XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ B&F,
Wat is een goede/effectieve leverreiniger?
Welke raden jullie aan?

Hiervoor zou ik je persoonlijk de Liver-Detoxifier aanraden!

Tim

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 13:38 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f253/60-dagen-overleven-op-1300-kcal-per-dag-347376/

Voor de mensen die mijn log willen zien waarbij ik Perfect Burn, Thermogenic Powder en Afslank eiwit in gebruik! :)

Bedankt voor je post! leuk dat je het met ons deelt, vele dbb-ers zullen hier wat aan hebben!
Top!:thumbs:

Tim

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 13:39 ----------

Er staan weer nieuwe producten in de SUPER SALE:

Agmatine Poeder en HMB Poeder We geven het bijna weg:eek:

mijn onderhoud ligt in de 1800 dus 500 eronder is niet zo veel eigenlijk :)

alsnog je kan de werking van een afslank product pas zien als je exact de zelfde hoeveelheid eet als ervoor en dan afvalt

ga je in calorien naar beneden kun je gelijk al niet meer zien in hoeverre het door het product komt of dat het product uberhaupt iets heeft toegevoegd.

Heb je wel een activiteitsfactor gedaan ?, dit is namelijk wel erg laag.
Denk dat je in de 1800 zit als je letterlijk de hele dag niks doet.

als ik de hele dag op bed zou liggen zou ik 1930cal voor onderhoud moeten hebben kan eigenlijk niet geloven dat hij met intensief sporten een onderhoud van 1800 heeft

Heb je wel een activiteitsfactor gedaan ?, dit is namelijk wel erg laag.
Denk dat je in de 1800 zit als je letterlijk de hele dag niks doet.

Het onderhoud voor een student die niet erg actief is, is dus zo hehehe.

als ik de hele dag op bed zou liggen zou ik 1930cal voor onderhoud moeten hebben kan eigenlijk niet geloven dat hij met intensief sporten een onderhoud van 1800 heeft

De onderhoud van 1800 was dan ook in mijn geval aangezien er niet veel actiefs gedaan werd :)

levertijd tussen half 6 en half 8:( mis ik net zie me bestelling morgen middag pas
mijn wijk is de laatste op zn route had de vorige keer gevraagd waarom altijd zo laat

levertijd tussen half 6 en half 8:( mis ik net zie me bestelling morgen middag pas
mijn wijk is de laatste op zn route had de vorige keer gevraagd waarom altijd zo laat

Erg vervelend! Problemen bij de postnl! Erg vervelend we doen er alles aan om het pakket zo spoedig mogelijk te laten leveren.

Tim

Hey b&f

Heb gister mijn bestelling gedaan(ReferentienummerC1154372), keurig voor 22:00 en kreeg ook de gebruikelijke emails dat t verzonden is en dergelijken. Echter na een tijdje wachten en track&trace raadplegen zie ik pas dat het morgen binnen komt, is er iets fout gegaan ofzo, want kreeg ook geen mededeling dat het later kwam...

Mvg,
Sjoerd

Voor mij geldt hetzelfde als voor Sjoerd hierboven. Ook bij PostNL staat dat het nog voorbereid moet worden door de verzender terwijl deze gisteravond al verzonden zou zijn volgens jullie.

Referentie: C1153811

Hier staat dat ook, ik denk (hoop:D) dat een PostNL een storing heeft o.i.d.

Zojuist contact gehad met de Postnl! Er zijn een X aantal pakketten van gisteren vertraagd geraakt! Wat hier de reden van is wordt op dit moment uitgezocht! Naar alle waarschijnlijkheid zitten jullie pakketten er ook bij. De Postnl heeft mij beloofd deze morgen uiterlijk af te leveren. Erg vervelend natuurlijk. Mochten wij jullie ergens mee kunnen helpen/ of dat er problemen zijn dan horen wij dat natuurlijk graag van jullie!

Tim

Zojuist contact gehad met de Postnl! Er zijn een X aantal pakketten van gisteren vertraagd geraakt! Wat hier de reden van is wordt op dit moment uitgezocht! Naar alle waarschijnlijkheid zitten jullie pakketten er ook bij. De Postnl heeft mij beloofd deze morgen uiterlijk af te leveren. Erg vervelend natuurlijk. Mochten wij jullie ergens mee kunnen helpen/ of dat er problemen zijn dan horen wij dat natuurlijk graag van jullie!

Tim

Hier kwam ik net dus ook al achter, dan maar weer eens naar de winkel rennen om kwark te halen in plaats van de casseine vanavond :(

Caramel Syrup is beschikbaar

Mooi!

Van berry blast toch maar 2 kg gekocht, geen idee of het me gaat tegenstaan. Wel flink prijsverschil zeg, zo'n 40 voor 2 kg of 65 voor 4 kg. Verpakkingskosten?

En leuk dat die kleine shakers er nu ook in andere kleuren dan roze zijn. Is Mr.Fab blij mee ;)

Hi Body en Fitshop,

ik had gisteren wat producten van Walden Farms besteld, Bestel referentie C1150810

Maar ik heb de verkeerde dressing gekregen, ik heb de Honey Balsamic vinaigrette gekregen ipv salade dressing Honey Dijon.

Kunnen we die ruilen?

Hoi daar ben ik weer eens met m'n gezeik. Kan ook nooit zonder hè.
Gisteren besteld, C1153978, vandaag weer niet in huis. Beter halen jullie dat "Voor 22:00 besteld..." eens van de site want ik heb dit jaar nog niet één keer mijn bestelling op tijd ontvangen. Ik weet niet of jullie klachten opslaan onder een klantnummer, maar kijk maar na. Al mijn bestellingen heb ik te laat ontvangen. Elke keer weer moeten klagen. De laatste twee keer was het de schuld van PostNL maar de overige keren, ook deze, is het jullie schuld.
Leuk dat automatisch gegenereerde mailtje met "verzonden" maar als ik de Track & Trace kijk staat er gewoon weer "wordt voorbereid door verzender." Daar moeten jullie dus ook eens mee stoppen.
Gaat dit ooit nog goed komen? Ik heb er nog maar weinig vertrouwen in.

Tim

Naja balen, maar niks meer aan te doen.. Wachten op morgen dus:rolleyes:

Vraagje, ultra fine oats is in de supersale omdat nieuwe verpakking komt maar hoe zit het met de prijs ivm de nieuwe verpakkingen ?.
Blijft die gewoon hetzelfde of gaat die omhoog omdat kwaliteit verpakking omhoog gaat ?.

Gisteren besteld, C1153978, vandaag weer niet in huis. Beter halen jullie dat "Voor 22:00 besteld..." eens van de site want ik heb dit jaar nog niet één keer mijn bestelling op tijd ontvangen. Ik weet niet of jullie klachten opslaan onder een klantnummer, maar kijk maar na. Al mijn bestellingen heb ik te laat ontvangen. Elke keer weer moeten klagen. De laatste twee keer was het de schuld van PostNL maar de overige keren, ook deze, is het jullie schuld.
Leuk dat automatisch gegenereerde mailtje met "verzonden" maar als ik de Track & Trace kijk staat er gewoon weer "wordt voorbereid door verzender." Daar moeten jullie dus ook eens mee stoppen(veel) heb ik mijn bestelling 1 keer niet de volgende dag ontvangen.

Lul niet man, het grootste gedeelte van de bestellingen wordt gewoon de volgende dag bezorgd. Jij hebt gewoon pech.

hij heeft het toch ook over zijn eigen situatie of niet dan.

Mooi!

Van berry blast toch maar 2 kg gekocht, geen idee of het me gaat tegenstaan. Wel flink prijsverschil zeg, zo'n 40 voor 2 kg of 65 voor 4 kg. Verpakkingskosten?

En leuk dat die kleine shakers er nu ook in andere kleuren dan roze zijn. Is Mr.Fab blij mee ;)

Berry Blast / Bosvruchten blijft wel goed te doen, lekker fris. Altijd goed!:)

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 19:44 ----------

Hi Body en Fitshop,

ik had gisteren wat producten van Walden Farms besteld, Bestel referentie C1150810

Maar ik heb de verkeerde dressing gekregen, ik heb de Honey Balsamic vinaigrette gekregen ipv salade dressing Honey Dijon.

Kunnen we die ruilen?

Regel ik voor je. Zie PM!:)

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 19:49 ----------

Leuk dat automatisch gegenereerde mailtje met "verzonden" maar als ik de Track & Trace kijk staat er gewoon weer "wordt voorbereid door verzender." Daar moeten jullie dus ook eens mee stoppen.

Kan inderdaad nooit de bedoeling zijn. Helemaal eens! Als je meermalen besteld en deze is steeds te laat dan moeten we daar maar eens heel goed naar kijken. Ik kan nu niet meer doen als mijn excuses aanbieden maar ik begrijp je klacht 100%. We werken echt elke avond met een heel team tot 22:00-22:30 en we proberen echt elke avond elke bestelling tot de laatste aan toe eruit te krijgen. Neemt niet weg dat dit niet kan/mag gebeuren. Nogmaals echt mijn excuses!

Laatst bewerkt:
Vraagje, ultra fine oats is in de supersale omdat nieuwe verpakking komt maar hoe zit het met de prijs ivm de nieuwe verpakkingen ?.
Blijft die gewoon hetzelfde of gaat die omhoog omdat kwaliteit verpakking omhoog gaat ?.

De prijs blijft hetzelfde:) Overigens ook niet de reden van de Oats in de SUPER SALE. De Oats lopen gewoon heel goed, dat is eigenlijk de reden:cool:

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 19:52 ----------

Lul niet man, het grootste gedeelte van de bestellingen wordt gewoon de volgende dag bezorgd. Jij hebt gewoon pech.

Klopt, is ook zo.:) Het is ook puur pech. Zowel voor de klant als voor ons erg vervelend.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven