit ?
Tim heb je al enig idee wanneer de Assault 20 servings amino en pre workout binnen zijn?

Komt helemaal goed, we hebben je opmerking behandeld. Morgen wordt je bestelling netjes door post NL aangeboden.
Ik bekeek net de track and trace en om 1 of andere reden is de bezorgdag veranderd..
Ik zou niet weten waarom dit is?
Dat klopt de Super Sale bevat(te) producten tot wel 80 procent korting. Echter zijn vele producten met de meeste korting binnen 2 dagen al uitverkocht geraakt! Door de scherpe prijzen raken er steeds meer producten uitverkocht. Kijk voor de beschikbare kortingen op dit moment op onze Super Sale pagina!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tim
tot wanneer kunnen we nog bestellen bij de superdeals? 2september?

Wat een gezeik zeg. Mijn vriend (RustyM) heeft gister gereageerd hier, pakketje zou gister al bezorgd moeten zijn maar dus zou het vandaag komen. Nu staat er dat het MORGEN pas komt.
Wat een ruk bedrijf zijn jullie aan het worden. Dit jaar alleen maar gezeik gehad met jullie bestellingen, verkeerde levering, verkeerde producten, producten die missen. Waar zijn jullie mee bezig??
En dat krijgt een publieksprijs. Triest.
Ref C1153978
Hey Tim, enig idee wanneer dit juist zou zijn?Dankjewel, je zult zo spoedig mogelijk reactie krijgen op je email!
Tim
Ik bekeek net de track and trace en om 1 of andere reden is de bezorgdag veranderd..
Ik zou niet weten waarom dit is?
tot wanneer kunnen we nog bestellen bij de superdeals? 2september?
Aah oke dat is jammer, dan hoef ik in ieder geval niet verder te zoeken naar die aanbieding, Bedankt![]()

Wat een gezeik zeg. Mijn vriend (RustyM) heeft gister gereageerd hier, pakketje zou gister al bezorgd moeten zijn maar dus zou het vandaag komen. Nu staat er dat het MORGEN pas komt.
Wat een ruk bedrijf zijn jullie aan het worden. Dit jaar alleen maar gezeik gehad met jullie bestellingen, verkeerde levering, verkeerde producten, producten die missen. Waar zijn jullie mee bezig??
En dat krijgt een publieksprijs. Triest.
Ref C1153978
t/m woensdag 4 september
---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 12:02 ----------
Ik snap je frustratie, maar daar kan bodyenfitshop natuurlijk niks aan doen, dat is de schuld van PostNL.
Dus zoek een medewerker van PostNL en scheld hem uit. (toevallig werk ik bij PostNL, brand los)
Hier hetzelfde, ik snap werkelijk niet hoe men zo kan falen bij PostNL. We leven toch niet in een of andere bananenrepubliek. Huur meer personeel in of reorganiseer de boel. Eigenlijk zou men de gehele top daar eens hun salaris moeten inhouden, kijken hoe snel het dan opeens goed gaat.

Omdat het onderbetaald k*twerk is en de werkdruk te hoog ligt, als ik sommige (ex)medewerkers mag geloven.
Hier hetzelfde, ik snap werkelijk niet hoe men zo kan falen bij PostNL. We leven toch niet in een of andere bananenrepubliek. Huur meer personeel in of reorganiseer de boel. Eigenlijk zou men de gehele top daar eens hun salaris moeten inhouden, kijken hoe snel het dan opeens goed gaat.
Zaterdag meerdere dingen besteld (C1148588) waaronder Alpha Muscle voor €14,50 (in de supersale), gisteren binnen gekregen, zag ik toevallig ook gisteren dat Alpha Muscle ineens nog lager is geprijst voor €9,90. Denk je dat je goedkoop uit bent, kan het nog goedkoper. Doe het dan gelijk voor die prijs en niet 2 dagen later.![]()
Helaas kunnen we hier niet altijd rekening mee houden
Waarom blijven jullie dan bij postNl?
Bij dpd nog nooit klachten gehad...
Die superdeals zijn tot 4/9?