AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de Postnl is je pakket reeds afgeleverd vandaag! Mocht dat niet het geval zijn wil ik je verzoeken of je de bestelling misschien bij je buren is geleverd! Mocht het pakket dan nog steeds zoek zijn laat het ons dan zo snel mogelijk weten! Excuses voor het ongemak!

Tim

Ja, pakket opgehaald bij de buren. Maak ik net het pakketje open, en ja hoor zoals verwacht weer verkeerd. Ik had Total Protein besteld, staat ook op de bon. Alleen nu zit er een pot Premium Protein in. Ook zou er nog van de vorige bestelling een Vitamine D3 voor een maand bij zitten wat ook op de bon staat, maar zit er ook niet in.
Nu word er zeker weer gezegd dat ik de pot terug moet sturen???? En kan ik weer 1 week gaan zitten wachten?
Vorige keer precies hetzelfde, ook verkeerde pot en moest ik ook weer terug sturen. Alsof ik de hele dag niets beters te doen heb.

Vandaag m'n bestelling binnengehad! toppie!
De taurine mega caps doos was blijkbaar al wel opengeweest, de verpakte caps zatten los in de doos :p wel geen ramp natuurlijk

:thumbup: supersnelle levering :thumbup: Gisteren om 20u besteld, deze morgen hier in België om 11u al toegekomen. Beetje 'te snel' eigenlijk want er was niemand thuis, had het zo vroeg niet verwacht :D
Maar beter te vroeg dan te laat :p
Ik ben heel erg tevreden :clap:

Ja, pakket opgehaald bij de buren. Maak ik net het pakketje open, en ja hoor zoals verwacht weer verkeerd. Ik had Total Protein besteld, staat ook op de bon. Alleen nu zit er een pot Premium Protein in. Ook zou er nog van de vorige bestelling een Vitamine D3 voor een maand bij zitten wat ook op de bon staat, maar zit er ook niet in.
Nu word er zeker weer gezegd dat ik de pot terug moet sturen???? En kan ik weer 1 week gaan zitten wachten?
Vorige keer precies hetzelfde, ook verkeerde pot en moest ik ook weer terug sturen. Alsof ik de hele dag niets beters te doen heb.

Check je pm, direct een oplossing gestuurd. ;)

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 18:25 ----------

Vandaag m'n bestelling binnengehad! toppie!
De taurine mega caps doos was blijkbaar al wel opengeweest, de verpakte caps zatten los in de doos :p wel geen ramp natuurlijk

Bedankt voor je bestelling! Check je pm voor wat betreft je Taurine, dit lossen we direct op.

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 18:26 ----------

:thumbup: supersnelle levering :thumbup: Gisteren om 20u besteld, deze morgen hier in België om 11u al toegekomen. Beetje 'te snel' eigenlijk want er was niemand thuis, had het zo vroeg niet verwacht :D
Maar beter te vroeg dan te laat :p
Ik ben heel erg tevreden :clap:

Super perfect en helemaal zoals het hoort! Succes met je nieuwe supps!:D

Heb jullie een PB gestuurd ivm mijn bestelling.
Had 5 zakken oats besteld en maar 1 ontvangen die ook nog eens kapot was.

Vandaag dus ontvangen, van de 5 zakken waren er weer 2 kapot, waardoor er een spoor van oats door m'n huis ging want het hoekje van de doos was open.

Hoop dat het een keer opgelost kan worden.

C1153717

Vandaag dus ontvangen, van de 5 zakken waren er weer 2 kapot, waardoor er een spoor van oats door m'n huis ging want het hoekje van de doos was open.

Hoop dat het een keer opgelost kan worden.

C1153717

Erg vervelend om te horen! We zullen dit in de toekomst gaan voorkomen door onze nieuwe zakken! Natuurlijk gaan we dit direct oplossen voor je! Check je pm voor de directe oplossing! :)

Hey B&F, enig idee wanneer de dipping belt weer op voorraad is? :)

Tim bedankt voor je pm. Tis ook geen wereldprobleeem, maar de laatste tijd niet alles vlekkeloos bij mn bestellingen. Meld t hier om jullie scherp te houden ;)

Tim bedankt voor je pm. Tis ook geen wereldprobleeem, maar de laatste tijd niet alles vlekkeloos bij mn bestellingen. Meld t hier om jullie scherp te houden ;)

Graag gedaan, mocht je probleempjes ondervinden horen wij dit graag. We kunnen dit dan altijd direct voor je oplossen!:)

Yo BF, zou het geen goed idee zijn om oa jullie whey in hersluitbare zakken te doen ipv de lompe half gevulde megapotten, dit heeft voordelen voor beide partijen.Plaatsbesparing en minder afval voor ons en voor jullie minder opslagruimte en kleinere dozen om te verzenden, win-win!
Oh ja, zakken van 1 kg zijn ook handig..alvast bedankt

Yo BF, zou het geen goed idee zijn om oa jullie whey in hersluitbare zakken te doen ipv de lompe half gevulde megapotten, dit heeft voordelen voor beide partijen.Plaatsbesparing en minder afval voor ons en voor jullie minder opslagruimte en kleinere dozen om te verzenden, win-win!
Oh ja, zakken van 1 kg zijn ook handig..alvast bedankt

We gaan kijken wat we hier mee kunnen. Verder zijn we inderdaad bezig om onder andere whey in kleinere verpakkingen te produceren. :)

We gaan kijken wat we hier mee kunnen. Verder zijn we inderdaad bezig om onder andere whey in kleinere verpakkingen te produceren. :)
Mijn voorkeur gaat dan uit naar goed gevulde emmers zoals voorheen. Die standaard proteine potten zien er wel fany uit enzo, maar die emmers kun je tenminste gewoon stapelen.

Ik sta nu altijd nieuwe potten met bijvoorbeeld casseine over te storten in een oude emmer ;)

Mijn voorkeur gaat dan uit naar goed gevulde emmers zoals voorheen.

Dit inderdaad.

Supps zitten gewoon allemaal in fancy verpakkingen om te verkopen maar je ergert je dood aan die verpakkingen.
Ze kunnen niet gestapeld worden, je krijgt je hand soms zelfs niet een in de kleinere potjes.

Marketing is leuk voor het bedrijf, maar ik zou eerder kopen ivm gebruiksgemak en minder mooie potjes.
Inhoud is uiteindelijk wat telt

@ B&F,
Ik heb gisteren rond 20u een bestelling gemaakt.
Nu zie ik op track & trace dat het pas morgen (zaterdag) aankomt?
Normaal moet ik mijn bestelling vandaag ontvangen...
Graag wat informatie.
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven