Roxxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp je puntHelaas kunnen we hier niet altijd rekening mee houden
Omdat dit de bezorgdienst is die ons wat dat betreft nog "de beste" diensten kan bieden. Uiteraard zullen wij altijd om ons heen blijven kijken of er een beter alternatief is![]()
De SuperDeals zullen sowieso tot 4/9 geldig zijn
Tim

I
Dankjewel, je zult zo spoedig mogelijk reactie krijgen op je email!
Tim
Ik begrijp je puntHelaas kunnen we hier niet altijd rekening mee houden
Tim

Nee natuurlijk kan je hiet niet altijd rekening mee houden, maar een compensatie(zoals vaak bij klanten zoals bijv. de kapotte zakjes oats), was leuk geweest.![]()
!beste bf,
ik had laatst nog heroïne van celltech besteld maar die is nog niet aangekomen, weten jullie hier meer van?
Heb jullie een PB gestuurd ivm mijn bestelling.
Had 5 zakken oats besteld en maar 1 ontvangen die ook nog eens kapot was.
Hahaha ik heb weer een mooie hoor=P Heb 11kg oats besteld, staat de postbode met een mini doosje aan de deur met dus maar 1kg oats er in. De andere 10kg wordt zsm verstuurd neem ik aan?
C1156002
.Vandaag alles ontvangen, top! Jammer genoeg een van de oats zakken kapot, zak waarin de dextrose in zit is trouwens echt super! ComplimentenDBB-ers! Ik ga er gelijk voor jullie achteraan, ik heb dit ook vernomen vanuit de klantenservice! Jullie horen van mij. In elk geval excuses voor het ongemak, we gaan er alles aan doen zodat jullie zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van de producten
Tim

Heb sinds kort Total Protein in plaats van Whey Perfection. Nu merk ik dat ik al een paar dagen buikpijn heb. Deze buikpijn is opkomen zetten iets nadat ik begonnen ben met het gebruik van Total Protein. Is dit puur toeval? Of kan het komen door bepaalde stoffen die wel in Total Protein zitten, maar niet in Whey Perfection?
Alvast bedankt!

Vandaag alles ontvangen, top! Jammer genoeg een van de oats zakken kapot, zak waarin de dextrose in zit is trouwens echt super! Complimenten![]()
. Wat betreft de oats, je weet ons te vinden, stuur anders even je referentienummer in een pm.Hallo allemaal,
sinds kort is mijn laatste potje noxipro op. Nu ben ik op zoek naar een pwo zonder creatine.
Wat raden jullie mij aan?