AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hellooo,

Heb net weer even een bestellinkje geplaatst, zou er even naar de opmerkingen gekeken kunnen worden? C1157013

Thanks!

Hellooo,

Heb net weer even een bestellinkje geplaatst, zou er even naar de opmerkingen gekeken kunnen worden? C1157013

Thanks!

Komt helemaal goed, we hebben je opmerking behandeld. Morgen wordt je bestelling netjes door post NL aangeboden :D.

Wederom geen pakketje gekregen vandaag. Heb gisteren ruim voor 22.00 uur besteld en volgens Track and Trace krijg ik m'n pakket pas morgen. Dit is al de tweede keer. Lekker dan.

Wellicht een idee om Post NL eens erop aan te spreken.

Wederom geen pakketje gekregen vandaag. Heb gisteren ruim voor 22.00 uur besteld en volgens Track and Trace krijg ik m'n pakket pas morgen. Dit is al de tweede keer. Lekker dan.

Wellicht een idee om Post NL eens erop aan te spreken.

Erg vervelend om te horen, het komt soms voor dat zendingen vertragen in het sorteer centrum. Dit is voor ons helaas ook overmacht. Mocht je je referentienummer even in een pm willen sturen houden we je pakket morgen extra voor je in de gaten. :)

Zojuist een bestelling geplaats! Zouden jullie kunnen kijken naar de opmerkingen?
ReferentienummerC1157240 bedankt!

Kan inderdaad nooit de bedoeling zijn. Helemaal eens! Als je meermalen besteld en deze is steeds te laat dan moeten we daar maar eens heel goed naar kijken. Ik kan nu niet meer doen als mijn excuses aanbieden maar ik begrijp je klacht 100%. We werken echt elke avond met een heel team tot 22:00-22:30 en we proberen echt elke avond elke bestelling tot de laatste aan toe eruit te krijgen. Neemt niet weg dat dit niet kan/mag gebeuren. Nogmaals echt mijn excuses!

Dat is allemaal leuk en aardig maar dat hoor ik elke keer. Veranderen doet het echter niet.

Erg vervelend om te horen, het komt soms voor dat zendingen vertragen in het sorteer centrum. Dit is voor ons helaas ook overmacht. Mocht je je referentienummer even in een pm willen sturen houden we je pakket morgen extra voor je in de gaten. :)

Dat had ik de vorige twee keer dus ook. PostNL is ook gewoon een k*tbedrijf.

top die supersale! kan weer ff vooruit :D voor een mooi prijsje

Dat is allemaal leuk en aardig maar dat hoor ik elke keer. Veranderen doet het echter niet.

Dat had ik de vorige twee keer dus ook. PostNL is ook gewoon een k*tbedrijf.

Kan inderdaad niet ontkennen dat af en toe een pakketje inderdaad wel is vertraagd in het sorteer centrum. Wij doen in ieder geval altijd 110 % ons best!

Wat wordt er aangeraden aan de mensen die Dexaprine hebben gekocht? Ik heb dat hier nog liggen en heb al een mailtje gestuurd maar geen antwoord gekregen. :s

Ik weer een verkeerde emmer whey gekregen, vorige bestelling ookal.

Had smaakloos besteld en krijg nu naturel milkshake

Edit: Zie ook dat ik maar 1 smart multi heb ipv 2.

Alles staat wel correct op de factuur. Ref: C1152958

Wat wordt er aangeraden aan de mensen die Dexaprine hebben gekocht? Ik heb dat hier nog liggen en heb al een mailtje gestuurd maar geen antwoord gekregen. :s

Indien je een mailtje stuurt naar dexaprine@bodyenfitshop.nl wordt dit direct opgepakt.:)

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 22:12 ----------

Ik weer een verkeerde emmer whey gekregen, vorige bestelling ookal.

Had smaakloos besteld en krijg nu naturel milkshake

Edit: Zie ook dat ik maar 1 smart multi heb ipv 2.

Alles staat wel correct op de factuur. Ref: C1152958

Indien je smaakloos besteld ontvang je naturel, de smaak staat ook aan gegeven als Naturel (smaakloos). Dus dit klopt helemaal. Wat betreft de smart Multi check je pm. :)

De ressurect PM van Ronnie Coleman, smaak Blue Razz Dream.

Ik had hier al een pot van staan, deze heeft een mooie blauwe kleur (het poeder ook). De pot die ik nu bij jullie heb besteld heeft een bruinig poeder met een bruine suiker look (meer korrels).

Is jullie hier iets bekend over?

De ressurect PM van Ronnie Coleman, smaak Blue Razz Dream.

Ik had hier al een pot van staan, deze heeft een mooie blauwe kleur (het poeder ook). De pot die ik nu bij jullie heb besteld heeft een bruinig poeder met een bruine suiker look (meer korrels).

Is jullie hier iets bekend over?

Sayer, Stuur ons even een foto van de pot/poeder op info@bodyenfitshop.nl, dan gaan wij dat beoordelen en kijken wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt!

Tim

ik zag dat het nu supersale is bij b&f... er zou een product zijn waar 80% korting op wordt gegeven, welk product is dit ?

Ik heb een bestelling gedaan op 16/08/2013 Ik kreeg alles behalve magnesium Citraat
Wanneer kan ik verwachten te krijgen?

referentienummer: c1130451
klantnummer 300395

Dank je wel en sorry voor de fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven